Kuinka paljon ennen kuukautisten alkamista valkovuoto alkaa? Täytyykö valkovuodon kanssa käyttää jotain suojia? Tuleeko valkovuotoa vain ennen ensimmäisiä kuukautisia, vai tuleeko sitä aina? Tuleeko sitä joka päivä?
Kiitän jo etukäteen vastauksista!
Valkovuoto mietityttää
2
115
Vastaukset
- Anonyymi
Täysin ihmiskohtaista. Itellä alko valkovuoto 4 vuotta ennen kuukautisia, joten voi niiden välissä mennä kauankin. Joillain valkovuoto taas alkaa vaan ihan vähän ennen kuukautisia. Valkovuodon kanssa ei täydy käyttää suojia, mutta jos vuoto sua itseä häiritsee, niin voi käyttää pikkuhousunsuojia. Mut niiden käyttö ei oo suositeltavaa jatkuvasti, koska ei tee pitkässä juoksussa hyvää alapäälle et on koko ajan pikkuhousunsuoja. Valkovuotoa tulee aina, ja se on kaikilla emättimen normaali tapa puhdistaa itse itsensä. Määrä ja koostumus voi vaihdella, mut valkovuotoa tulee suunnilleen aina ees jonkin verran. Joskus niin vähän ettei juuri ees huomaa.
- Anonyymi
Mulla on tullut valkovuotoa jo päälle vuoden eikö kuukautiset oo alkaneet. Sitä tulee koko ajan, tai ainakin joka päivä eikä sitä välttämättä huomaa. Toivottavasti oli ees jotain apua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683