Oletteko järjestäneet tapaamisia harrastusten merkeissä?

Tuli mieleen kun joku kysyi harrastuksista, että oletteko koskaan järjestäneet harrastustapaamisia tällä palstalla? Vaikkapa että porukalla pyöräilemään tai hyönteishotelleja askartelemaan?

13

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En järjestä.

• Olipa jännä tuo hyönteishotelli, piti googgeloija 😄 Pyöräily on tutumpaa puuhaa, mutta tykkään kyllä enemmän kävelystä, kun ehtii nähä maisemat paremmin.

• Ne nyt olivat vain heittoja 😄
        Kävellessä myös jutustelu sujuu paremmin, turvavälillä toki näinä aikoina.

• Käytöskukka kirjoitti:

Ne nyt olivat vain heittoja 😄
        Kävellessä myös jutustelu sujuu paremmin, turvavälillä toki näinä aikoina.

No mun mielestä nuo oli hyviä heittoja ja siks mä niitä kommentoinkin 😉 Kävellessä on hankala pitää turvaväliä, ainaki jos pitää kaks metriä olla. Jalkakäytävällä se saattaa just ja just onnistua, mutta mettäpoluilla, missä ite tykkään eniten kävellä se on jo suhteellisen hankalaa. Sillon pittää sitten mennä peräkanaa ku Ellun kanat ja takana tuleva ei kuule mittään mitä johtokana sannoo 😅

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

No mun mielestä nuo oli hyviä heittoja ja siks mä niitä kommentoinkin 😉 Kävellessä on hankala pitää turvaväliä, ainaki jos pitää kaks metriä olla. Jalkakäytävällä se saattaa just ja just onnistua, mutta mettäpoluilla, missä ite tykkään eniten kävellä se on jo suhteellisen hankalaa. Sillon pittää sitten mennä peräkanaa ku Ellun kanat ja takana tuleva ei kuule mittään mitä johtokana sannoo 😅

Tunnistan ongelman. Sitten vain suorinta tietä tulipaikalle välejä pitämään 🔥🥪🍏

• Käytöskukka kirjoitti:

Tunnistan ongelman. Sitten vain suorinta tietä tulipaikalle välejä pitämään 🔥🥪🍏

Jepu😄, hyvissä väleissä hiljakseen tulta päin. Perille tullessa hyvä ruoka ja entistä parempi mieli 😉

Jepu😄, hyvissä väleissä hiljakseen tulta päin. Perille tullessa hyvä ruoka ja entistä parempi mieli 😉

👍🏼😁

Kiva profiilikuva. Tulipaikka sydänalassakin, kahdenkeskiselle tulistelulle 😉

• Käytöskukka kirjoitti:

Kiva profiilikuva. Tulipaikka sydänalassakin, kahdenkeskiselle tulistelulle 😉

Tekis mieli lainata sua ja sannoo, että "ehkei sattumaa" 😉 No siihenhän se nyt näköjään lipsahtikin, eikä oo kumia 😅
        Huomasin, että sulla oli kiva kuva, niin päätin sitte itekin jonku laittaa. Alkokin jo vähän kyllästyttämään se vihreä vakiopampulapää, vaikka ei tämä nykyinen ole yhtään sen enempää näköinen 😄

Tekis mieli lainata sua ja sannoo, että "ehkei sattumaa" 😉 No siihenhän se nyt näköjään lipsahtikin, eikä oo kumia 😅
        Huomasin, että sulla oli kiva kuva, niin päätin sitte itekin jonku laittaa. Alkokin jo vähän kyllästyttämään se vihreä vakiopampulapää, vaikka ei tämä nykyinen ole yhtään sen enempää näköinen 😄

Kertoo kuitenkin paljon.
        Mutta joo, ’kumia’ ei tässä tarvita... 😊

• Käytöskukka kirjoitti:

Kertoo kuitenkin paljon.
        Mutta joo, ’kumia’ ei tässä tarvita... 😊

Ehkei kerro enemmän kuin tuhat sanaa, mutta jotain kuitenkin 😉

• Jee! Noita voisi oikeasti väsätä porukalla jossain ulkosalla, hyvät välit tietty muistain 😉

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      147
      6999
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5916
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5086
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4637
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3198
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3130
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2842
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      45
      2410
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2313
    Aihe