En tajuu miksi pitää

Anonyymi

exien vaatia miestä olemaan yhteishuoltajaina lapsille eroperheissä. Eihän se isä mene edes niitä lapsia joka päivä katsomaan ja olemaan niiden kanssa kun on uusi perhe jo missä miestä tarvii. Eiö eksille riitä ne siiret elarit jotka on tarkoitettu siihen että huoltaa lapset. Laiskuutta sanon minä ja ihan rahan keruuta.

Jos on halunnut olla yksin lasten kanssa niin ei pidä enää entistä iestä sotkea siihen kuvioon jolla on jo uusi vaimo ja uudet lapset ja ehkä naisenkin lapset, siinä on täysi työ, ei muuta enää ehdi.

Munkin mies kinuaa rahaa ja miestä sinne hoitaa lapsia kun ei pääse sinne ja tänne, hoitaqkoot ja ottakoot mukaan, kai nyt selvii kun on ne lapet halunnut. On mullakin harrastuksia ja haluan mennä niihin, ja mies on velvollinen olemaan mun lasten kanssa koska on mun mies, ei vieraita entisiä enää huolleta ja hoivata.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin se on kuules niin että sitä yhteishuoltoa nykyään suositellaan kaikille erovanhemmille. Tietenkin voit itse luopua siitä ja anataa toiselle yksinhuoltajuuden se on mahdollista. Muista kuitennin, että lapsella on oikeus molempiin vanhempiin. Jos koet tämän ahdistavaksi etkä halua olla lapsesi kanssa niin elä sitten ole. Myöhemmin kyllä moni katuu rtkaisua jos ei ole lastensa kanssa tekemisissä ollut.

      • Anonyymi

        Mä olen lasteni kanssa koko ajan, mut mun uusi miekkonen on nyt mun mies ja änen ex ä vatii että me otettas hänen lapset meille useimmin.
        Se ei oo kivaa että on vieraita lapsia meillä, et olisi kiva jos mieheni exä osaisi hoitaa itse lapsensa eikä vaatisi meistä hoitamaan ja mua, Minäkin hoidan omani meillä ihan itse.

        Kun mies on saanut uuden perheen, hän on siellä eikä haikaile enää entisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen lasteni kanssa koko ajan, mut mun uusi miekkonen on nyt mun mies ja änen ex ä vatii että me otettas hänen lapset meille useimmin.
        Se ei oo kivaa että on vieraita lapsia meillä, et olisi kiva jos mieheni exä osaisi hoitaa itse lapsensa eikä vaatisi meistä hoitamaan ja mua, Minäkin hoidan omani meillä ihan itse.

        Kun mies on saanut uuden perheen, hän on siellä eikä haikaile enää entisiä.

        Entiset lapset ja vieraita? Meillä kylläkin näin, mutta entinen isä ei suostu luopumaan yhteishuoltajuusesta, vaikka ei halua myöskään olla lapsen kanssa missään tekemisissä, mua kyllä kävis panemassa uudesta naisesta huolimatta.


    • Anonyymi

      Oon monesti ihmetelly, miks miehet haluu olla tekemisissä entisten lasten kanssa? Eikä ne just sen takii hylänny ne ,ettei tarvi hoitaa eikä maksella. Uusia kun saa koska vaan ja ovat varmasti rakkaimpia kui ne jotka on tehny ex vaimon halusta saada lapsia ja elareita.

      Uudet naiset sentään hoitaa omat ja miehen mutta kuin moni eksä ottaa miehen uudet ja hänen naikkosen kersat hoidettavaksi, ei kukaan, niin on mukavuudenhalusia ja ylpeitä ja laiskoja että heittää omatkin toisten kasvatettavksi.

      • Anonyymi

        Tilanne monimutkaistuu siinä vaiheessa kun , uudesta ja lapsista tulee myös entisiä ja tulee taas uusi. Ehkä kannattaa perustaa jonkinlainen entisten kerho ja lastentarha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne monimutkaistuu siinä vaiheessa kun , uudesta ja lapsista tulee myös entisiä ja tulee taas uusi. Ehkä kannattaa perustaa jonkinlainen entisten kerho ja lastentarha.

        Aika omituista että jotkut sät tuovat uusia naisia lasten ja exän silmien eteen, ihan kuin kehuakseen että naisi a saa kenet vaan ja yrittää saada exän ja lapset mustsukkaiseksi . En ole koskaan ymmärtänyt sitä että ensin erotaan sitten etitään uusi nainen vaikka mistä ja sitten leikitään niin ihanaa isää ettei ikinä. Kuka iti antaa omat lapsensa tuommoseen menoon mukaan? E kukaan. Lasten ei kuulu nähdä yhtään perheenrikojaa eikä olla osa enää isän elämään. On säälittävää ettei mies arvosta lapsiaan yhtään vaan heittää ne pois ja vaihtaa naikosiin ,sitten kun ovat aikuisia tulvat heidän elämään. Sutturat kuvitebat olevansa uusia äitejä.


      • Anonyymi

        Oon monesti ihmetelly, miks naiset haluu olla tekemisissä entisten lasten kanssa? Eikä ne just sen takii hylänny ne ,ettei tarvi hoitaa eikä maksella. Uusia kun saa koska vaan ja ovat varmasti rakkaimpia kui ne jotka on tehny ex miehen halusta saada lapsia ja elareita.

        Uudet miehet sentään hoitaa omat ja naisen mutta kuin moni eksä ottaa naisen uudet ja hänen miekkosen kersat hoidettavaksi, ei kukaan, niin on mukavuuden halusia ja ylpeitä ja laiskoja että heittää omatkin toisten kasvatettavksi.


    • Anonyymi

      Muuta Raision kaupunkiin, siellä "lastenvalvojan" ainut vaihtoehto äidin "yksinhuolto" narsistina.

    • Anonyymi

      Nämä nyxät ei vaan tajua, että siksi miehet haluavat yhteishuollon pitää exän kanssa. Koska tosiasiassa haluavat kummatkin exän ja nyxän. Siksihän nää nyxät onki niin mustiksia ku pelko siitä että ukko jättää heidätkin häilyy ilmassa koko ajan.

      • Anonyymi

        Saa kyllä olla melkoisen haluttava tai rikas ukko. jos tuollaista kilpailua saa aikaan. Mulla ei ole kumpaakaan, joten hyvin joutaa menemään. Halusi kuitenkin pitää yhteishuoltajuuden välttämättä ja paperit tehtiin. Luulin siten sitten saaneeni nyxästä ilmaisen lapsenvahdin viikonlopuiksi, mutta vielä mitä lapsi ei suostunut heille parin kerran jälkeen enää menemään. Ei mitään virkaa tuolla tapaamissopimuksella ole, kun ei koskaan toteudu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa kyllä olla melkoisen haluttava tai rikas ukko. jos tuollaista kilpailua saa aikaan. Mulla ei ole kumpaakaan, joten hyvin joutaa menemään. Halusi kuitenkin pitää yhteishuoltajuuden välttämättä ja paperit tehtiin. Luulin siten sitten saaneeni nyxästä ilmaisen lapsenvahdin viikonlopuiksi, mutta vielä mitä lapsi ei suostunut heille parin kerran jälkeen enää menemään. Ei mitään virkaa tuolla tapaamissopimuksella ole, kun ei koskaan toteudu.

        Ole onnellinen ettei lapset halua mennä isän sutturoita katselemaan, siellä saa vaan huonoja käytöstapoja, kiusaamista ja haukkumista. Kuka idiootti laskee lapsensa sutturoita katsomaan??? Ei kukaan joka lapsistaan välittää.


    • Anonyymi

      En tajuu miks pitää sossujen vaatia naista olemaan yhteishuoltajana lapsille eroperheissä. Eihän se äiti mene edes niitä lapsia joka päivä katsomaan ja olemaan niiden kanssa kun on uusi perhe jo missä ämmää tarvii. Eikö eksille riitä ne pienet elarit jotka on tarkoitettu siihen että huoltaa lapset. Laiskuutta sanon minä ja ihan rahan keruut

      Jos on halunnut olla yksin lasten kanssa niin ei pidä enää entistä sossua sotkea siihen kuvioon jolla on jo uusi mies ja uudet lapset
      ja ehkä sossun lapset, siinä on täysi työ, ei muuta enää ehdi.

      Munkin nainen kinuaa rahaa ja sossua sinne hoitaa lapsia kun ei pääse sinne ja tänne, hoitakoot ja ottakoot mukaan, kai nyt selvii
      kun on ne sossut halunnut. On mullakin harrastuksia ja haluan
      mennä niihin, ja sossu on velvollinen olemaan mun lasten kanssa koska on mun mies, ei vieraita entisiä enää huolleta ja hoivata.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe