Bi-miestä 40v ikäryhmästä

Heipä hei.

Tiedän että tämä on todella sula mahdottomuus mutta yritän kuitenkin. Sattuisiko etelä uusimaan alueelta löytymään perheellistä Bi ukkkomiestä? Haluaisin löytää samassa tilanteessa olevan kaverin. Ei mitään kertatapaamisia vaan ihan pidempiaikaista "ystävyyttä" olisin vailla en lämpene yhden illan juttuihin.
Etsin ihan normaalia tavallista kaveria jonka kanssa voisi sitten vähän muutakin tehdä kun jutella autoista tai säästä ;)

Näyttää vahvasti siltä että miehet normaalisti herää tähän "todellisuuteen 50vuoden jälkeen koska niitä kyllä löytyy. Olisikohan tällä poikkeusta? Itse olen Pitkä ja vatsakas mies
9181
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Mitä jos pysyisit vaan uskollisena perheellesi? Jos et siihen pysty, ota ero, koska he eivät pettäjää ansaitse. Tällainen sonta pilaa kaikkien bi-miesten maineen.

Äänestä
  • Aloittaja

No mutta tämäpä oli fiksu vastaus!
    Kannattaa ehkä tutustua bi-seksuallisuuteen vähän tarkemmin. Ja jokainen meistä tekee omat valintansa ;) tule toki ihan nimimerkillä keskustelemaan. Helppoahan se on "huudella" Anonyyminä :)

Äänestä

• Biisonix kirjoitti:

No mutta tämäpä oli fiksu vastaus!
    Kannattaa ehkä tutustua bi-seksuallisuuteen vähän tarkemmin. Ja jokainen meistä tekee omat valintansa ;) tule toki ihan nimimerkillä keskustelemaan. Helppoahan se on "huudella" Anonyyminä :)

Enköhän tuota asiaa bi-miehenä tune ihan tarpeeksi :) Olen onnellisesti parisuhteessa, enkä voisi kuvitella edes toista pettäväni. Tällä palstalla ei tunnu olevan kuin varattuja ukkomiehiä pettämässä vaimojaan.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Enköhän tuota asiaa bi-miehenä tune ihan tarpeeksi :) Olen onnellisesti parisuhteessa, enkä voisi kuvitella edes toista pettäväni. Tällä palstalla ei tunnu olevan kuin varattuja ukkomiehiä pettämässä vaimojaan.

Ja yhä edelleen JOKAINEN meistä TEKEE omat VALINTANSA ;)

Äänestä

• Biisonix kirjoitti:

Ja yhä edelleen JOKAINEN meistä TEKEE omat VALINTANSA ;)

Toki tekee, mutta aina voi ilmaista mielipiteensä, vaikka se olisi eriävä.

Äänestä

Moikka.

Täällä olisi yksi 49v ukm pks seudulta.....

Äänestä
  • Aloittaja

Moi kerro toki itsestäsi lisää?

Äänestä

• Biisonix kirjoitti:

Moi kerro toki itsestäsi lisää?

Saanko yhteyttä.... Jotenkin

Äänestä

Samassa tilanteessa olen itsekkin tämä aihe kiinnostaa

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Biisonix kirjoitti:

Heipä hei.

Tiedän että tämä on todella sula mahdottomuus mutta yritän kuitenkin. Sattuisiko etelä uusimaan alueelta löytymään perheellistä Bi ukkkomiestä? Haluaisin löytää samassa tilanteessa olevan kaverin. Ei mitään kertatapaamisia vaan ihan pidempiaikaista "ystävyyttä" olisin vailla en lämpene yhden illan juttuihin.
Etsin ihan normaalia tavallista kaveria jonka kanssa voisi sitten vähän muutakin tehdä kun jutella autoista tai säästä ;)

Näyttää vahvasti siltä että miehet normaalisti herää tähän "todellisuuteen 50vuoden jälkeen koska niitä kyllä löytyy. Olisikohan tällä poikkeusta? Itse olen Pitkä ja vatsakas mies

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu