Kenenköhän lapsia mahtaa olla 2 ala-aste ikäistä poikaa ja tyttö? Huorittelee kaikille ja sotkee paikkoja? Hyvin kasvatettu! Pistin mukulat siivoamaan, sori että puutuin jonkun hyvin hoidettuun kasvatusmalliin.
Iittala keskusta leikkipuisto..
7
201
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ne oli hajulla.
- Anonyymi
Iittalassa aseman pysäköinti ei maksa kuin hämeenlinnan toisella asemalla. Asiasta tehdään valitus. Pitää maksaa koska kuntalaisia ei voida kohdella eriarvoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iittalassa aseman pysäköinti ei maksa kuin hämeenlinnan toisella asemalla. Asiasta tehdään valitus. Pitää maksaa koska kuntalaisia ei voida kohdella eriarvoisesti.
Iittalan parkkipirkolle pitäiskin keksiä jotaon hommia, sillä sillä on varmaan tylsää kytätä terveysaseman eessä sekuntikellon kanssa, jos sattuis joku lääkäri oleen hiukan myöhässä.
- Anonyymi
Minkähän takia Kalvolalaiset tulevat tänne Hämeenlinnan palstalle, pysykää vaan siellä Toijalan ryhmässä. Tässä kun on Hattulakin välissä. Emme ole naapureita.
- Anonyymi
Olet vain kateellinen!
- Anonyymi
Taidan tietää kenen lapsia ovat. Piinaavat vanhuksia ja toisia lapsia. Vaatteista ja olemuksesta näkee, että laiminlyötyjä ovat lapsi parat. Toivotaan, että on myös sosiaaliviranomaisten tiedossa.
- Anonyymi
Googlesta tarkistettava tosiasiaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762604Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2902320Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1591262Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �581023Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28941- 70908
- 72874
- 76850
- 65827
- 71825