Tämä kirjoitus poistetaan täältä hyvin nopeasti.
Sveitsi on keskeyttänyt 5G verkkojen rakentamisen perustuen uusimpiin tutkimustietoihin. 5G verkko kehitettiin aikoinaan Israilussa sotateollisuuden käyttöön. Sittemmin Israil on kieltänyt 5G verkkojen käytön.
Tutkittua tietoa 5G verkoista on hyvin vähän löydettävissä Youtubessa tai missään, ne karsitaan kaikki pois. Palstoille jätetään tavallisen jannun vikinät, joilla ei ole uskottavuutta.
Te siellä Kristiinankaupungissa lukekaa tämä. Jospa ehtisitte vielä vaikuttaa omaan hyvinvointiinne.
https://mvlehti.net/2020/05/14/paivan-video-sateilyn-vaikutukset-kristiinankaupunki-2020/
Kristiinankaupunki ja 5G
Anonyymi
5
505
Vastaukset
- Anonyymi
Youtube.. https://www.youtube.com/watch?v=T3v13VsfwPE
Joskus mittasin 4g / 400m samaa näytti kuin 1 puhelin 5cm päästä halpa mittari vain ledit pohjaan meni. - Anonyymi
Höpöhöpö!
- Anonyymi
Ei kai niitä kannata rakentaa kun jotkut huuhaahan uskovat niitä tuhoaa.
- Anonyymi
Tutkittu tieto löytyy ihan muualta kuin youtubesta.
- Anonyymi
Kaikki 3G ja 4G verkot purettava heti ja 5G tilalle. Lakisääteisesti jokaiseen rakennukseen oma 5G tukiasema katolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048