Ostin lisäosan Kohti kuuluisuutta viime viikolla, ja muuten se onkin toiminut, mutta niille näyttely keikoille ei suostu menemään. Oisin todella kiitollinen jos joku osais auttaa mua! Oon siis kokeillu jo korjata pelin, auttoi ekalla kerralla ja pääsin sinne keikoille, toisella ja kolmannella kerralla ei toiminut. Mietin simssin poistamista, mutta häviääkö mun tallennukset jos poistan ja lataan sen uudelleen?
Sims 4 lisäri Kohti Kuuluisuutta ei toimi
Anonyymi
1
157
Vastaukset
Lukemani perusteella se on rikki edelleen tuo Kohti kuuluisuutta, kun eivät sitä pelifirman vätykset vaivaudu korjaamaan. Siihen on näkynyt modeja, joilla ongelmaa on voinut korjata tai haittaa vähentää ja Road to Fame-modi, joka on ollut edellämainitun lisärin edeltäjä ja minun mielestäni useammassakin suhteessa sitä toimivampi.
Pelin poistaminen sellaisenaan poistaa myös tallennukset, ellei niitä erikseen säilytä koneella. (Nehän on helppo siirtää sivuun ja palauttaa taas paikalleen jos tai kun pelin lataa uudelleen koneelle.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti5610135Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2312272Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori681818Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141585- 991528
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1801420- 541146
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2201113- 311035
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric285981