Testoa geelinä missä mistä ja mihin hintaan ?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Tietenkin apteekista! S-Testo 50mg/annos. 30kpl:n pakkauksen hinta KELAn kompensation jälkeen 32,50€.
Teho tuntuu vaihtelevan käyttäjittäin. Minulla toimii vielä 76v ikäisenäkin. - Anonyymi
KOKEILE SUSTANON 250.MG PIIKKIÄ EI KALLIS JOKA TOINEN VIIKKO, HOITSU PIIKITTÄÄ.
- Anonyymi
Itse piikittäen pystyy halutessaan piikittämään suurempia annoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse piikittäen pystyy halutessaan piikittämään suurempia annoksia.
Tuttavani piikittää itse sekä decaa, että sustaa, molempia tupla-annokset. Toimii kans!
- Anonyymi
Mistä sitä testoa saa vai haluaako joku ?
- Anonyymi
Tuossahan se jo alussa kerrottiin - jokaisesta suomalaisesta apteekista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.381535- 831015
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42913P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓210893- 57850
Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss319816Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?42749- 94682
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan136638- 52566