Testoa geelinä missä mistä ja mihin hintaan ?
Testoako ?
6
207
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin apteekista! S-Testo 50mg/annos. 30kpl:n pakkauksen hinta KELAn kompensation jälkeen 32,50€.
Teho tuntuu vaihtelevan käyttäjittäin. Minulla toimii vielä 76v ikäisenäkin. - Anonyymi
KOKEILE SUSTANON 250.MG PIIKKIÄ EI KALLIS JOKA TOINEN VIIKKO, HOITSU PIIKITTÄÄ.
- Anonyymi
Itse piikittäen pystyy halutessaan piikittämään suurempia annoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse piikittäen pystyy halutessaan piikittämään suurempia annoksia.
Tuttavani piikittää itse sekä decaa, että sustaa, molempia tupla-annokset. Toimii kans!
- Anonyymi
Mistä sitä testoa saa vai haluaako joku ?
- Anonyymi
Tuossahan se jo alussa kerrottiin - jokaisesta suomalaisesta apteekista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1074464Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka553296- 841073
Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste
Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2552909Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!
Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma82788- 57739
- 155725
Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois195718Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?
Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek138710Asiantuntijat todistavat: Rydman valehteli.
Virta oli oikeassa jokaisessa kolmessa eri väitteessä, sen sijaan RYDMAN VALEHTELI kaikissa kolmessa väitteessä. https:/185679