Veneilyä ja katkennut korko

2lesken

Nytpä tuli tänään mieleeni jokirannassa vanha juttu.
Oltiin koiran kanssa lenkillä ja katseltiin veneitä.

Nuorena ja kauniina istuin päivällä terassilla banaaniviski edessä.
Olin silloin sinkku.
Siihen sitten pelmahti joku miehenköriläs ja pyysi päästä seurakseni.
Siinä jutellessa ja kuppia otettaessa, mies
kertoi, että hänellä on rannassa paatti.
Miten olisi jos neitokainen lähtisi vähän ajelulle.

Olin senverran maistissa, että mikä jottei.
Todettakoon että mies oli komea nuorimies.
Lähdettiin taksilla venerantaan.

Vene ei ollut laiturissa vaan joen korkean kiveyksen vieressä.
Siinä oli rappuset kiveyksen reunassa alas joelle.

Mies meni rappusia pitkin edellä veneelle ja sanoi, että hän ottaa minut vastaan siihen paattiin.
Olin silloin hoikassa kunnossa.
Jostain syystä en halunnut mennä niitä rappusia.
Mutta viinaa oli nupissa liikaa, minulla.

Jalassa oli 15 sentin korkkarit jalassa ja järki kateissa.
Hyppäsin reunasta ja mies otti minut syliinsä.
Vähän jäi hyppy vajaaksi, tai meni ylipitkäksi, kun korko katkesi ja olimme molemmat rähmällämme veneen pohjalla.
Hitsi, meillä oli vain hauskaa.

Jälkikäteen ajatellen minulle ja sillä miehelle olisi voinut käydä tosi huonosti hypätessäni.
Mutta kait se oli sitä juopon tuuria.

Heitin entiset korkkarit jaloista, ja mies haki jostain sopivat lenkkarit.
Vene olikin tosi hieno huvipaatti.

Hän meni ohjaimiin ja toivoi ettei tule ratsiaa.
Kiidettiin joelta merelle ja muistan sen tuulen ja vapauden tunteen.

10

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Panitteko? Mitä oli alla, poron talja vai veneen kaari puut?

      • Ano
        Tämä reissu ei sisältänyt erotiikkaa ollenkaan. Mies ajeli veneellään johonkin saareen.
        Söimme retkieväitä ja kun kahvi maistui, pääkin alkoi selitä

        Mukava reissu, fiksu mies.

        Mies tahtoi näyttää kuinka paatti kulkee ja minä taas nuorenpana tykkäsin kovasta vauhdikkaasta menosta.
        Käytiin leffassa pariin otteeseen, mutta mitään romassia tästä ei koskaan syntynyt.


      • 2lesken kirjoitti:

        Ano
        Tämä reissu ei sisältänyt erotiikkaa ollenkaan. Mies ajeli veneellään johonkin saareen.
        Söimme retkieväitä ja kun kahvi maistui, pääkin alkoi selitä

        Mukava reissu, fiksu mies.

        Mies tahtoi näyttää kuinka paatti kulkee ja minä taas nuorenpana tykkäsin kovasta vauhdikkaasta menosta.
        Käytiin leffassa pariin otteeseen, mutta mitään romassia tästä ei koskaan syntynyt.

        Olen kaipaillut tälle palstalla kirjoituksia porukoiden nuoruudesta.
        Siis teini-iästä ja senjälkeen, ennen avioliittoa, ukkoa ja tenavia.

        Kaikilla tuntuu olleen tuollainen 7-16.00 elämä takana.

        Kait ihmiset nyt ovat joskus irroitelleet, käyneet festareilla, telttailleet, liftailleet, töpeksineet.
        Tavanneet muitakin kun yhden miehen tai naisen.
        Jos tosiaan näin on, tuntuu käsittämättömältä.
        Ja suorastaan tylsältä.


      • siilivain
        2lesken kirjoitti:

        Olen kaipaillut tälle palstalla kirjoituksia porukoiden nuoruudesta.
        Siis teini-iästä ja senjälkeen, ennen avioliittoa, ukkoa ja tenavia.

        Kaikilla tuntuu olleen tuollainen 7-16.00 elämä takana.

        Kait ihmiset nyt ovat joskus irroitelleet, käyneet festareilla, telttailleet, liftailleet, töpeksineet.
        Tavanneet muitakin kun yhden miehen tai naisen.
        Jos tosiaan näin on, tuntuu käsittämättömältä.
        Ja suorastaan tylsältä.

        No jospa täällä ihmisillä on vielä se irrottelu edessäpäin :)?


      • siilivain kirjoitti:

        No jospa täällä ihmisillä on vielä se irrottelu edessäpäin :)?

        Siili
        Kyllä tällä iällä alkaa olla jo peräseinä vastassa.
        Harmaat hapset ja kumara ryhti.
        Nakkilalaiseen keinuttelemaan ja muisteloihin.
        Vieläkö kun jotain sattuu muistamaan.


      • 2lesken kirjoitti:

        Siili
        Kyllä tällä iällä alkaa olla jo peräseinä vastassa.
        Harmaat hapset ja kumara ryhti.
        Nakkilalaiseen keinuttelemaan ja muisteloihin.
        Vieläkö kun jotain sattuu muistamaan.

        En suostu ajattelemaan noin. Ei varmaan kaikkien kohdalla.


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        En suostu ajattelemaan noin. Ei varmaan kaikkien kohdalla.

        Ikuna en ole ryhtynyt niin hölmöön puuhaan kuin 7 - 16 lukujärjestykseen. Sellaista en elä vieläkään.
        Kaikki hyveet ja paheet on tullut koettuna monissa määrin. En kadu tuntiakaan.


    • Anonyymi

      kerran talvella löysin tansseita neitokaise.
      Olin pienissä hiivoissa, kun kaveri veivät meidät
      tytön kotiin.
      Aamula kun heräsin vinttikamarista hiipailin ulos, oli
      jonninverran pakkasta takkini ja lakkini oli jäänyt
      kavereiden autoon.
      Pihalle päästyäni en tiennyt missä oli. Kääpäilin tietäpitki
      vilukin jo oli, kuin ollakkaan siihen ilmestyi emäntä maitokärrjyn kanssa, ja
      kysyin pääseekö täältä mitstään päin mihinkään päin.
      Emänä kertoi että kophta pian tulee meijeriauto minkä kyydissä pääsee ihmisten ilmoille
      njjj

      • Ano/njjj
        Hyvä, hyvä. Siinä oli elämisen makua.
        Oikein piristävä ja varmaan mieleenpainuvakin saattoreissu.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano/njjj
        Hyvä, hyvä. Siinä oli elämisen makua.
        Oikein piristävä ja varmaan mieleenpainuvakin saattoreissu.

        joo pakkastakin oli reilut parikymmentä, kylä oli nimeltään kuolema, lähellä kyyjärveä
        njj


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe