Lasku sähköpostiin Alprylta

Anonyymi

Sain laskun Alpry.fi osoitteesta. Laskun saaja kohdassa BORA.
Luin, että 2012 on Suomen Asiakastieto ainakin poistanut kaikilta kyseisen lafkan maksuhäiriömerkinnät eli ilmeisemmin perivät velkoja ilman lupia. Kokemuksia tästä lafkasta kellään?

45

13455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meikäläisella sama homma mutta perijänä Finland Fast Debt Collection

      • Anonyymi

        Maksoitko laskun vai selvititkö asiaa firmasta. Ei tunnu löytyvän mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksoitko laskun vai selvititkö asiaa firmasta. Ei tunnu löytyvän mitään.

        Itselle tuli myös yllämainitusta vaikkei ole mitään laskua jäänyt maksamatta. Olen 2 viikkoa yrittänyt ottaa yhteyttä mutta mistään ei vastata. Vaikuttaa huijaukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksoitko laskun vai selvititkö asiaa firmasta. Ei tunnu löytyvän mitään.

        https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/596722/Asiakas selatti pikavippiyrityksen

        "Hovioikeuden mukaan yrityksellä ei laittoman toimintansa takia ole oikeus periä takaisin edes niitä rahoja, jotka se oli kiistatta lainannut yksityishenkilölle."

        Ei missään nimessä kannata maksaa, en usko että sähköpostit edes sillä loppuu. Voi käy juurikin päinvastoin että sieltä alkaa tulemaan uusia laskuja tekaistuilla kuluilla, kun huomaavat että joku suostuu maksamaan.

        Siellä on botti töissä joka näitä lähettelee eikä kukaan todennäköisesti katsele mitä on maksettu ja mitä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/596722/Asiakas selatti pikavippiyrityksen

        "Hovioikeuden mukaan yrityksellä ei laittoman toimintansa takia ole oikeus periä takaisin edes niitä rahoja, jotka se oli kiistatta lainannut yksityishenkilölle."

        Ei missään nimessä kannata maksaa, en usko että sähköpostit edes sillä loppuu. Voi käy juurikin päinvastoin että sieltä alkaa tulemaan uusia laskuja tekaistuilla kuluilla, kun huomaavat että joku suostuu maksamaan.

        Siellä on botti töissä joka näitä lähettelee eikä kukaan todennäköisesti katsele mitä on maksettu ja mitä ei.

        Voi teitä. Puurot ja vellit taas sekaisin. Nyt menivät sekaisin perintäluvat ja luotonantoluvat.

        Tuo ikivanha hovioikeuden juttu koski nimenomaan jälkimmäistä.

        Hovioikeuden päätöksestä valitettiin, ja korkein oikeus teki myöhemmin aivan toisenlaisen ratkaisun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle tuli myös yllämainitusta vaikkei ole mitään laskua jäänyt maksamatta. Olen 2 viikkoa yrittänyt ottaa yhteyttä mutta mistään ei vastata. Vaikuttaa huijaukselta.

        Saitko yhteyttä?


    • Anonyymi

      Löysin myös laskun kyseiseltä firmalta roskapostikansiosta.

      Saajana tuo BORA ja joku liettualainen tilinumero.

      Mielenkiintoista kyllä, eräpäivä laskussa vuodelta 2016. Eikö velka vanhene 3 vuodessa mikäli vanhenemista ei katkaista?

      • Anonyymi

        Tätä myös itse mietin, että eikös se 3vuodessa vanhene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä myös itse mietin, että eikös se 3vuodessa vanhene.

        Velkoja väittää oikeudessa tietenkin lähettäneensä muistutuksia runsaastikin ja esittää todisteena jonkin kämäsen tulosteen.


      • Anonyymi

        Itsellenikin on kyseiseltä firmalta tullut viime vuonna sekä tänä vuonna sähköpostia että pitäisi velka maksaa pois. Mutta en ole uskaltanut penniäkään maksaa velkaa pois koska en tiedä tästä firmasta mitään että onko niillä enää edes oikeutta periä. Finland Fast Debt Collection on sähköpostit minulle lähettänyt mutta maksujen saajana on tämä kyseinen Bora. Jos joku tästä tietää enemmän niin voisiko valaista minua hieman, koska en haluaisi maksaa isoa summaa tuhka tuuleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellenikin on kyseiseltä firmalta tullut viime vuonna sekä tänä vuonna sähköpostia että pitäisi velka maksaa pois. Mutta en ole uskaltanut penniäkään maksaa velkaa pois koska en tiedä tästä firmasta mitään että onko niillä enää edes oikeutta periä. Finland Fast Debt Collection on sähköpostit minulle lähettänyt mutta maksujen saajana on tämä kyseinen Bora. Jos joku tästä tietää enemmän niin voisiko valaista minua hieman, koska en haluaisi maksaa isoa summaa tuhka tuuleen.

        minulle on alkanut tulla tuosta firmasta testiviestejä laskusta, jonka olen ap-velkojalle 3 vuotta sitten kiistänyt. viestissä uhkaillaan laittomasti maksuhäiriöjöulkistuksella yms. Onko kukaan ollut yhteydessä AVIin. Firman yhteystietojakaan ei löydy mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulle on alkanut tulla tuosta firmasta testiviestejä laskusta, jonka olen ap-velkojalle 3 vuotta sitten kiistänyt. viestissä uhkaillaan laittomasti maksuhäiriöjöulkistuksella yms. Onko kukaan ollut yhteydessä AVIin. Firman yhteystietojakaan ei löydy mistään.

        Mä soitin kuluttajavirastoon pari kk sitten tästä Finland fast debtistä. Käski vastata säpoon että haluan tietää millä perustein peritään mutta viesti ei mennyt perille. Sanoi että mikäli en saa vastausta niin jätä asia huomioimatta. Nyt näemmä oli taas tullut sähköposteja sieltä niin pitäisi kai ottaa jonnekin muuallekin yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä soitin kuluttajavirastoon pari kk sitten tästä Finland fast debtistä. Käski vastata säpoon että haluan tietää millä perustein peritään mutta viesti ei mennyt perille. Sanoi että mikäli en saa vastausta niin jätä asia huomioimatta. Nyt näemmä oli taas tullut sähköposteja sieltä niin pitäisi kai ottaa jonnekin muuallekin yhteyttä.

        Huijauksia ovat! Missään nimessä älkää maksako.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellenikin on kyseiseltä firmalta tullut viime vuonna sekä tänä vuonna sähköpostia että pitäisi velka maksaa pois. Mutta en ole uskaltanut penniäkään maksaa velkaa pois koska en tiedä tästä firmasta mitään että onko niillä enää edes oikeutta periä. Finland Fast Debt Collection on sähköpostit minulle lähettänyt mutta maksujen saajana on tämä kyseinen Bora. Jos joku tästä tietää enemmän niin voisiko valaista minua hieman, koska en haluaisi maksaa isoa summaa tuhka tuuleen.

        Itse sain myös Bora nimiseltä perintätoimistolta sähköpostia,jossa olisin muka velkaa heille.
        Soitin asiasta Kuluttajaneuvontaan ja siellä sanottiin,että kuulostaa huijaukselta.

        Laitoin Aviin kaikki sähköpostit,mitä olin saanut ko nimiseltä toimistolta.
        Nyt odottelen,mitä sieltä kuuluu.

        Laitoin usean viestin(Bora) heille,en koskaan saanut vastausta.Eka viestin lähtin 2kk sitten.


    • Anonyymi

      Onko tullut mitään päivityksiä tän asian suhteen ?

      • Anonyymi

        Itseänikin kiinnostaisi tietää mihin otan yhteyttä seuraavaksi, jotta jättävät rauhaan? Olen odottanut heiltä vastausta sähköpostiin nyt kuukauden. Silti tulee näitä mystisiä jo vanhentuneita maksuvaatimuksia, mutta eivät vastaa selvityspyyntöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseänikin kiinnostaisi tietää mihin otan yhteyttä seuraavaksi, jotta jättävät rauhaan? Olen odottanut heiltä vastausta sähköpostiin nyt kuukauden. Silti tulee näitä mystisiä jo vanhentuneita maksuvaatimuksia, mutta eivät vastaa selvityspyyntöön.

        Minullekkin laittoivat laskua 513€ edestä mutta jos maksaa heti niin välttyy perintä kuluilta ja ei tarvitse maksaa kun 230€. Laittakaa heti jos joku sais ratkasua asiaan kiitos!


    • Anonyymi

      Olis kyl kans mielenkiintoista tietää mikä tää paja on. Pommittanu viime syksyst asti tasasi n.kk välei roskapostii..

      • Anonyymi

        Nämä eivät ole oikeita perintätoimistoja!


    • Anonyymi

      Eipä taida olla liettualaisilla firmoilla paljon haluja hake käräjien kautta saatavia, antaa vaan olla. Kyllä ne ajan kanssa loppuu. Kattelin että sama summa minulla ollut 10 vuotta. Siinäpähän pyytelevät.

    • Anonyymi

      Onko Boralle yhteystietoja
      Ei löydy puhelintietoja

    • Anonyymi

      Ei kannata maksaa tai olla missään yhteydessä tähän perijään. Ilmoitusta tietojenkalastelusta vaan sähköpostin ylläpitäjälle ja viestit poistoon.

    • Anonyymi

      Sitten ne laittavat viestin loppuun että jos ei maksa niin velallisen tiedot julkaistaan.

    • Anonyymi

      Kannattaa liittyä Facebookissa Velallisten tukiryhmä VTR:ään.
      Näille ei kannata maksaa mitään. Pyytäkää velan perusteet (luottosopimus, lainaehdot, eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot -lomake) ja kehottakaa siirtämään asia oikeudelliseen perintään.

      Myös kaikki, joilla on ikinä ollut mikään luotto/laina Weststar-yhtiöiltä (J.W. Yhtiöt, Luoteen Sirtox, WHT-yhtiöt jne., Suomilimiitti jne.). Älkää missään nimessä avatko Weststarin/Kontioperinnän/Suomen turvaposti Oy:n lähettämää sähköpostilinkkiä vaan liittykää VTR:ään ohjeita varten. Jos olet jo avannut em. turvapostin, ripeästi Velallisten tukiryhmä VTR:ään!

    • Anonyymi

      Boralta tuli roskapostiin kaksi kertaa 5 euron lasku koska olen hakenut joskus 50 euron vippiä. luottotietoja ei ole.
      Sen takia, roskapostit tyhjeni ja tänään oli roskaposissa uhkauksia boralta että maksa 10 euroa tai muuten..
      Päivämäärät oli perseestä pyysin tarkkoja perusteluja jos ei kuulu en maksa puolikasta puupenniäkään!

      • Anonyymi

        Samanlainen tilanne itsellä. Miten toimit asian kanssa?


    • Anonyymi

      Sain myös laskun joka oli mennyt suoraan roskapostiin,laskun eräp oli 5.11siitä ei ilmennyt mistä lasku oli bora perinnöllinen tullut,en ollut kuullutkaan koko firmasta,lasku on 10€ siitä palvelumaksua puolet,mutta ei mitään mistä laski on kertynyt,uhkaava sävy siinä on,uhataan kulujen nousevan huomattavasti jos laskua ei maksa.en löytäny netistäkään kyseistä firmaa.laitoin kyllä tulikivenkatkuisen shpostia sinne,saa nähä tuleeko vastausta

    • Anonyymi

      Roskapostiin täälläkin. Päiväykset päin honkia. Laitoin viestiä asiakaspalveluun joka vastasi että ovat jo aikaisemmin lähettänyt koskien palvelumaksuja.
      En ole ole saanut ja laskussa käy edes ilmi mikä palvelumaksu. Laitoin viestiä netti lomakkeen kautta kkv.fi kautta, selitin tilanteen ja liitin laskun lomakkeelle. Sieltä vastattiin että asia laitetaan eteenpäin ja seuraavat saavatko lisää samoisesta firmasta valituksia. Eli laittakaa asia eteenpäin niin saadaan firma tarkasteltavaksi.

    • Anonyymi

      Nyt Seifest oy on perustettu perimään epäonnisten yritysten jälkeen.
      Sen on oikein Suomalaisen totuuden vartija AVI hyväksynyt.

      • Anonyymi

        Mulle tullut tältä joka päivä roskapostiin joku 3 viestiä mis tää seifest uhkailee lakipykälällä viedä oikeuteen ja ilmoittaa solidetiin ja asiakastietoon. Niin siis bisnodehan tuo solidet nykyään on, kirjoittaisivat ees oikein.
        Tilinumero mille pitäis maksaa on latvian, odotanko suosiolla haastemiehen soittoa? :D


    • Anonyymi

      Samalta Bora finance oylta tullut myös minulle koko joulukuun roskapostiin "laskuja" olevinaan jostain lainasta.
      Laitoin sähköpostia kyberturvallisuuskeskukseen, josta vastattiin nopeasti näin:

      Hei,

      Kiitos viestistäsi. Kyseessä vaikuttaisi olevan tosiaan huijausviesti. Yritystä nimeltä Bora Finance Oy ei löydy Patentti- ja rekisterihallituksen kaupparekisteristä. Verkkosivu limiittilainat.fi on fi-verkkotunnusrekisterin mukaan rekisteröity yritykselle P2P Finland Oy, aikaisemmalta nimeltään Suomen Trofeo Oy. Näistä molemmilla nimillä löytyy ainakin internetistä kommentteja epäasiallisesta toiminnasta.

      Postit voi siis ilmeisesti jättää huomioimatta, toivon ettei moni ole mennyt tähän huijaukseen..

      • Anonyymi

        Samaa yrittävät minulle.. eka oli 5€ ja nyt muka 15€.Ei tätä Bora firmaa oo edes olemassa


    • Anonyymi

      Hei. Onko mitään uutta tietoa Borasta? Kyselen koska minulle alkanut nyt tulemaan 5e vaatimuksia.

      • Anonyymi

        Hei, sama juttu täällä, tänään tullut 4 viestiä 5 euron maksusta, firmasta ei löydy mitään tietoa


    • Anonyymi

      Minulla Boran uhkaukset katosi ja siirty Seifestille. Ilmeisesti samoja koijareita kyllä.. Seifest on joku rekisteröity perintä. Seifest pommittaa joka päivä ja summatkin vaihtelee, jostain asiakastietojen päivityksistä perivät 15e. En minä ole semmoisia pyytänyt?!

    • Anonyymi

      Täällä nyt myös BORA:n 5 euron palvelumaksu kahdesta muistutuksesta 5 euroa kappaleelta yhteensä 15 euroa laskut. Kaksi postitusta sähköpostiini samanlaisia laskuja samanaikaisesti, ainoastaan pdf-laskuliitteen juokseva järjestysnumero oli eri. Ei mitään aavistusta mistä omituisuudesta voisi olla kysymys... Vahvistaako joku huijaukseksi, jos asiasta uutta informaatiota? Tein myös kkv.fi lomakkeella asiasta ilmoituksen/kyselyn.

      • Anonyymi

        Itselle tuli Boralta 22 kpl 15 e muistutusmaksuja sähköpostilla. Alkuperäisiä laskuja ei ole tullut. Tiedän kyllä että ne koskevat P2P Finland In vippejä joita koittanut hakea kun joskus luottotiedottomana niitä saanut. Heidän lainaehdoissa olikin maininta että kustantaa 5 e vaikka luottoa ei myönnettäisi. Ihan täysin oma syy siis että klikannut hakemuksiin että ok. Kuitenkin se että en sähköposteista löydä alkuperäisiä laskuja tai edes niitä 10e muistutuksia pikkasen haisee tässä. Maksoin viime joulukuussa paniikissa kaksi näitä huomautuslaskuja mutta nyt kun niitä tuli 22 kpl= 330e olen todellakin paniikissa. Luottotietotojen pitäisi tulla kuntoon 2 vkon päästä mutta nyt en enää tiedä näiden laskujen takia. Laitan kyllä kkv sähköpostia asiasta mutta kuvittelisin että siitä ei mtn apua koska Lainaehdoissa on ollut maininta tästä 5 e maksusta jonka olen hyväksynyt..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle tuli Boralta 22 kpl 15 e muistutusmaksuja sähköpostilla. Alkuperäisiä laskuja ei ole tullut. Tiedän kyllä että ne koskevat P2P Finland In vippejä joita koittanut hakea kun joskus luottotiedottomana niitä saanut. Heidän lainaehdoissa olikin maininta että kustantaa 5 e vaikka luottoa ei myönnettäisi. Ihan täysin oma syy siis että klikannut hakemuksiin että ok. Kuitenkin se että en sähköposteista löydä alkuperäisiä laskuja tai edes niitä 10e muistutuksia pikkasen haisee tässä. Maksoin viime joulukuussa paniikissa kaksi näitä huomautuslaskuja mutta nyt kun niitä tuli 22 kpl= 330e olen todellakin paniikissa. Luottotietotojen pitäisi tulla kuntoon 2 vkon päästä mutta nyt en enää tiedä näiden laskujen takia. Laitan kyllä kkv sähköpostia asiasta mutta kuvittelisin että siitä ei mtn apua koska Lainaehdoissa on ollut maininta tästä 5 e maksusta jonka olen hyväksynyt..

        Moro. Ihan ensi alkuun älä nyt ainakaan maksa latin latia enempää. Nämä ovat puhtaasti huijausfirma ja jos haluaisivat saada näistä merkinnät, pitäisi laskut laittaa käräjäoikeuden kautta. Ja vaikka olisi oikea lafka eivät sitä aivan varmasti tee, koska joutusivat tarkkaan syyniin oikeudessa. Toisekseen ihan vinkkinä suosittellisin pikkaisen opiskelemaan miten perintä/laskut toimii. Muistutuksien summia ei ikinä lasketa yhteen, vaan laskut ovat aina yksi kokonaisuus. Käsittääkseni tuo lainaehto on jossain määrin myös laiton ja vaikkei olisikaan, pitäisi perintäfirman pystyä todentamaan että varmasti hyväksynyt ehdon.


      • Anonyymi

        Täällä sama homma. Olen kuulemma hakenut Limiittilainalta vippiä ja hakemus maksaa 5€. Tämä siis vuonna 2019. Olen kahden vaiheella,pitäisikö maksaa tuo 15€ vai antaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sama homma. Olen kuulemma hakenut Limiittilainalta vippiä ja hakemus maksaa 5€. Tämä siis vuonna 2019. Olen kahden vaiheella,pitäisikö maksaa tuo 15€ vai antaa olla.

        Ja lisäys äskeiseen..en ole alkuperäistä/mitään muuta laskua koskaan saanutkaan. Boran asiakaspalvelu vaan hokee että ovat lähettäneet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäys äskeiseen..en ole alkuperäistä/mitään muuta laskua koskaan saanutkaan. Boran asiakaspalvelu vaan hokee että ovat lähettäneet..

        Maksoitko?

        Minulle kolahti tänään Boralta laskuja, mukamas saatavia Mikrovippiin, Finncredittiin ja Capitumiin, kaikki vuodelta 2019. Kolmessa laskua, jokaisessa 15€. Ei muuten varmana ole saatavia mihinkään vippiputiikkiin enää.

        Jos jossain on ollut lainaehdot, että hakeminenkin maksaa 5€, on tuo varmasti laitoin, eikä sillä kehtaa kukaan oikeuteen mennä.

        Joka tapauksessa, alkuperäisiä ”laskuja” ei edes ole, joten ohuella ovat. Kai näissä huijauksissa on ideana, että riittää jos joku maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksoitko?

        Minulle kolahti tänään Boralta laskuja, mukamas saatavia Mikrovippiin, Finncredittiin ja Capitumiin, kaikki vuodelta 2019. Kolmessa laskua, jokaisessa 15€. Ei muuten varmana ole saatavia mihinkään vippiputiikkiin enää.

        Jos jossain on ollut lainaehdot, että hakeminenkin maksaa 5€, on tuo varmasti laitoin, eikä sillä kehtaa kukaan oikeuteen mennä.

        Joka tapauksessa, alkuperäisiä ”laskuja” ei edes ole, joten ohuella ovat. Kai näissä huijauksissa on ideana, että riittää jos joku maksaa?

        En maksanut. Ei ole enää kuulunut mitään koko puljusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En maksanut. Ei ole enää kuulunut mitään koko puljusta.

        Kiitos vastauksesta.

        Minulle tuli muutama lisää. Vastasin juttelevani lakimiehen kanssa näistä. Ei ole sitten kuulunut mitään.

        Antaa olla toistaiseksi siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta.

        Minulle tuli muutama lisää. Vastasin juttelevani lakimiehen kanssa näistä. Ei ole sitten kuulunut mitään.

        Antaa olla toistaiseksi siis.

        Minulle tuli uudestaan eilen 15€ lasku Boralta.
        En siis ole maksanut aiempaakaan.
        Laskutuspäivä 8.7
        Eräpäivä 6.8
        Eräpäivä siis ollut jo :)
        Pitääkö tuo nyt prkl maksaa vai ei?
        Mielestäni en ole limiittilainan palvelua koskaan käyttänyt. Ja vaikka olisinkin niin miten voivat kysellä 2019 tapahtunutta nyt..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuli uudestaan eilen 15€ lasku Boralta.
        En siis ole maksanut aiempaakaan.
        Laskutuspäivä 8.7
        Eräpäivä 6.8
        Eräpäivä siis ollut jo :)
        Pitääkö tuo nyt prkl maksaa vai ei?
        Mielestäni en ole limiittilainan palvelua koskaan käyttänyt. Ja vaikka olisinkin niin miten voivat kysellä 2019 tapahtunutta nyt..

        Yrittävät vaan, jos joku hölmö maksaisi näitä. Ei niillä ole mitään saumaa periä näitä, kun eivät kanna edes suomalaista y-tunnusta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe