En tiennytkään, että nykyään naapurit taltioivat sinusta kaiken minkä teet ja sanot. Sitten uhkailevat levittelevänsä kaikki arkaluontoisuudet pitkin nettiä ja kyliä. Varsinkin naiset ja nuoremmat henkilöt ovat kiinnostavampia kohteita.
Naapurien pikku harrastus
3
58
Vastaukset
- Anonyymi
Toihan on vastoin Jumalan tahtoa, kuin myös suomen-lainkin vastaista toimintaa.
Kyseessä on törkeä rikos, jos ovat laittaneet susta tai muista jotain nettiin.- Anonyymi
Eikä kylille levittelykään ole laillista. Voivat saada vaikka kunnianloukkaus syytteen tms.
minkä jälkee olet rikkaampi, kun jos korvaukset joutuvat maksamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kylille levittelykään ole laillista. Voivat saada vaikka kunnianloukkaus syytteen tms.
minkä jälkee olet rikkaampi, kun jos korvaukset joutuvat maksamaan.Eihän kukaan sellaista tekisi. Sehän on väärin! Meillä on tapana ystävien kesken kertoa päivän uutiset jos on jäänyt katsomatta telkkarista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161