exien vaatia miestä olemaan yhteishuoltajaina lapsille eroperheissä. Eihän se isä mene edes niitä lapsia joka päivä katsomaan ja olemaan niiden kanssa kun on uusi perhe jo missä miestä tarvii. Eiö eksille riitä ne siiret elarit jotka on tarkoitettu siihen että huoltaa lapset. Laiskuutta sanon minä ja ihan rahan keruuta.
Jos on halunnut olla yksin lasten kanssa niin ei pidä enää entistä iestä sotkea siihen kuvioon jolla on jo uusi vaimo ja uudet lapset ja ehkä naisenkin lapset, siinä on täysi työ, ei muuta enää ehdi.
Munkin mies kinuaa rahaa ja miestä sinne hoitaa lapsia kun ei pääse sinne ja tänne, hoitaqkoot ja ottakoot mukaan, kai nyt selvii kun on ne lapet halunnut. On mullakin harrastuksia ja haluan mennä niihin, ja mies on velvollinen olemaan mun lasten kanssa koska on mun mies, ei vieraita entisiä enää huolleta ja hoivata.
En tajuu miksi pitää
12
66
Vastaukset
- Anonyymi
Niin se on kuules niin että sitä yhteishuoltoa nykyään suositellaan kaikille erovanhemmille. Tietenkin voit itse luopua siitä ja anataa toiselle yksinhuoltajuuden se on mahdollista. Muista kuitennin, että lapsella on oikeus molempiin vanhempiin. Jos koet tämän ahdistavaksi etkä halua olla lapsesi kanssa niin elä sitten ole. Myöhemmin kyllä moni katuu rtkaisua jos ei ole lastensa kanssa tekemisissä ollut.
- Anonyymi
Mä olen lasteni kanssa koko ajan, mut mun uusi miekkonen on nyt mun mies ja änen ex ä vatii että me otettas hänen lapset meille useimmin.
Se ei oo kivaa että on vieraita lapsia meillä, et olisi kiva jos mieheni exä osaisi hoitaa itse lapsensa eikä vaatisi meistä hoitamaan ja mua, Minäkin hoidan omani meillä ihan itse.
Kun mies on saanut uuden perheen, hän on siellä eikä haikaile enää entisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen lasteni kanssa koko ajan, mut mun uusi miekkonen on nyt mun mies ja änen ex ä vatii että me otettas hänen lapset meille useimmin.
Se ei oo kivaa että on vieraita lapsia meillä, et olisi kiva jos mieheni exä osaisi hoitaa itse lapsensa eikä vaatisi meistä hoitamaan ja mua, Minäkin hoidan omani meillä ihan itse.
Kun mies on saanut uuden perheen, hän on siellä eikä haikaile enää entisiä.Entiset lapset ja vieraita? Meillä kylläkin näin, mutta entinen isä ei suostu luopumaan yhteishuoltajuusesta, vaikka ei halua myöskään olla lapsen kanssa missään tekemisissä, mua kyllä kävis panemassa uudesta naisesta huolimatta.
- Anonyymi
Oon monesti ihmetelly, miks miehet haluu olla tekemisissä entisten lasten kanssa? Eikä ne just sen takii hylänny ne ,ettei tarvi hoitaa eikä maksella. Uusia kun saa koska vaan ja ovat varmasti rakkaimpia kui ne jotka on tehny ex vaimon halusta saada lapsia ja elareita.
Uudet naiset sentään hoitaa omat ja miehen mutta kuin moni eksä ottaa miehen uudet ja hänen naikkosen kersat hoidettavaksi, ei kukaan, niin on mukavuudenhalusia ja ylpeitä ja laiskoja että heittää omatkin toisten kasvatettavksi.- Anonyymi
Tilanne monimutkaistuu siinä vaiheessa kun , uudesta ja lapsista tulee myös entisiä ja tulee taas uusi. Ehkä kannattaa perustaa jonkinlainen entisten kerho ja lastentarha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne monimutkaistuu siinä vaiheessa kun , uudesta ja lapsista tulee myös entisiä ja tulee taas uusi. Ehkä kannattaa perustaa jonkinlainen entisten kerho ja lastentarha.
Aika omituista että jotkut sät tuovat uusia naisia lasten ja exän silmien eteen, ihan kuin kehuakseen että naisi a saa kenet vaan ja yrittää saada exän ja lapset mustsukkaiseksi . En ole koskaan ymmärtänyt sitä että ensin erotaan sitten etitään uusi nainen vaikka mistä ja sitten leikitään niin ihanaa isää ettei ikinä. Kuka iti antaa omat lapsensa tuommoseen menoon mukaan? E kukaan. Lasten ei kuulu nähdä yhtään perheenrikojaa eikä olla osa enää isän elämään. On säälittävää ettei mies arvosta lapsiaan yhtään vaan heittää ne pois ja vaihtaa naikosiin ,sitten kun ovat aikuisia tulvat heidän elämään. Sutturat kuvitebat olevansa uusia äitejä.
- Anonyymi
Oon monesti ihmetelly, miks naiset haluu olla tekemisissä entisten lasten kanssa? Eikä ne just sen takii hylänny ne ,ettei tarvi hoitaa eikä maksella. Uusia kun saa koska vaan ja ovat varmasti rakkaimpia kui ne jotka on tehny ex miehen halusta saada lapsia ja elareita.
Uudet miehet sentään hoitaa omat ja naisen mutta kuin moni eksä ottaa naisen uudet ja hänen miekkosen kersat hoidettavaksi, ei kukaan, niin on mukavuuden halusia ja ylpeitä ja laiskoja että heittää omatkin toisten kasvatettavksi.
- Anonyymi
Muuta Raision kaupunkiin, siellä "lastenvalvojan" ainut vaihtoehto äidin "yksinhuolto" narsistina.
- Anonyymi
Nämä nyxät ei vaan tajua, että siksi miehet haluavat yhteishuollon pitää exän kanssa. Koska tosiasiassa haluavat kummatkin exän ja nyxän. Siksihän nää nyxät onki niin mustiksia ku pelko siitä että ukko jättää heidätkin häilyy ilmassa koko ajan.
- Anonyymi
Saa kyllä olla melkoisen haluttava tai rikas ukko. jos tuollaista kilpailua saa aikaan. Mulla ei ole kumpaakaan, joten hyvin joutaa menemään. Halusi kuitenkin pitää yhteishuoltajuuden välttämättä ja paperit tehtiin. Luulin siten sitten saaneeni nyxästä ilmaisen lapsenvahdin viikonlopuiksi, mutta vielä mitä lapsi ei suostunut heille parin kerran jälkeen enää menemään. Ei mitään virkaa tuolla tapaamissopimuksella ole, kun ei koskaan toteudu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa kyllä olla melkoisen haluttava tai rikas ukko. jos tuollaista kilpailua saa aikaan. Mulla ei ole kumpaakaan, joten hyvin joutaa menemään. Halusi kuitenkin pitää yhteishuoltajuuden välttämättä ja paperit tehtiin. Luulin siten sitten saaneeni nyxästä ilmaisen lapsenvahdin viikonlopuiksi, mutta vielä mitä lapsi ei suostunut heille parin kerran jälkeen enää menemään. Ei mitään virkaa tuolla tapaamissopimuksella ole, kun ei koskaan toteudu.
Ole onnellinen ettei lapset halua mennä isän sutturoita katselemaan, siellä saa vaan huonoja käytöstapoja, kiusaamista ja haukkumista. Kuka idiootti laskee lapsensa sutturoita katsomaan??? Ei kukaan joka lapsistaan välittää.
- Anonyymi
En tajuu miks pitää sossujen vaatia naista olemaan yhteishuoltajana lapsille eroperheissä. Eihän se äiti mene edes niitä lapsia joka päivä katsomaan ja olemaan niiden kanssa kun on uusi perhe jo missä ämmää tarvii. Eikö eksille riitä ne pienet elarit jotka on tarkoitettu siihen että huoltaa lapset. Laiskuutta sanon minä ja ihan rahan keruut
Jos on halunnut olla yksin lasten kanssa niin ei pidä enää entistä sossua sotkea siihen kuvioon jolla on jo uusi mies ja uudet lapset
ja ehkä sossun lapset, siinä on täysi työ, ei muuta enää ehdi.
Munkin nainen kinuaa rahaa ja sossua sinne hoitaa lapsia kun ei pääse sinne ja tänne, hoitakoot ja ottakoot mukaan, kai nyt selvii
kun on ne sossut halunnut. On mullakin harrastuksia ja haluan
mennä niihin, ja sossu on velvollinen olemaan mun lasten kanssa koska on mun mies, ei vieraita entisiä enää huolleta ja hoivata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915