Ostin lisäosan Kohti kuuluisuutta viime viikolla, ja muuten se onkin toiminut, mutta niille näyttely keikoille ei suostu menemään. Oisin todella kiitollinen jos joku osais auttaa mua! Oon siis kokeillu jo korjata pelin, auttoi ekalla kerralla ja pääsin sinne keikoille, toisella ja kolmannella kerralla ei toiminut. Mietin simssin poistamista, mutta häviääkö mun tallennukset jos poistan ja lataan sen uudelleen?
Sims 4 lisäri Kohti Kuuluisuutta ei toimi
Anonyymi
1
196
Vastaukset
Lukemani perusteella se on rikki edelleen tuo Kohti kuuluisuutta, kun eivät sitä pelifirman vätykset vaivaudu korjaamaan. Siihen on näkynyt modeja, joilla ongelmaa on voinut korjata tai haittaa vähentää ja Road to Fame-modi, joka on ollut edellämainitun lisärin edeltäjä ja minun mielestäni useammassakin suhteessa sitä toimivampi.
Pelin poistaminen sellaisenaan poistaa myös tallennukset, ellei niitä erikseen säilytä koneella. (Nehän on helppo siirtää sivuun ja palauttaa taas paikalleen jos tai kun pelin lataa uudelleen koneelle.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1065615- 835057
- 1394456
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561976