Kuka muistaa tämän helmen? Keskiviikkoisin oli markan munkkien päivä!
Maikun Valinta Luolajassa
63
1018
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvinkin, muuttikohan se myöhemmin Hattelmalaan ja oli Omppu nimellä siellä?
- Anonyymi
Muistan mutta munkit maksoi 70 senttiä.
- Anonyymi
Yksi ja sama ikäloppu väittelee itsensä kanssa munkkien hinnasta. Mahtaako muistaa myös Hamkin alkuperäisen käyttötarkoituksen. Saiko siellä munkkeja edes vappuna.
- Anonyymi
Maikku anto myös maistiaisia omista munkeista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maikku anto myös maistiaisia omista munkeista
Ai kauheeta taas!!
- Anonyymi
Raketti siellä oli, viidenkymmenen pennin munkkiaikaan.
- Anonyymi
Muistan Hattelmalan mielisairaalan.
- Anonyymi
Minä en muista mutta olen kuulemma ollut siellä asiakkaana !
- Anonyymi
En muista markan munkkipäivää, mutta muistan Luolajan kyläkaupan, missä oli kiva asioida lapsena. Maikun Valinnasta tuli myöhemmin Hattelmalasta haettua alaikäisenä useita kertoja olutta eli mopedilla 15- vuotiaana.
Kiva olisi kyläkauppa omilla nurkilla, mutta kaatuu mahdottomuuteensa asiakkaiden juostessa hehtaarihalleissa halvimman hinnan perässä.- Anonyymi
Koronat saapi kaupantekijäisiksi.
- Anonyymi
Maikun Valinta oli vomiissaan 90-luvun alussa, kun muutimme Alaspään pellolle. Sieltä haettiin ainakin puolalaista metvurstia, Suomessa valmistettua kuitenkin. Oli parasta leikkelemakaraa, mitä olen koskaan syönyt. Tien toisella puolella oli Luoman kotileipomo ja elintarvikekioski. Heiltä ostettiin suoraan parasta hiivaleipää, mitä olen äitini leipoman jälkeen syönyt. Voi niitä aikoja.
- Anonyymi
Meetvursti oli Puolassa tehty, tuontia.
- Anonyymi
Eikö Maikun Valinta ollut tuohon aikaan (90-luvun alussa) Hattelmalassa vai muistanko väärin päin, että olisikin Hattelmalasta tullut pitämään Luolajan kauppaa?
-89 mopokesänä tuli saletisti Hattelmalassa käytyä luvattomilla olutostoksilla :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Maikun Valinta ollut tuohon aikaan (90-luvun alussa) Hattelmalassa vai muistanko väärin päin, että olisikin Hattelmalasta tullut pitämään Luolajan kauppaa?
-89 mopokesänä tuli saletisti Hattelmalassa käytyä luvattomilla olutostoksilla :)En usko missä siellä mitään ruokakauppaa voisi olla ollut. Trollit jaksaa pauhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko missä siellä mitään ruokakauppaa voisi olla ollut. Trollit jaksaa pauhaa.
No onpa kommentti, siinä se on Vanhan Helsingintien varressa edelleen ko. rakennus nähtävillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko missä siellä mitään ruokakauppaa voisi olla ollut. Trollit jaksaa pauhaa.
Typerä toi nimikin. Maikku. Ennen oli toki kauppiaan nimiä mutta ei mitään väännöksiä kuten vaikka Vesan valinta ei mikään veskun valinta. Jonkun Marjan puoti olisi mennyt läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä toi nimikin. Maikku. Ennen oli toki kauppiaan nimiä mutta ei mitään väännöksiä kuten vaikka Vesan valinta ei mikään veskun valinta. Jonkun Marjan puoti olisi mennyt läpi.
Sinusta kommentteinesi viisaus suorastaan säkenöi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta kommentteinesi viisaus suorastaan säkenöi
Joo pascaa oli. Googlesta ei löydy sanaakaan tosta. Trolli busted.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo pascaa oli. Googlesta ei löydy sanaakaan tosta. Trolli busted.
Tämän muistelija papparaisen etuohtalohto alkaa olla jo melkoista höttöä. 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän muistelija papparaisen etuohtalohto alkaa olla jo melkoista höttöä. 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
Ja yhä paranee... lienet 12 vuotias, kenen maailmankuvan muodostaa Google? Sulla se etuotsalohko ei liene vielä kehittynyt?
- Anonyymi
Maikun Valinta oli Luolajassa ainakin 1996- vuosituhannen vaihde. Tuosta toisesta paikasta en osaa sanoa yhtään mitään.
Maikussahan eläkeläiset osti "vihkoon" johon rustattiin kertyvää piikkiä. Tuskin noin hyvää palvelua saa enää mistään.
Joskus oli myös Berliinin munkkeja tavallisten lisäksi.- Anonyymi
Kyllä Hettelmalassakin oli kauppa, pieni tosin/tietysti. Rakennus oli vielä pari vuotta sitten olemassa kun sielläpäin kävin, ja niinhän ylempänänkin kerrotaan. Guugle ei tosiaankaan ole maailmankuvan/yleistiedon/paikallistuntemuksen kannalta kuin tietynlaisten ihmisten lähde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Hettelmalassakin oli kauppa, pieni tosin/tietysti. Rakennus oli vielä pari vuotta sitten olemassa kun sielläpäin kävin, ja niinhän ylempänänkin kerrotaan. Guugle ei tosiaankaan ole maailmankuvan/yleistiedon/paikallistuntemuksen kannalta kuin tietynlaisten ihmisten lähde.
Hettelmalapa hyvinkin. Hyvin kääpä heittää hatusta tarinaa. Muistaakseni 1996-2000😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄 Jos olis google tietäis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hettelmalapa hyvinkin. Hyvin kääpä heittää hatusta tarinaa. Muistaakseni 1996-2000😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄 Jos olis google tietäis.
Käypä katsomassa&kysymässä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käypä katsomassa&kysymässä...
Menisin siis vanhan tien varteen haahuilemaan ja kyselemään vaikka Linnatuulesta Maikun Valintaa?? Johan minut vietäisiin pillit päällä nyky hettelmalaan. 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menisin siis vanhan tien varteen haahuilemaan ja kyselemään vaikka Linnatuulesta Maikun Valintaa?? Johan minut vietäisiin pillit päällä nyky hettelmalaan. 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
Nyky-Hattelmalasta koivujen reunustamaa vanhaa katua pitkin lestojen autokaupan ohi... En nyt enempää viitsi aikaani uhrata kaltaisellesi idiootille, enkä usko että tunnistat talon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyky-Hattelmalasta koivujen reunustamaa vanhaa katua pitkin lestojen autokaupan ohi... En nyt enempää viitsi aikaani uhrata kaltaisellesi idiootille, enkä usko että tunnistat talon.
... lestaketju onkin muuttanut, mutta autokauppa kuitenkin minkä tietysti tunnetkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... lestaketju onkin muuttanut, mutta autokauppa kuitenkin minkä tietysti tunnetkin.
Tuhlasit kuitenkin lisää aikaasi huomatessasi jälleen dementian oiretyylisen virheen vastineessasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhlasit kuitenkin lisää aikaasi huomatessasi jälleen dementian oiretyylisen virheen vastineessasi.
Etkö sä voi vaan tunnustaa ettei mitään Maikun Valintaa ole koskaan ollutkaan. Kauppoja on varmasti ollut sielläsuntäällä sitä en epäile. Eikä niitä kaikkia voi muistaa, mutta miksi jankutat kun ei sua enää pelasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitusvirheet paljastavat tasosi, ja guugle loput.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sä voi vaan tunnustaa ettei mitään Maikun Valintaa ole koskaan ollutkaan. Kauppoja on varmasti ollut sielläsuntäällä sitä en epäile. Eikä niitä kaikkia voi muistaa, mutta miksi jankutat kun ei sua enää pelasta.
Linnanniemellä, Olympiakylässä, Ojoisilla, Hätilät , Sairiot ym. - ja jopa Toivontiellä! Sittemmin jakelu- ja varastointiketju kustannuksineen ulkoistettiin meille kuluttajille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linnanniemellä, Olympiakylässä, Ojoisilla, Hätilät , Sairiot ym. - ja jopa Toivontiellä! Sittemmin jakelu- ja varastointiketju kustannuksineen ulkoistettiin meille kuluttajille.
Yhellä Maikulla oli joskus ekojen ämyrokkien aikaa hj kioski raunioilla? Onko sama.
Anonyymi kirjoitti:
Yhellä Maikulla oli joskus ekojen ämyrokkien aikaa hj kioski raunioilla? Onko sama.
Tapahtuuko taas 2020?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä. Puhut aivan väärästä paikasta. Tuossa se oli:
https://maps.app.goo.gl/CxGKwNxMuwUfcoUCA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä. Puhut aivan väärästä paikasta. Tuossa se oli:
https://maps.app.goo.gl/CxGKwNxMuwUfcoUCATuossa myytiin polkupyöriä ja ruohonleikkureita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa myytiin polkupyöriä ja ruohonleikkureita.
Kaukana on Luolajasta😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siinä oli Maikun Valinta aikanaan Hattelmalassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa myytiin polkupyöriä ja ruohonleikkureita.
Voi olla, ja ruokaa silloin kun Maikun valinta oli siinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, ja ruokaa silloin kun Maikun valinta oli siinä
Luovuta jo olen asunut lapsuuteni hattelmalankylässä eikä meillä ole koskaan ollut siellä ruokakauppaa. Syntynyt olen 1994. Fillareita on kyllä myyty. Kiviharjuilla on ollut ruokakauppa autokaupan suunnilla. En muista mutta faija on puhunut. Älä nolaa itseäsi enää, vaikka nimettömänä esiinnytkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siinä oli Maikun Valinta aikanaan Hattelmalassa...
Visakujan kauppatalo guuglessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Visakujan kauppatalo guuglessa.
Eipä löydy sellaista gööglestä. 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä löydy sellaista gööglestä. 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
Et osaa käyttää nettiä. Ikävä sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luovuta jo olen asunut lapsuuteni hattelmalankylässä eikä meillä ole koskaan ollut siellä ruokakauppaa. Syntynyt olen 1994. Fillareita on kyllä myyty. Kiviharjuilla on ollut ruokakauppa autokaupan suunnilla. En muista mutta faija on puhunut. Älä nolaa itseäsi enää, vaikka nimettömänä esiinnytkin.
Mä olen syntynyt 71 ja vuonna 90 -95 (arvio) siinä oli Maikun valinta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa käyttää nettiä. Ikävä sulle.
Nyt göglettaa käyttöohjeita... Aika säälittävä newbie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi sinne mopolla ajettiin kaljaostoksille, ettei äiti ja isi näe...
- Anonyymi
Maikku tuli joskus 90-luvulla Luolajan kauppiaaksi ja oli ennen sitä jossain muussa kaupassa kauppiaana. Sitä enne Luolajan kauppaa hoiti vanha Sorri, joka siirtyi Karhitien kauppiaaksi Nummelle. Miemalan tien varrella oli myös 80-luvulla pieni kauppa ja samoin Hattelmalan kylässä. Molemmat rakennukset taitavat olla edelleen olemassa. Olisiko Maikku hoitanut näistä toista ennen Luolajaan tuloaan. Asuin Miemaalassa 80-luvun alussa pari vuotta ja silloin tuo Perttulan ja Ylänteen tien varressa oleva kauppa oli ainakin olemassa.
- Anonyymi
Asuit Perttulassa=totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kirjoittelussa ei ole vielä tullut selväksi onko Luolajassa yleensä koskaan ollut ruokakauppa ja jos on missä siellä, ei ainakaan nykyään ole järkeenkäypiä liiketiloja onko purettu vai mitä. Kohta joku väittää tietysti että muistatteko missä päin Luolajaa Kajastus pelasi. 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kirjoittelussa ei ole vielä tullut selväksi onko Luolajassa yleensä koskaan ollut ruokakauppa ja jos on missä siellä, ei ainakaan nykyään ole järkeenkäypiä liiketiloja onko purettu vai mitä. Kohta joku väittää tietysti että muistatteko missä päin Luolajaa Kajastus pelasi. 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
Muistaako kukaan Luolajan Kajastuksen lentopallohallia siinä missä on nykyään vaan pajupuskaa ja 40 nopeusrajoitus? Muutama mestaruus tuli siellä huudettua. 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuin Ylänteen puolella, kun olin opettajana Perttulan erityisammattikoulussa 80-luvun alussa.
- Anonyymi
Rakennus, jossa Luolajan kauppa oli aikanaan, on edelleen pystyssä. Matala, punatiilinen rakennus, isot näyteikkunat, jotka tosin taitaa olla nyt peitetty. Jotain toimintaa siinä on nytkin ja ulko-oven vieressä jonkun siellä toimivan firman tiedot. Siinä oli jossain vaiheessa kaupan lopettamisen jälkeen mm. sammutinhuolto. Entinen liikerakennus on Pollentien päässä, sen 10-tielle menevän tien puoleisessa päässä. Toisella puolella risteystä on entinen seurojentalo, jossa viime vuosina järjestettiin jotain sunnuntaikirppistä ja jota nyt saneerataan uuteen, ilmeisesti asuinkäyttöön. Kannattaa tehdä kotiseuturetki paikalle, niin asia selviää. Tosin idioottikommentoija ei välttämättä selviä näin pienestä. Kun löydät entisen kaupan kiinteistön, niin varo ettei tule poru ja pieru samalla kertaa.
- Anonyymi
Kyllä tämä punatiilinen 70-luvun mallinen talo on juurikin elintarvikeliikkeenä toiminut. Jotain puu-/säleaitaa siihen pienennettyjen/teipattujen ex-näyteikkunoiden eteenkin oli laitettuna, kun viimeksi sieltäpäin ajelin. Aiemmin kaupan edusta oli avoin, ja oli sen parkkipaikka. Siinä toimi Raketti-Anttilan filiaali, nimi tietysti Raketti. Sitten K- market ja muistaakseni T-market. Idioottikommentoijalle hyvää matkaa eksymään - toivottavasti eksyt ja RENGON sudet syövät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä punatiilinen 70-luvun mallinen talo on juurikin elintarvikeliikkeenä toiminut. Jotain puu-/säleaitaa siihen pienennettyjen/teipattujen ex-näyteikkunoiden eteenkin oli laitettuna, kun viimeksi sieltäpäin ajelin. Aiemmin kaupan edusta oli avoin, ja oli sen parkkipaikka. Siinä toimi Raketti-Anttilan filiaali, nimi tietysti Raketti. Sitten K- market ja muistaakseni T-market. Idioottikommentoijalle hyvää matkaa eksymään - toivottavasti eksyt ja RENGON sudet syövät.
Okeiokei älä nyt pienestä suutu. Kyllähän mä olen koko aika tiennyt missä se on. Tai oli. Ehditkö kahlata koko googlen läpi etsiessäsi minulle todisteita. Etkä löytänyt? Anteeksi sinulle aiheuttama itutus ja mielipaha. Olen itsekin jopa hiukan loukkaantunut googlelle joka ei noinkin tuoretta myymälää tunne, Hämeen Sammutinhuolto sentään jo löytyy. Ja tosiaan anteeksi että pilasin monta päivääsi asialla joka on loppujenlopuksi varsin yhdentekevä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okeiokei älä nyt pienestä suutu. Kyllähän mä olen koko aika tiennyt missä se on. Tai oli. Ehditkö kahlata koko googlen läpi etsiessäsi minulle todisteita. Etkä löytänyt? Anteeksi sinulle aiheuttama itutus ja mielipaha. Olen itsekin jopa hiukan loukkaantunut googlelle joka ei noinkin tuoretta myymälää tunne, Hämeen Sammutinhuolto sentään jo löytyy. Ja tosiaan anteeksi että pilasin monta päivääsi asialla joka on loppujenlopuksi varsin yhdentekevä.
Upea trollaus! Vanha homeperce on taatusti oikein sätkinyt kiukusta ja polttanut bensaa miemalan suunnilla oikein litratolkulla selvittääkseen asian ja todistaakseen googletrollille että mulle ei v......... a. 10 trollipistettä🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upea trollaus! Vanha homeperce on taatusti oikein sätkinyt kiukusta ja polttanut bensaa miemalan suunnilla oikein litratolkulla selvittääkseen asian ja todistaakseen googletrollille että mulle ei v......... a. 10 trollipistettä🤡
gyygle on totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisin suuttunut, omapahan on typeryytesi. Eikä minun tarvinnut liikkua senttiäkään saati poistua täältä Helssingistä mihinkään - saati tarkistella sitä kokemusperäistä tietoani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisin suuttunut, omapahan on typeryytesi. Eikä minun tarvinnut liikkua senttiäkään saati poistua täältä Helssingistä mihinkään - saati tarkistella sitä kokemusperäistä tietoani.
Just! 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
- Anonyymi
En muista kaupan nimeä, joka oli siellä Luolajassa Pollentien päässä. Kyllä sielläkin tuli käytyä joskus. Tosi ahdas kauppa se oli. Mielestäni siihen sopisi edelleen, joku samantapainen kyläkauppa terasseineen, kuin Alvettulassa se kyläkauppa.
Kaupan kannattavuus onkin sitten toinen juttu.
Joku mainitsi tässä ketjussa Kiviharjun kaupankin. Heti tuli lapsuusajat mieleen.
Kiviharjun kaupat muistan hyvin. 60 luvun lapsia olen siltä suunnalta.
Ensimmäinen kauppa oli Hattelmalan sairaalan suunnalla ja toinen(uudempi) Kiviharjun valinta Ansiomäessä. Kuinkahan kauan Kiviharjun kauppa siellä Hattelmalan sairaalan luona oli toiminnassa? Veikkaan 70 lukua.
Kiviharjun perhe oli minulle jokseenkin tuttu. Kuten yksi kaupan myyjäkin.
Kävin myös samaa koulua Kiviharjujen nuorimman tyttären kanssa.
Kiviharjun kauppaan äiti lähetti minut joskus ostoksille kauppalistan kanssa.
Oli kiinnostavaa seurata silloista myyntityötä. Kaupassa oli 3 erillistä huonetta. Lihaosasto, maito-osasto ja leipäosasto ja sekatavaraosasto.
Leivät ja pullat valikoitiin lasisen tiskin takaa ja ne käärittiin ohueen valkoiseen paperiin. Samoin lihatiskin lihatuotteet. Maito mitattiin isosta tonkasta, asiakkaan omaan peltiseen hinkkiin.
Kahvi jauhettiin pavuista, seinällä olleessa myllyssä samoihin papu-pusseihin ja teipillä kiinni. Sekatavarapuoli oli erikseen. Kaupassa oli vain käärepaperia ja paperipusseja. Muovikasseista, tai pusseista ei olllut silloin hajuakaan.
Oli se mukavaa aikaa, lapsuus virvelissä.
Silloin käytiin kavereiden kanssa seikkailemassa virvelinrannoilla, missä ei muuta ollut, kuin kaislaa ja soutuveneitä. Siinä krouvin paikalla rannassa oli pyykkilaituri.
Muutamat mäntysuovan puolikkaat siellä lipsahti minultakin kesäisin mattopyykillä järvenpohjaan. Talvella tehtiin itse luistelukenttä järvenjäälle. Virvelissä sai seurata sitäkin, kun vangit rakensivat moottoritien siltaa, jonka alta pääsi virvelin rantaan ja hattelmalaan päin.- Anonyymi
Et muista? Koko ketju nimenomaan koskee Maikun valintaa. Mikä ongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et muista? Koko ketju nimenomaan koskee Maikun valintaa. Mikä ongelma?
Tyhmyys?
- Anonyymi
Ihan kertakaikkiaan kamalaa, ihan hirveää! Nyt taisi joltain mennä yöunet?
Kun ei palstalla kaikki mennytkään konseptin mukaan. Pitäisikö nyt julistaa Hml.aan poikkeustila?
Onhan tämä kyllä nyt sellainen maailmanloppu. Olen ihan järkyttynyt!
Koetetaan nyt kuitenkin jotenkin kestää!
Älkää romahtako. Vaikka näin kauheita asioita palstalla tapahtuukin.- Anonyymi
Osu ja uppos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osu ja uppos
Niinpä. Voidaan toisaalta tehdä 200 kommentin ketju jossa arvuutellaan kaupan nimeä joka lukee kuitenkin otsikossa.
Muistaako muuten kukaan mikä sen kaupan nimi siinä Luolajassa oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278