Mistä ihmeestä sellaisen laturin saisin?
Tarkoitus vaihtaa tämä naurettava älylaite kunnon vehkeeseen.
Laturi nokia 5110?
16
138
Vastaukset
- Anonyymi
Helpommalla pääset, kun investoit muutaman kympin nyky Nokian tai doron näppäinperuspuhelimeen, käy samat laturit kuin älypuhelimiin, ei tarvi reliikkiä ruveta jahtoomaan suotta
- Anonyymi
JohannesMaxJulkea kirjoitti:
Ei pysty 😹
Tuol näyttäisi olevan https://www.subtel.fi/Laturi-varten-Nokia-3210-3310-1100-5110-6020-6021-6210-6310-7210-8800-8210/ACP-12E-ACP-111248.html
- Anonyymi
Ei pysty 😹
Ja ne ovat hankalakäyttöisiä. En voi suositella..
- Anonyymi
Tarvikelaturi useasta paikasta, googleta.
- Anonyymi
Minulla on Nokian latureita, pikkutapilla ja vähän isommalla. Niitä saa 2€/kpl.
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on Nokian latureita, pikkutapilla ja vähän isommalla. Niitä saa 2€/kpl.
Isolla kiitos ja toimiva mieluusti.
Tarkemmin voit laittaa [email protected] niin homma toimii 👌👍- Anonyymi
Isolla kiitos ja toimiva mieluusti.
Tarkemmin voit laittaa [email protected] niin homma toimii 👌👍Eipä kannata sähköpostia jakaa täällä.. Voi tulla roskapostia ja huijausyrityksiä..
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kannata sähköpostia jakaa täällä.. Voi tulla roskapostia ja huijausyrityksiä..
Todistaa vain ihmisen luonteesta sekin.
- Anonyymi
Todistaa vain ihmisen luonteesta sekin.
Kun meinaan automaattiset botit alkaa äkkiä levittämään osoitetta ympäri nettiä.
Anonyymi kirjoitti:
Kun meinaan automaattiset botit alkaa äkkiä levittämään osoitetta ympäri nettiä.
Voi kyynel kuule
- Anonyymi
Mitä sinä laturilla teet, sillä eihän sinulla ole edes toimivaa akkua? Jos puhelin on muuten ehjä, se kannattaa laittaa säilöön. Siitä saa kymmenen vuoden muutaman kympin. Suurin osa on jo hävitetty.
Puhelinta on käytetty viikon ajan ja toivon että akku toimii, älä ole negis, ole posis tän kaa 👍 😹
- Anonyymi
"Mitä sinä laturilla teet, sillä eihän sinulla ole edes toimivaa akkua?"
Jos ei ole, uuden akun voi tilata eBaystä. Itsekin tilasin viime syksynä Nokia C2-01 -puhelimeen akun Italiasta. Maksoi postikuluineen lähes 8 euroa, mutta hyvin on toiminut.
- Anonyymi
Etsi tuolta:
https://www.huuto.net/haku?words=laturi nokia 5110&area= - Anonyymi
Myyjiä riittää: https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=nokia 5110 charger&_sacat=0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045