Sopisiko tämä kone minulle?

Anonyymi

Olen ostamassa uutta läppäriä, peruskotikäyttöön; internet, sähköposti, Office, YouTube, Yle Areena jne. Pelaamista en harrasta enkä tarvitse mitään superhienouksia. Olisiko tämä kone hyvä mun käyttöön?

https://www.dell.com/en-uk/shop/laptops-notebooks-and-2-in-1-laptops/inspiron-15-5000/spd/inspiron-15-5593-laptop/cn59316sc#ratings_section

Jos on vinkkiä jostain muusta kohtuuhintaisesta koneesta, kerro ihmeessä! Saan alennuksen Dellin koneista, joten etsin vain Dellin konetta. Kiitos etukäteen!

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ostaisit Officen, joka maksaa saman kuin kone. Ilmainen Libre Office on minulla ollut jo kauan Windows-koneessa ja ajaa täysin saman asian. Muuten noilla spekseillä kelpaa melkein mikä kone tahansa. Periaatteessa hankkisin kuitenkin Dell, HP tai vastaava työkoneen merkin ja siitäkään ei ihan halvinta, kun niissä on muovia ja säästetty joka paikassa.
      Mutta pärjäisit melkein tabletillakin.

      • Anonyymi

        Saan Officen maksutta, ja tabletilla hankala kirjoittaa pidempää tekstiä.


    • Anonyymi

      Voin vakuuttaa että tuo on sinulle paras vaihtoehto, muuta kerro sinä vuorostasi, mikä kone minulle sopisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe