SÄHKÖSOPIMUS

Anonyymi

OLEN MUUTTAMASSA TOISELLE PAIKKAKUNNALLE KUN TEEN UUDEN SÄHKÖSOPIMUKSEN NIIN ENHÄN JOUDU MÖYS TAKEMÄÄN VERKKOYHTIÖNKANSSA VAAN TEKEEHÄN TUO UUSI SÄHKÖNTOIMITTAJA SEN VAI KUINKA

5

84

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sähkösopimus tehdään aina paikalliselle sähkölaitokselle (sehän sen sähkön toimittaa perille). Se tarjoaa myös sähköenergiankin, ellet tee erillistä sopimusta jonkin muun sähkönmyyjän kanssa.

      • Anonyymi

        "Sähkösopimus tehdään aina paikalliselle sähkölaitokselle (sehän sen sähkön toimittaa perille). Se tarjoaa myös sähköenergiankin, ellet tee erillistä sopimusta jonkin muun sähkönmyyjän kanssa."

        Elät 60-lukua. Kaikki meni väärin. Sähkösopimus tehdään nimenomaan ENERGIAN toimittajan kanssa eikä minkään "paikallisen sähkölaitoksen". "Sähkölaitoksella" tarkoitat ilmeisesti siirtoverkon haltijaa. Siltä ei ostaa energiaa, vaan vain siirtopalvelun. Sen vain siirtää asiakkaan valitseman energiayhtiön sähkön asiakkaalle, ja energiayhtiö hoitaa ilmoituksen siirtoyhtiölle kenen sähköä siirretään ja kenelle.


    • Anonyymi

      Muistakaa käydä allekirjoittamassa aloite. Jo yli 19600 koossa👏🏻

    • Anonyymi

      Sähkö myydään aina ilman rahtia. Jos ei osta jakelua paikalliselta toimijalta, joutuu itse hakemaan sähkön ns. omaan astiaan myyjän konttorilta...

    • Anonyymi

      Teet sähkösopimuksen valitsemasi sähköenergian toimittajan kanssa. Siirrosta ei tarvtise huolehtia, eikä erikseen tehdä paikkallisen siirtoyhtiön kanssa sopimusta. Energianmyyjä hoitaa tuon. Energia- ja siirtoyhtiöt ovat nykyään erotettuja toisistaan. Siirtoyhtiöltä et voi ostaa energiaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe