Kesän miitti Porilaisille

BiXi

Sopisiko ihmisille kesäksi miittiä tuonne kirvatsiin, vaikka jazzien aikana?
Elikkäs ilmeisesti heinäkuussa.

Kertokaa mielipiteenne, jos on halukkaita tarpeeksi, niin miitti pidetään sitten!!

47

9529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikas paha mennä sanomaan mitään tohon tässä vaiheessa,sen näkee sitten...ideana ihan hyvä.

    • Mariah29_

      Valmis!

    • Wilbo

      eli mukana ollaan mikäli sikäli tämmöinen suurtapahtuma joskus järjestetään

      • Wilbo

        Yks hyvä paikka kokoontua olis myös kirvatsin grillaus paikka, siellä olis penkkejä ja vois grillata vaikka pari vaahtokarkkia siinä samalla.


      • Wilbo kirjoitti:

        Yks hyvä paikka kokoontua olis myös kirvatsin grillaus paikka, siellä olis penkkejä ja vois grillata vaikka pari vaahtokarkkia siinä samalla.

        Juuh, me oltiin viime kesänä suskinkin kans siellä ;) mut ei kyl mitään vaahtiksii ollu mukan ku siin oli muita, mut ainakin meil oli iahn hauskaa, ja porukkaa oli tosi paljon mukana :)


    • Sarah-23

      Jepjeps...Tietenkin on heti valmis lähtemään..Mutta eiks jazzeitten aikaa oo se kirvatsi aika useesti käytössä kun siel on niit konsertteja??

      Tai sitten mennään sinne pellehermanninpuistoon ottamaan pussikaljaa vanhaantapaan..:))) ei vaa...

      • Mariah29_

        Konserttialue tyhjennetään tuntia ennen konserttin alkua ellei artisti esitä muunlaisia vaatimuksia. Konserttien jälkeen alue on normaalisti käytössä. Ja onhan siellä delta-areenan ("mis semmone o?"..."siellä kirvatsin vieressä") laitamilla se kuuluisa grillipaikka, missä on ennenki istuttu. Se on konserttialueen ulkopuolella...ellei sitten ole areenalla konserttia.


      • Minni* ]
        Mariah29_ kirjoitti:

        Konserttialue tyhjennetään tuntia ennen konserttin alkua ellei artisti esitä muunlaisia vaatimuksia. Konserttien jälkeen alue on normaalisti käytössä. Ja onhan siellä delta-areenan ("mis semmone o?"..."siellä kirvatsin vieressä") laitamilla se kuuluisa grillipaikka, missä on ennenki istuttu. Se on konserttialueen ulkopuolella...ellei sitten ole areenalla konserttia.

        mukan ollaa. ^^


      • Janman
        Mariah29_ kirjoitti:

        Konserttialue tyhjennetään tuntia ennen konserttin alkua ellei artisti esitä muunlaisia vaatimuksia. Konserttien jälkeen alue on normaalisti käytössä. Ja onhan siellä delta-areenan ("mis semmone o?"..."siellä kirvatsin vieressä") laitamilla se kuuluisa grillipaikka, missä on ennenki istuttu. Se on konserttialueen ulkopuolella...ellei sitten ole areenalla konserttia.

        Voisi sitä tulla jos ei ole töissä (vuorohommissa)


    • lea83

      mä olen ainakin jostain lukenu että ne konsertit olis tänävuonna kaikki tuolla deltan puolella.
      mä olen mukana 100% varmuudella nyt jo.

    • BB_man

      Juu... Pidetään ihmeessä miittiä =)
      Mulla ei niin ajalla väliä, kunhan se on viikonloppuna ja saan jostain yöpaikan porissa =) =)

      Meillä tuolla irc-porukan (kanava #kisspori) kanssa noita miittejä on ollut siinä kesä, heinä ja elokuussa yleensä ja aina siinä kk puolissa väleissä. Samaan aikaan vois ajatella sitä miittiä... elikkä Irkistä #kisspori kanava ja Chatista pori kanava samaan aikaan... voitaisiin saada kiva osallistujamäärä aikaan =)

      • suskih

        mukana ollaan jos mut vaan huolitaan :)


      • ele

        höm, nyt kyl bb puhuu vähän kummallisia. miks me #kisporilaiset pidettäis suomi24 sättäiläisten kans sama miitti, ku ei me edes tiedätä toisiamme? öm, en mä pahaa tarkota, mut bb, jos ny pidetää irkki ja chatit erillää :) elkää pahastuko.


      • ele
        ele kirjoitti:

        höm, nyt kyl bb puhuu vähän kummallisia. miks me #kisporilaiset pidettäis suomi24 sättäiläisten kans sama miitti, ku ei me edes tiedätä toisiamme? öm, en mä pahaa tarkota, mut bb, jos ny pidetää irkki ja chatit erillää :) elkää pahastuko.

        tuli sitte typoiltuaki :/


      • Minni* [--]
        ele kirjoitti:

        höm, nyt kyl bb puhuu vähän kummallisia. miks me #kisporilaiset pidettäis suomi24 sättäiläisten kans sama miitti, ku ei me edes tiedätä toisiamme? öm, en mä pahaa tarkota, mut bb, jos ny pidetää irkki ja chatit erillää :) elkää pahastuko.

        ei se o suomi24 porukka, kiss fm sätti ja suomi24 yhdisty eli samaa porukkaa on liikkeellä. Tietysti on uusiakin mut eihä se haittaa ketään?

        (ny tuli oikeesee paikkaa)


    • BiXi

      Heinäkuun alkupuolella, elikkäs lauantai voisi olla parempi kuin perjantai, [koska kaikki ei välttämättä jaksa perjantaina lähteä, jos ovat esim. olleet töissä.] eli kumpi päivä lyötäisiin lukkoon: 2.7. vai 9.7.??
      Paikka olisi sitten siellä kirvatsissa jossakin.

      • Mariah29_

        Jossei ny iha täsä vaihees viä lyätäs mitää päivii lukkoo. Katteltas sit likempänä. Tiätää vähä mimmoset kelit jne.


      • Sarah-23

        Moikke

        Joop Ihan kumpi päivä tahansa käy..Et lukkoon vaan se päivä ettei tuu muuta suunitelmia sitten :)
        Mutta mukana ollaan


      • lea83

        mulle sopii molemmat päivät.


      • Pinxu[Kittycat]

        Kaippa mäkin messis oon...Katellaan sitä sitte lähempänä.Ties vaiks ei ois ees enää henkis sillo..


      • Joo kumpikin päivä sopii kyllä vallan mainiosti mulle :)


      • Paikalla ollaan jos hengissä ollaan :D


      • BiXi

        Miitti pidetään sitten 2.7.
        ja paikka edelleen siellä jossain kirvatsissa.

        Lähempänä ajankohtaa voisi sitten kellonaikoja ja sellaisia kattoo..


      • Sarah-23
        BiXi kirjoitti:

        Miitti pidetään sitten 2.7.
        ja paikka edelleen siellä jossain kirvatsissa.

        Lähempänä ajankohtaa voisi sitten kellonaikoja ja sellaisia kattoo..

        Mukana ehdottomasti


      • Jhiera ^_~
        BiXi kirjoitti:

        Miitti pidetään sitten 2.7.
        ja paikka edelleen siellä jossain kirvatsissa.

        Lähempänä ajankohtaa voisi sitten kellonaikoja ja sellaisia kattoo..

        Kai mäki saan tulla mukaan? :( Vaikken ihan teknisesti ottaen vakkari enää olekaan :)


    • Pikku-Petteri

      niin...voipi olla että minäkin tulisin pitämään tytöille ja naisille seuraa

      • johanna73

        mäkin oon messissä kuhan tietäs sen oikeen päivän 2.7 vai 9.7 kyllä sit tasan mukana ollaan


    • Ansku

      Paikalla ollaa!

    • cupar

      miitti .. mikä se o . onks se joku uus tuote malli biitille ja kumpaan huuleen se laitetaan ....
      nimimerkillä ... oonks mä hölömö ;-)

    • Daved

      Päättäkää ny joku päivä ja paikka nih mie ilmaannun ^^

    • Wilbo

      Eli vielä kerran päivä on 2.7 ja paikkana kirvatsi. Kellonajoista ja tarkasta paikasta päätetään sitten myöhemmin.

      • johanna73

        mukana ollaa kyl jos vaan pääsen


      • Sarah-23

        Ei taira tästäkään tullu mittääh


    • BiXi

      taitaa käydä tosiaan niin tämän kanssa, ettei varmaankaan pidetä, koska haluttu määrä ihmisiä ei ole lupautunut olemaan paikalla...
      Harmi tosiaan!

      • Wilbo

        Ei kai tätä miittiä nyt peruttu ole, ne tulevat paikalle ketä tulevat, mä olen siellä ainakin vaikka sitten yksikseni.


      • Sarah-23
        Wilbo kirjoitti:

        Ei kai tätä miittiä nyt peruttu ole, ne tulevat paikalle ketä tulevat, mä olen siellä ainakin vaikka sitten yksikseni.

        tai jopa kaksin :)


      • Daved
        Sarah-23 kirjoitti:

        tai jopa kaksin :)

        Jos kyyrin saa naGGilasta (ja miel takaski) nih vois kyl harkita olla sit se "kolmaspyörä" ^^


      • BiXi
        Wilbo kirjoitti:

        Ei kai tätä miittiä nyt peruttu ole, ne tulevat paikalle ketä tulevat, mä olen siellä ainakin vaikka sitten yksikseni.

        kun siitä ei aluksi tuntunut tulevan mitään, niin sen takia se peruttiin ekaks, mutta sitten tultiinkin toisiin aatoksiin...


    • 80C

      eli tiedoksi tuo päivä ei ole Jazzien aikaan - joten miksi järjestää Kirvatsiin miittiä?

      • haukku

        varmaan siksi järjestetään siellä kun jazzien aikaan sinne ei taida edes päästä imho. taidan ilmaantua paikalle myöskin.


      • BiXi

        jazzeiksi eka miittiä ajateltiinkin, mutta tultiin toisiin aatoksiin, koska eihän silloin jazzien aikaan ole pahemmin tilaa olla kirvatsissa, saatikka jos sinne edes pääsee silloin....


    • Wilbo

      Eli ehdottaisin että ajaksi sovitaan klo 18 ja paikaksi grillaus paikka.

      • haukku

        käyhän tuo, miten vaan.


      • Anksu.80

        oliskos tää nyt sit sovittu aika/paikka.....? mä ainakin aattelin ilmaantua paikalle......


      • Wilbo
        Anksu.80 kirjoitti:

        oliskos tää nyt sit sovittu aika/paikka.....? mä ainakin aattelin ilmaantua paikalle......

        eli kyllä tänään klo 18 kirvatsin grillaus paikka


      • Sarah-23
        Anksu.80 kirjoitti:

        oliskos tää nyt sit sovittu aika/paikka.....? mä ainakin aattelin ilmaantua paikalle......

        ONON..KLO 18


      • Sarah-23 kirjoitti:

        ONON..KLO 18

        kyllähän tää pitää nähdä ja kokea.. mukana olen.. tuoraanko omat juomat vai taloko tarjoo :)


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe