Millä perusteella hymypatsaat nykyään jaetaan? Mielestäni luokkani hiljaisin on kyllä kiltti ja rehellinen & työskentelee kaikkien kanssa. Muut luokkalaiseni ei vaan huomaa tätä, mielestäni hän ansaitsisi patsaan, kun viimevuosina ne on aina menneet samalle *suositulle* tytölle. Onko teidän luokilla nämä patsaat menneet oikeisiin osoitteisiin.
Hymypatsas
3
245
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ihan nykyään.
Mutta meidän aikaan ainakin menivät äänekkäille. - Anonyymi
Pari vuotta sitten ainakin ensin luokassa äänestettiin nimettömänä, ja opettaja teki lopullisen päätöksen. Siinähän tietenkin sitten kävi niin että ne sosiaaliset ja suositut joilla oli suurin kaveriporukka saivat ne patsaat helpoiten.
- Anonyymi
Minä sain patsaan pienenä tyttönä kauan kauan sitten. Olin hiljainen ja kiltti. Olin ystävä monelle hiljaiselle. Myös sille kiusatulle Inkerille. Myös naapurin mummont, kuin myös omani mummo, pitivät minusta. En sano tai kerro tätä leuhkiakseni vaan ehkä siksi, että josko se tuolloin meni kerran "oikeaan osoitteeseen"! Tiedä häntä sitten..... Se on kuitenkin minulla tallessa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as863460Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253073- 512962
- 592813
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)532640Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582628On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542379Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802251- 692118
- 452112