Millä perusteella hymypatsaat nykyään jaetaan? Mielestäni luokkani hiljaisin on kyllä kiltti ja rehellinen & työskentelee kaikkien kanssa. Muut luokkalaiseni ei vaan huomaa tätä, mielestäni hän ansaitsisi patsaan, kun viimevuosina ne on aina menneet samalle *suositulle* tytölle. Onko teidän luokilla nämä patsaat menneet oikeisiin osoitteisiin.
Hymypatsas
3
313
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ihan nykyään.
Mutta meidän aikaan ainakin menivät äänekkäille. - Anonyymi
Pari vuotta sitten ainakin ensin luokassa äänestettiin nimettömänä, ja opettaja teki lopullisen päätöksen. Siinähän tietenkin sitten kävi niin että ne sosiaaliset ja suositut joilla oli suurin kaveriporukka saivat ne patsaat helpoiten.
- Anonyymi
Minä sain patsaan pienenä tyttönä kauan kauan sitten. Olin hiljainen ja kiltti. Olin ystävä monelle hiljaiselle. Myös sille kiusatulle Inkerille. Myös naapurin mummont, kuin myös omani mummo, pitivät minusta. En sano tai kerro tätä leuhkiakseni vaan ehkä siksi, että josko se tuolloin meni kerran "oikeaan osoitteeseen"! Tiedä häntä sitten..... Se on kuitenkin minulla tallessa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463