onko keeway skootterin omistajilla kokemuksia ajokistaan?
eilen sen hurricane-mallin pihaan toin. mutta kelit ei vielä ajoa salli.
ihan hienon ja laadukkaan oloinen "tonnin" skodeksi.
käy tämmöiselle "äijä" ikäisellekin.
Keeway
50
51462
Vastaukset
- Satun tietämään
Keeway Skootteri on tehty samalla tehtaalla kuin CPI ja todella korkealaatuisia vehkeitä.
Keeway omistaa tämän tehtaan joten sillä on todella kokemusta tästä alasta.
Katso www.keewaymotor.com.
Takuu on 1 vuosi tai 6000km varaosat löytyy Speed Shop Hyllykallio sekä huoltoverkosto ympäri Suomen- Äijä
Nyt on 300 kilometriä ajeltu.. loistava ajaa, hyväntuntoinen skootteri. Poistin turhat kuristukset, niin nyt kulkeekin hyvin. Hyvä vehje.
- hoopee
Äijä kirjoitti:
Nyt on 300 kilometriä ajeltu.. loistava ajaa, hyväntuntoinen skootteri. Poistin turhat kuristukset, niin nyt kulkeekin hyvin. Hyvä vehje.
mitä kuristuksia keewayssä oli?
en ole vielä viitsinyt ruveta purkamaan omaani
kun ei ole edes metriäkään mittarissa... - äijä
hoopee kirjoitti:
mitä kuristuksia keewayssä oli?
en ole vielä viitsinyt ruveta purkamaan omaani
kun ei ole edes metriäkään mittarissa...No se variaattorin prikka ja alkukäyrä... tilaa cpi piristyssarja..
- hoopee
äijä kirjoitti:
No se variaattorin prikka ja alkukäyrä... tilaa cpi piristyssarja..
pitänee ajella vakiona ensin jokunen kilometri
ja sitten piristää.
paljon se sun keeway nyt liikkuu? entä vakiona? - hoopee
nyt on tullut hurricaneen kilsoja, sanompa vain
että on hieno ajaa, vaikkakin pienikokoinen niin
tämmönen keskikokoinen ukko hyvin pystyy ajamaan
jousitus on jämäkkä ei räminöitä ja kitinöitä
kone on pirteä ja kulkupuolikin on kunnossa.
varashälyytin/kaukokäynnistin on hyvä lisä.
..ja eikun baanalle. - Minä vaan
äijä kirjoitti:
No se variaattorin prikka ja alkukäyrä... tilaa cpi piristyssarja..
Juup!
Meinasin ostaa ittelle tuon Keeway Focuksen. Kertokaas te viisaammat et mistä irrotan tän kyseisen prikan? En ole tutustunut skootterin tekniikkaan yhtään. Mopo iästäkin on jo kohta vierinyt kymmenen vuotta. Kiitti - APUVAaaaa
Saako Hurricaneen jotenkin hankittua 12" renkaat?
- tämän
Elisiis. Asun tampereen lähellä. Kangasalla. Mistä saisin ostettua kyseisen skootterin? Missä niitä myydään? Ja osaisiko joku sanoa hintaa? : D
- jani-hml
mistä saisi halvalla matrixiin vakio putken?
- sammppa__--
Minä vaan kirjoitti:
Juup!
Meinasin ostaa ittelle tuon Keeway Focuksen. Kertokaas te viisaammat et mistä irrotan tän kyseisen prikan? En ole tutustunut skootterin tekniikkaan yhtään. Mopo iästäkin on jo kohta vierinyt kymmenen vuotta. KiittiPrikan löytää variaattorin kopan alta, vasemmanpuolimmaisen rullan alta. Ottaa vaan pulttipyssyllä päällimmäisen mutterin pois ja sieltä alta se löytyy hihnan välistä.
- Keewaysta kiinnostunut
Voisitko kertoa, paljonko 2-tahtinen Keeway kuluttaa bensaa sadalle kilometrille? Olisin kiitollinen tiedosta.
- äijä
esitteen mukaan 2 litraa, mutta todellinen luultavasti 3 litraa.. Ajattelin huomenna katsoa sen tarkkaan, ku täytän tankin...
- kulutus tosiaan 3-4
äijä kirjoitti:
esitteen mukaan 2 litraa, mutta todellinen luultavasti 3 litraa.. Ajattelin huomenna katsoa sen tarkkaan, ku täytän tankin...
ajotavasta riippuen.
- ÄIJÄ
kulutus tosiaan 3-4 kirjoitti:
ajotavasta riippuen.
TÄNÄÄN SITTEN MITTASIN AIKA LAILLA TARKKAAN KULUTUKSEN.. JA KEEWAY FOCUKSENI ON HÖRNÄISSYT BENSAA 2,7 L/100 KM. MATKA AJETTU SUURIMMAKSI OSIN LUMELLA/JÄÄLLÄ ELI EI PAHA.
- Keewaystä kiinnostunut
ÄIJÄ kirjoitti:
TÄNÄÄN SITTEN MITTASIN AIKA LAILLA TARKKAAN KULUTUKSEN.. JA KEEWAY FOCUKSENI ON HÖRNÄISSYT BENSAA 2,7 L/100 KM. MATKA AJETTU SUURIMMAKSI OSIN LUMELLA/JÄÄLLÄ ELI EI PAHA.
Kiitos tiedosta!
- keljukojootti
Keewaystä kiinnostunut kirjoitti:
Kiitos tiedosta!
paljon menee kun prikat ja kuristukset otettu pois?
onko hukkaputki? - Keewaysta kiinnostunut
keljukojootti kirjoitti:
onko hukkaputki?En osaa sanoa, sorry.
- hoopee
keljukojootti kirjoitti:
onko hukkaputki?tänään lähti prikka ja 15 km/h enemmän nyt kulkee.
laiskempi kiihtymään tosin, mutta säästää konetta ja bensaa kun kone kiertää vähemmän.
alkukäyrä on vähän liian pitkä (mutkalla)
siinä on mainoskuvissa suorempi käyrä. semmoisen kun saisi niin tulis vielä lisää tehoa. - Tony_iic2
hoopee kirjoitti:
tänään lähti prikka ja 15 km/h enemmän nyt kulkee.
laiskempi kiihtymään tosin, mutta säästää konetta ja bensaa kun kone kiertää vähemmän.
siinä on mainoskuvissa suorempi käyrä. semmoisen kun saisi niin tulis vielä lisää tehoa.mäki haluun keewayn!myyn mankin ja ostan keeway matrixxxin! no en mä ny sentään mankia myy tommosen romun takia!jätän mankin temppu mopox ja talvi ajoon.mikä tehari siihe sopii?mikä noista on isoin=hurricane,matrix vai focus? Honda monkey"that ride is P.I.M.P"
- vaan mä
Tony_iic2 kirjoitti:
mäki haluun keewayn!myyn mankin ja ostan keeway matrixxxin! no en mä ny sentään mankia myy tommosen romun takia!jätän mankin temppu mopox ja talvi ajoon.mikä tehari siihe sopii?mikä noista on isoin=hurricane,matrix vai focus? Honda monkey"that ride is P.I.M.P"
matrix on kait suurin noista
- peteeey
hoopee kirjoitti:
tänään lähti prikka ja 15 km/h enemmän nyt kulkee.
siinä on mainoskuvissa suorempi käyrä. semmoisen kun saisi niin tulis vielä lisää tehoa.Joo elikkä.. sain tossa täystehosen alkukäyrän kaupanpäälle kun ostin uuden sähköisen ryypyn ja oli aikaisemmin tilannu kyseisen putken ja nyt on 1 ylimääräinen. Joten 45e niin lähtee tämä "täystehoinen" alkukäyrä keeway matrixiin.. en ole varma sopiiko putki myös hurricaneen. :O viestiä jos kiinnostaa =)
- jani-hml
peteeey kirjoitti:
Joo elikkä.. sain tossa täystehosen alkukäyrän kaupanpäälle kun ostin uuden sähköisen ryypyn ja oli aikaisemmin tilannu kyseisen putken ja nyt on 1 ylimääräinen. Joten 45e niin lähtee tämä "täystehoinen" alkukäyrä keeway matrixiin.. en ole varma sopiiko putki myös hurricaneen. :O viestiä jos kiinnostaa =)
koska voit myydä? ja voitko lähettää matkahuollon kautta?
- Mate
peteeey kirjoitti:
Joo elikkä.. sain tossa täystehosen alkukäyrän kaupanpäälle kun ostin uuden sähköisen ryypyn ja oli aikaisemmin tilannu kyseisen putken ja nyt on 1 ylimääräinen. Joten 45e niin lähtee tämä "täystehoinen" alkukäyrä keeway matrixiin.. en ole varma sopiiko putki myös hurricaneen. :O viestiä jos kiinnostaa =)
Jep niin vieläkös sulta löytyy tommonen keeway kuristamaton alkukäyrä?
- Ry6
No 4,9l tankilla pääsee 200km
- Anonyymi
Käykö Keeway moottori ry6 minin kaikkiin runkoihin.
- SASS
Ainakin matrix on ihan ok, jarrut tökkkii
- ApriliaFTW
Ostakaa joku eurooppalainen tai japanilainen.
CHING CHONG FUCKING KEEWAY CHINAMOBILE HAHAHA RUOSKA - Asiantunteva
ApriliaFTW kirjoitti:
Ostakaa joku eurooppalainen tai japanilainen.
CHING CHONG FUCKING KEEWAY CHINAMOBILE HAHAHA RUOSKAItseasiassa Keeway ei ole kiinalainen , vaan moottori on italialainen.
- kiskeli
tietääkö ketään miten kymcon käynnistyspolkimen akseli sopiii keewayy focukseen?? vai vienkö saman tie huoltoon vaihtoon että tuleee oikeanlainen
- käynnistysakseli
Sama ongelma.. Että mistä saisi keeway fokukseen käynnistys akselin?
- Hurrikaan
tarttisko joku paperillista keawayn runkoa ?
- 123421
sattuiskohan joku tietämään että mikä mahtaa olla keeway hurricanessa vikana saa kipinän ja välillä vähän hörähtää käyntiin mutta kierrokset laskee nopeesti ja sammuu melkeen heti ja kaasua kun painaa ni ei auta mitään
- Mekaanikko
Kaasari tukossa... sanoisin.
- missä vika?
mulla on tommonen keeway hurricane 2 tahti ja kun lähtee ajamaan niin ensin toimii hyvin mutta parinsadan metrin jälkeen tukehtuu tai jtn kaasuakun antaa ni sanoo vaan booooooow muttakun sammuttaa ja käynnistää hetken päästä uudestaan niin toimii taas normaalisti kunnes taas hyyty
- Anonyymi
Ehkä hana menossa paskaks
- keewayn omistaja
mulla on keeway ry6 2010! myykö joku variaattorin osia, keewayn moottori on sama kaikissa 2005- jotain focus, fact , matrix käynnistys polkimen akseli
- keeway on se iha
Keeway on hyvä kaverilla oli ja toimi erinomaisesta
- onkotyttöjenmopo
itse olisin ostamassa keeway swanin onko kokemuksia kun tytölle meinasin ostaa
- ostapoisvain
itse olen ollut tyyväinen Keewayn laatuun ym.. ihan säpäkkä peli.
- Paljonkorjattu
Paljon vikoja, en suosittele.
- keew
keeway ry6 on täysin paska koko ajan rikki ja takuu ei toimi ollenkaa huollossa saa käyttä koko ajan täysin paska kone
- Jutustelija1
Takuun ja huollon laatu riippuu missä liikkeessä asioit.
- Älä_annaHuijata
ite tiedän pari paskaa mopon huoltopaikkaa. katteiden kiinikkeet oli rikottu ja muutenkin tehty "variaatorin hihnan kiristys"-huoltoa 35e :D ja vaihdettu väärällainen tulppa. tyhmä on hyvä huijata.
moottorin säädön voi tehdä itse.
öljyt voi katsoa itse,
poltoaine suodatimet voi puhdistaa itse,
hihnan voi vaihtaa itse helposti.
kun moottori kehrää tasasesti tyhjäkäynnillä. on moottori kunnossa.
- ostavain
JOS ajaa "hyvin" ei viritä tai rällää.. toimii hyvin.. suosittelen keeway moppoja. kesttänyt itellä ilman suurempia huoltoja jo 13vuotta.
- Anonyymi
sori myöhään mut mikä moottori on keeway agora 4t?
- Anonyymi
älä osta ihan paska
- Anonyymi
Osaisiko joku kertoa mikä keeway olisi hyvä
- Anonyymi
Keeway 250 landcruiser on hyvä. Unohtakaa ne saatanan skootterit. Landcruiser vääntää ja voi viedä toista takana eikä syö kuin hyvin vähän.Mukava ajaa jne. Itse päästelin Helsinkiin ja takaisin samoin poriin ja Lahteenn Ei mitään ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417939Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832