Anteeksi kaikille, erityisesti seriffille!
Innostuin vastaamaan asiattomalla tavalla. Yritän olla vastedes kiltti, etten korosta että puolisoiden tulee pitää yhtä kun ovat kerran luvanneet KOKO puolisoa yrittää rakastaa niin ettei vierestä lähdetä pois. Lupaan olla enää kertomatta, miten oli temperamenttinen, tulinen vaimo minusta IHANA, aivan muuta kuin kylmä kala, tulen kertomaan, että kaikkien miesten pitäisi saada väritön ja äänetön ja hajuton puoliso, kuin nukke.
Tuo ensimmäinen erehdys johtuu uskosta, johon olen kasvanut. Jälkimmäinen kokemuksesta, joka yksityisomaisuuden verhon alla pysyköön.
Jos vielä erehdyn palstan sääntöjä rikkomaan, blokatkaa minulta pääsy osoitteeseen suomi24.fi.
Sekaisin !
13
1041
Vastaukset
- muoriska
mistä on kysymys, mutta älä nyt kuitenkaan plungeri pois lähde. Vaan aloitellaan taas uudestaan, ihan rauhassa uusi aihe....
Lav juu, ooll.. inhimillistä,että huomaamatta ylittää sellaisen rajan,jota ei tekohetkellä huomioi.
Onneksi palstan ylläpidon toimin tilanne saadaan nopeasti korjattua.
Sydämmellä ja tunteella,kyllä täällä vähän rajumpaa kommenttia kestetään.Pääasia,ettei henkilökohtaisiin luokkauksiin mennä.
Hienoa silti on,että pyytää anteeksi käytöstään,se kuuluu aikuiseen käytökseen ja koskaan ei anteeksipyyntö ole ns.turha.- n52
sieltä pois.
Ei kukaan varmaan mitään julkista nöyryyttämistä halua,koska olet vielä anteeksi anomassa..
Elo jatkuu..- plunger
On olo nolo, kun jouduin tilanteeseen, että minun vastauksen jälkeen koko alkanut ketju katosi, siis olin kirjoittanut tuhmaa. Sellaista, mitä avauksessa kerroin. Ajattelematonta! Ei sovi mennä toista ihmistä neuvomaan, ei kertomaan omia kokemuksia, ei paljastamaan ajatuksia, jotka saattavat sivullisen loukata.
Missään piilossa en ole, mistä voisin pois tulla, mutta jos häntä olisi, sen päällä istuisin ja lahkeen sisään piilottaisin. - Pirre*
plunger kirjoitti:
On olo nolo, kun jouduin tilanteeseen, että minun vastauksen jälkeen koko alkanut ketju katosi, siis olin kirjoittanut tuhmaa. Sellaista, mitä avauksessa kerroin. Ajattelematonta! Ei sovi mennä toista ihmistä neuvomaan, ei kertomaan omia kokemuksia, ei paljastamaan ajatuksia, jotka saattavat sivullisen loukata.
Missään piilossa en ole, mistä voisin pois tulla, mutta jos häntä olisi, sen päällä istuisin ja lahkeen sisään piilottaisin.sen "pelijutun" hävitit, mie kun ihmettelin, että mihinkä se miun poissaollessa katos. Hyi sinnuu - no olokkoon, siehän istut sen häntäs piällä jo, noin kuvainnollisesti tosin vain:)
- plunger
Pirre* kirjoitti:
sen "pelijutun" hävitit, mie kun ihmettelin, että mihinkä se miun poissaollessa katos. Hyi sinnuu - no olokkoon, siehän istut sen häntäs piällä jo, noin kuvainnollisesti tosin vain:)
Ei ollut kyse peilistä! Oli paljon pahempi!!
Tuskin sitä huomasit, se tuli niin äkkiä ja lähti vielä enemmän äkkiä!!! Harva sitä viestiä luki, mutta onneksi niin että seriffi ehti sen poistaa.
Se oli niin kauhee, etten sitä voi tässä toistaa.
En tietenkään, koska silloin olisi kaksinkertainen rettelön aiheuttaja!!!! - Pirre*
plunger kirjoitti:
Ei ollut kyse peilistä! Oli paljon pahempi!!
Tuskin sitä huomasit, se tuli niin äkkiä ja lähti vielä enemmän äkkiä!!! Harva sitä viestiä luki, mutta onneksi niin että seriffi ehti sen poistaa.
Se oli niin kauhee, etten sitä voi tässä toistaa.
En tietenkään, koska silloin olisi kaksinkertainen rettelön aiheuttaja!!!!pelistä, jossa pongattaan niitä seteleiden, oliko se valmistusnumeroita; minä kysyin sitten siitä toisesta kansainvälisestä pelistä, jossa etsitään koordinaattien avulla niitä vasiten kätkettyjä "juttuja" gepsun avulla - ei se tainnu olla se ketjukaan??
- plunger
Pirre* kirjoitti:
pelistä, jossa pongattaan niitä seteleiden, oliko se valmistusnumeroita; minä kysyin sitten siitä toisesta kansainvälisestä pelistä, jossa etsitään koordinaattien avulla niitä vasiten kätkettyjä "juttuja" gepsun avulla - ei se tainnu olla se ketjukaan??
Ei ollut kyse pelistä, oli paljon pahemmasta.
Jos kukaan ei katso, voin kertoa, että olen sen ketjun löytänyt siirrettynä palstalle "HUUHAA".
Mutta älä kerro kenellekään, lupaathan! - Pirre*
plunger kirjoitti:
Jos kukaan ei katso, voin kertoa, että olen sen ketjun löytänyt siirrettynä palstalle "HUUHAA".
Mutta älä kerro kenellekään, lupaathan!luvata.. ja hyvvee yötä siullekkii.
- n52
plunger kirjoitti:
Missään piilossa en ole, mistä voisin pois tulla, mutta jos häntä olisi, sen päällä istuisin ja lahkeen sisään piilottaisin.koko asia.Minä esimerkiksi en tiennyt koko asiasta yhtikäs mitään,enkä tiedä vieläkään.
Joten elo jatkuu..
Rehellinen anteeksi pyyntö on hyvä asia. - humppiruusa
plunger kirjoitti:
Mutta älä kerro kenellekään, lupaathan!Kuules, Sinun vastineesi takia sitä viestiä EI siirretty. Nimittäin se sama viesti oli sekä täällä että siellä muualla, en tiedä miten oli onnistunut kahteen paikkaan laittamaan juuri samalla nimimerkillä ja otsikkokin oli sama, ei pitäisi onnistua, koska massapostitus on kielletty eli samaa viestiä ei voi laittaa kuin yhdelle palstalle, ehkä hän oli laittanut yhden lisävälilyönnin ja siten onnistunut. Vierailin molemmilla palstoilla ja ihmettelin asiaa.
Kirjoituksessasi ei ollut mitään vikaa, älä hyvä ihminen itseäsi soimaa! - Vai niin
plunger kirjoitti:
Mutta älä kerro kenellekään, lupaathan!Unohda koko asia
- nyt putosin
Kuka tässä ja nyt haluaa blokata ketään ja mihin.
Ihan sattumlta olen täällä ja oikein olen iloinen kun huomaan täällä arvostettavan tempperamenttista ja tulista vaimoa, joka on ihana.
Yes juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151429- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31077Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171046Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59838- 32830
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754