1) Miehekäs lesbo/androgyyni. Pidät femmelesboista?
2) Femme lesbo. Pidätkö miehekkäistä/androgyyni lesboista tai femme lesboista?
Mikä oot, kenenlaista jakajat, rakastat.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kenenlaista halajat piti olla.
- Anonyymi
2. Olen kaunis femme. Tykkään ihan mielettömästi maskuliinisista ja andorogyyneistä naisista. Pitää silti olla hellä, rakastava ja kykenevä sitoutumaan <3
- Anonyymi
7) ihminen, ihmiselle palajaa,
kaltaistaan rinnalle halajaa.
Nonni, nyt lopetan tän runottelun😂 - Anonyymi
3,4 tai jotain..
Naisellinen kai olen
Hiukset on pitkät
Vaan ns miesten
työt hoituu kyllä
samoin naisten työt
Osaan olla hellä
Mutta myös vahva
Taidan olla puoliksi
Molempia niin
Naisellinen kuin miehekäs
Pidän naisessa kokonaisuudesta
Pääroolissa ei ole ulkoinen habitus
Ihastunut olen joskus niin naiselliseen kuin
Miehekkääseenkin naiseen.
Kokonaisuus on se mikä ratkaisee.- Anonyymi
Tykkäät siis myös Pirkko Saision kaltaisista miesnaisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kokonaisuus säväyttää, harvemmin miesnaisen kohdalla näin on, mutta joskus sellainenkin on osunut kohdalle.
Anonyymi kirjoitti:
Pirkolla on kivan näkönen tytär 😉
- Anonyymi
Ulkonäöltäni femme, mutta muuten en koe olevani erityisen tyypillisesti jotenkin tietynlainen. Ihan tavallinen vaan 😂Ihastua voin ihan minkälaiseen naiseen vaan, jos arvot ovat samat ja viihdymme toistemme seurassa. Androgyyni, feminiininen ja maskuliininen (ja kaikki siltä väliltä) voivat kaikki olla omalla tavallaan kauniita.
- Anonyymi
Oon vaan, en oo mitään tiettyä.
En ole yhdistänyt ihastuksissani mitään tiettyjä piirteitä. Kaikki olleet hyvin erilaisia keskenään... En osaa mitenkään kuvailla ulkoisesti keihin ihastun.
Ihastun kun ihastun.
Mua ihmetyttää aina kun pyydetään kuvailemaan ulkoisesti keihin ihastun. - Anonyymi
Olen femme. Ihastun yleensä femmeihin, mutta myös miehekkäämpiin naisiin. Esimerkiksi Serbian viisu-Marija on todella hot, jos katsoitte eilen Europe Shine a Light -ohjelman. En kannata mitään perinteisiä sukupuolirooleja, mutta tavallaan tykkäisin, jos kumppanini olisi miehekkäämpi kuin minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37519Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3832018Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2681705Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku291663Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2921375- 741124
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61809- 47796
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25749