Ei ole kiva olla äitipuoli

Anonyymi

en suosittele jos ei ole pakko. Kaikkensa tekee ja enemmänkin, mutta hukkuja saa eikä kiitosta ja ylistystä koskaan.
Kytätään ja vahditaan tekemisiä ja kuiskutellaan ja salataan. Miehen exä on pahin juorukello.
Äitinä olo vieraille lapsille ei ole kivaa, ei kannata ryhtyä vapaaehtoisesti, ellei ole lasilla suuria ongelmia itsensä kanssa ja muiden. Äitipuolta sillon tarvitaan ratkomaan ongelmia, ja olemaan äiti lapsille ja ohjeistamaan, mutta ihanaa perhe elämää se ei ole.
Teet mitä tahnasa aina se on väärin. Lapset ei kuuntele eikähaluu tulla oppiakseen normaaleita asioita, vaan kiukkuavat ja rähisevät aina.
Komentaa ei saa eikä olla vihainen, vaan hyväksyä jopa roskaaminen ja sotkeminen.
Hohhoijaa, on rankkaa, mutta kun olet ryhtynyt, on pakko jatkaa, ei luonto anna jättää ongelmalapsia yksin ongelmineen, pakkovaan komentaa ja kasvattaa vaikka vaikeeta on. Onko kaikilla samoin?

27

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päivällä lepakoitakaan ei niin näy. https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/se-ei-ole-mikään-kaunis-kuolema-–-kun-oireet-alkavat-mitään-ei-ole-tehtävissä-–-virustutkija-kertoo-miksi-lepakko-on-viimeinen-eläin-johon-ihmisen-kannattaa-koskea/ar-BB14co0O?li=BBr5KbI

• Anonyymi

Ei ole kivaa olla isäpuoli ,en suosittele jos ei ole pakko. Kaikkensa tekee ja enemmänkin, mutta hukkuja saa eikä kiitosta koskaan.
      Kytätään ja vahditaan tekemisiä ja kuiskutellaan ja salataan. naisen Exä on pahin vastustaja.
      Isänä olo vieraille lapsille ei ole kivaa, ei kannata ryhtyä vapaaehtoisesti, ellei ole lapsilla suuria ongelmia itsensä kanssa ja muiden. Isäpuolta sillon tarvitaan ratkomaan ongelmia, ja olemaan isä lapsille ja ohjeistamaan, mutta ihanaa perhe elämää se ei ole.
      Teet mitä tahnasa aina se on väärin. Lapset ei kuuntele eikä halua tulla oppiakseen normaaleita asioita, vaan kiukkuavat ja rähisevät aina.
      Komentaa ei saa eikä olla vihainen, vaan hyväksyä jopa roskaaminen ja sotkeminen.
      Hohhoijaa, on rankkaa, mutta kun olet ryhtynyt, on täytyy jatkaa, ei luonto anna jättää ongelmalapsia yksin ongelmineen, pakko vaan ohjeistaa ja kasvattaa vaikka vaikeeta on. Onko kaikilla samoin?

• Anonyymi

Kaikille lapsille se äitipuoli vaan on pelastus, auttaja ja kasvattaja. Eivät he sitä vielä ymmärrä mutta aikuisena he ovat kiitollisia että oli uusi äiti joka selvitti ongelmat ja kasvatti heitä.
      Kyllä ne äiditkin ovat onnellisia kun eivät ole jaksaneet ja uusi äiti on astunut kehiin heidän lastensa ongelmien kanssa.
      Äitipuolet ovat kovilla, ensin omat lapset sitten mies ja miehen lapset. Monesti ne miehet on niin passattuja että niissäkin on uudella naisella ratkottavaa.
      Mitä olisi elämä ilman äitipuolia, he ovat kaiken osaavia ja kasvattajia, sekä miehen lapset saavat normalisoitua ja ongelmat pois, ei prempia ihmisiä.

• Anonyymi

Kaikille lapsille se isäpuoli vaan on pelastus, auttaja ja kasvattaja. Eivät he sitä vielä ymmärrä mutta aikuisena he ovat kiitollisia että oli uusi isä joka selvitti ongelmat ja kasvatti heitä.
        Kyllä ne isätkin ovat onnellisia kun eivät ole jaksaneet omia kakaroitaan hoitaa ja uusi isä on astunut kehiin heidän lastensa ongelmien kanssa.
        Isäpuolet ovat kovilla, ensin naisen lapset ,sitten nainen ja omat lapset. Monesti ne naisen lapset on niin passattuja että niissäkin on uudella isällä ratkottavaa.
        Mitä olisi elämä ilman isäpuolia , he ovat kaiken osaavia ja kasvattajia, että naisen lapset saavat normaalin kasvatuksen ja ongelmat pois, eli parempia ihmisiä.

• Anonyymi

Sama juttu, olen erittäin tärkeä ihminen miehen lapsille, ilman mua he eivät osaisi mitään, eikä osaisi mennä minnekkään. Miehen exäkään ei osaa tehdä mitään ja koko suvusta puhumattakkaan. Olen täystyöllistetty avunantja ja neuvoja, ja päättäjä miehen suvussa ja exän kanssa.

Eksälle opetin viime viikolla miten tullaanovesta sisään ja laitetaan ikkunat kiinni. Ihan normi asioita ei osaa.

Anoppi nyt osaa kävellä itse mutta siivus on ihan vierasta.

Miehelle olen niin täkreä että olen kotona sen takia ettähän saa rauhan olla töissä ja rauhassa lapsilta. On rankkaa olla tärkeä ihminen jota ilman kukaan ei päjräisi. Äitipuolelle pitäisi latia palkka ja kunnia päivä.

• Anonyymi

Sama juttu, olen erittäin tärkeä ihminen naisen lapsille, ilman mua he eivät osaisi mitään, eikä osaisi mennä minnekkään. Naisen exäkään ei osaa tehdä mitään ja koko suvusta puhumattakkaan. Olen täys työllistetty avunantaja ja neuvoja, ja päättäjä naisen suvussa ja sen exän kanssa.

Eksälle opetin viime viikolla miten tullaan ovesta sisään ja laitetaan ikkunat kiinni. Ihan normi asioita ei osaa.

Anoppi nyt osaa kävellä itse mutta siivous on ihan vierasta.

Naiselle olen niin tärkee , että, kun osaan remontoida ja olen insinööri hän saa olla töissä ja rauhassa lapsilta. On rankkaa olla tärkeä ihminen jota ilman kukaan ei päjräisi. Isäpuolelle pitäisi laatia palkka ja kunnia päivä.

• Anonyymi

Mulla tosi rankka uusioperhe. Mies on kva mutta hänen lapset ja exä eivät. Kauheen avuttomia ja laiskoja lapset ja exä kiusaa ja häiriköi mietä.
      Ilisi kiva tutustua miehen lapsiin ja auttaa ongelmkissa ja kometnaa mutta exä pistää kampihin ja mies on talutushihnassa exälleen.

Olen aikaansaava ihninen ja halua olla äiti näille miehen onnettomille lapsille, jotta osaav t omissa elämissään toimia oikein, mutta opetus ei mene perille vaan hannaavat aina.
      Eksä kurkkii ikkunoista sisään ja haluisi tulla meille, mutta ne päästä, sillä hän on onneton kun ei ole miestä, mitäs oli katkera. Mä vein hänen miehen ja lapset.

• Anonyymi

Narsismi kaikkiin puolin ja toisin "viranomais"menettelyssä

• Anonyymi

Mulla tosi rankka uusperhe . Nainen on kiva, mutta hänen lapset ja minun exä eivät. Kauheen avuttomia ja laiskoja ja veetumaisia lapset ja minun exän kiusaa ja häiriköi meitä .
        Olisi kiva tutustua kunnolla naisen lapsiin ja auttaa ongelmissa ja auttaa , mutta naisen exä pistää hanttiin ja nainen on talutushihnassa exälleen.

Olen aikaansaava ihminen ja halua olla isä näille naisen onnettomille lapsille, jotta osaavat omissa elämissään toimia oikein, mutta opetus ei mene perille vaan hannaavat aina.
        Eksäni vittuilee niin paljon kun kerkee ja haluisi tulla meille katsomaa , mutta en päästä, sillä hän on onneton kun ei ole miestä löytänyt minun lähtöni jälkeen , ja on katkera. Mä lähdin hänen pettämisen jälkeen, kun löysin paremman.

• Anonyymi

Mää oon ollu nyt viikon äitipuolena ja tosi rankkaa todella on. Ennen olin vain omien lasten kanssa ja helpolla pääsin, nyt tuntuu että tekee täyden työpivän ilman palkkaa kun on äitinä miehen lapsille. Heillä on niin paljon ongelmia ja ktyöshäiriöitä että jatkuvasti täytyy olla tarkkana.

Jos olisin tiennyt en olisi ryhtynyt, mutta kun mies vaati että ryhtyisin, niin oli pakko. En haluisi mutta olisi kiva lähtä veke ja jättää kaikki mutta miten nämä sitten pärjää ilamn mua? En voi tehdä niin että lähtisin, kovasti nyt komennan ja autan, mutta en tiiä miten menee.

Olen tosi tekemään itse ja auttamaan muita että tämä perhe on onnekas etten hylkää heitä, vaan teen mitä kuuluu. Vaikeeta on, mutta ei sovi kaikille, että miettikää ennenkun ryhdytte äitipuoleksi.

• Anonyymi

Mää oon ollu nyt viikon isäpuolena ja tosi rankkaa todella on. Ennen olin vain omien lasten kanssa ja helpolla pääsin, nyt tuntuu että tekee täyden työpäivän ilman palkkaa kun on isänä naisen lapsille. Heillä on niin paljon ongelmia ja käytöshäiriöitä että jatkuvasti täytyy olla tarkkana.

Jos olisin tiennyt en olisi ryhtynyt, mutta kun nainen vaati että ryhtyisin, niin oli pakko. En haluisi mutta olisi kiva lähteä veke ja jättää kaikki mutta miten nämä sitten pärjää ilman mua? En voi tehdä niin että lähtisin, kovasti nyt ohjaan ja autan, mutta en tiiä miten menee.

Olen tosi tekemään itse ja auttamaan muita että tämä perhe on onnekas etten hylkää heitä, vaan teen mitä kuuluu. Vaikeeta on, mutta ei sovi kaikille, että miettikää ennen kun ryhdytte isäpuoleksi, omat lapset jää paitsioon, kun näen heitä vain joka toinen vl.

• Anonyymi

Onneksi kenenkään ei ole pakko ryhtyä äitipuoleksi - paitsi näköjään avaaja ei ole lapsetonta miestä saanut. Voi voi.

• Anonyymi

Joskus on pakko. Jos lasten oma äiti ei osaa thtäväänsä, on pakko miehen ottaa uusi vaimo ja lapsille äiti. Äitipuolesta se ei ole kivaa mutta pakko auttaa ongelmallisia lapsia. Äitipuoli on aina lapsille pelastus ja onni. Siitä kukaan en kiitä eikä maksa, mutta äitipuoli tekee sen aina omasta halusta auttaa lapsia, jotta heillä olisi turvattu tulevaisuus, ja kyky elää vaikka yksin ja saa eväät omaan tulevaan perheeseen.

Meilläkin minä olen ollut suuri onni miehen lapsille, äiti kun ei osannut niin oli pakko tulla kehiin. Nytovat lapset oppineet jo lukemaan ja laskemaan, eivät olisi osanneet ellen olisi tässä.
        Nyt ei voi lähtä, vaan oltava tässä ja korjattava ongelmat. Olen todella tärkeä ja korvaaamaton tässä, ja kiva kun saa komentaa ja kasvattaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus on pakko. Jos lasten oma äiti ei osaa thtäväänsä, on pakko miehen ottaa uusi vaimo ja lapsille äiti. Äitipuolesta se ei ole kivaa mutta pakko auttaa ongelmallisia lapsia. Äitipuoli on aina lapsille pelastus ja onni. Siitä kukaan en kiitä eikä maksa, mutta äitipuoli tekee sen aina omasta halusta auttaa lapsia, jotta heillä olisi turvattu tulevaisuus, ja kyky elää vaikka yksin ja saa eväät omaan tulevaan perheeseen.

Meilläkin minä olen ollut suuri onni miehen lapsille, äiti kun ei osannut niin oli pakko tulla kehiin. Nytovat lapset oppineet jo lukemaan ja laskemaan, eivät olisi osanneet ellen olisi tässä.
        Nyt ei voi lähtä, vaan oltava tässä ja korjattava ongelmat. Olen todella tärkeä ja korvaaamaton tässä, ja kiva kun saa komentaa ja kasvattaa.

Joskus on pakko. Jos lasten oma isä ei osaa thtäväänsä, on pakko naisen ottaa uusi mies ja lapsille isä Ispuolesta se ei ole kivaa mutta pakko auttaa ongelmallisia lapsia. Isäpuoli on aina lapsille pelastus ja onni. Siitä kukaan en kiitä eikä maksa, mutta isäpuoli tekee sen aina omasta halusta auttaa lapsia, jotta heillä olisi turvattu tulevaisuus, ja kyky elää vaikka yksin ja saa eväät omaan tulevaan perheeseen.

Meilläkin minä olen ollut suuri onni naisen lapsille, heitin isä kun ei osannut muuta kun ryypätä ja vertuilla niin oli pakko tulla kehiin. Nytovat lapset oppineet jo luottamaan minuunja eivät olisi osanneet ellen olisi tässä.
        Nyt ei voi lähtä, vaan oltava tässä ja korjattava ongelmat. Olen todella tärkeä ja korvaaamaton tässä, ja kiva kun saa ohjata ja kasvattaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis niin sika ruma ja tyhmä, ettet saanut muuta kuin miehen kera perkeleellisen lapsilauman. :D
        Sääliksi käy, mut tasan ei mene nallekarkit. Koeta jaksaa niillä korteilla, jotka olet saanut. :'(

• Anonyymi

Niin äitipuoleksi ja isäpuoleksi lähteminen ei ole helppoa. Se on monasti iakamoista taiteilua ja on panko ymmärtää myös se edellinenkin elämä mistä lapset ovat tulleet. Se joka sen kaiken omaksuu ja toimii lasten edun mukaan yhteistyössä edellisten puolisoiden ja sukulaisten kanssa siinä onnistuu. Muuten ei tule oleman pitkäaikainen järjestely.

• Anonyymi

Tekee heti alussa selväksi, että jos ei olla ihmisiksi, niin rangaistus seuraa, ensin varoitus, sitten tukistus ja kolmanella kerralla hylkääminen. johan loppuu varmasti pelleilyt.
      kenenkään ei tarvitse sietää kusipäisyyttä.

• Anonyymi

Ei myäskään oo kiva olla tän äitipuolen aikuinen lapsi.
      Ärsyttää seurata vierestä kun oma äiti kasvattaa vieraita lapsia ja lapsuustraumatki pomppaa esiin.

• Anonyymi

Joo eikä kiva olla mummo puoli, tätipuoli, ja kummipuoli. Se vasta on kauheeta kun pitää ostaa kummilahjoja puolikummilapsille ja leikkiä ilosta.
        Puolikkaana on kurjaa kaikin puolin, kaikkea on mutta vaan puoleksi.

Äitipuolena on jättisuuri vastuu kun pitää kasvattaa toisten lapisa normaaleiksi, mutta kummipuolikkaana taas pitää ostaa kalliitalahjoja puolikkaille.

Töissäkin olen puolikas oon puolipäivätöissä ja siellä on pomopuolikas, eilen ostin puolikkaan meloonin.

Miksi maailma on muuttunut puolikkaaksi?

• Anonyymi

Enempi ne isäpuolet kasvattaa uuden muijansa lapsia , meillä yleensä lapset jää äidilleen ja tapaavat isäänsä jokatoinen viikonloppu ja heidän isänsä on joka päivä uuden vaimonsa lasten kanssa.
        Mitä sinulle kuuluu oman äitisi elämä , olet aikuinen ihminen ja aika harvinaista että äitisi miehen lapset, ovat jääneet isälleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo eikä kiva olla mummo puoli, tätipuoli, ja kummipuoli. Se vasta on kauheeta kun pitää ostaa kummilahjoja puolikummilapsille ja leikkiä ilosta.
        Puolikkaana on kurjaa kaikin puolin, kaikkea on mutta vaan puoleksi.

Äitipuolena on jättisuuri vastuu kun pitää kasvattaa toisten lapisa normaaleiksi, mutta kummipuolikkaana taas pitää ostaa kalliitalahjoja puolikkaille.

Töissäkin olen puolikas oon puolipäivätöissä ja siellä on pomopuolikas, eilen ostin puolikkaan meloonin.

Miksi maailma on muuttunut puolikkaaksi?

Järkeekin sulle on annettu vain puoliksi, vai oletko mielipuoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järkeekin sulle on annettu vain puoliksi, vai oletko mielipuoli.

Joo mietin että ihmisillä taitaa olla aivotkin jo puolikkaat. Samoilla linjoilla ollaan.

On se vaan puolikas elämä meillä kaikilla.

• Anonyymi

Samaa mieltä edellisen kanssa. Miks nostaa itsensä jalustalle noin.

• Anonyymi

Olettepa nyt mitä puolia hyvänsä, aina pitää olla lasten etu ensin. Heitä ei jätetä yksin erossa, vaikka se uusi kumppani löytyisikin. Ja kaiken lisäksi minulla on hyvin selvää näyttöä siitäkin, että eivät ne uudet kumppanit hyväksyä toisen lapsia noin vaan, sanotaan paremminkin, että sietävät jos sitäkään.
      Entä sitten lapset, heiltä ei taideta juuri kysyä yhtään mitään, heiltä vain vaaditaan aikuisuutta, jopa huushollin hoitoa, että jää sitä aikuisten aikaa, kun ei näy riittävän se aika kun lapset ovat toisen vanhempansa luona.
      Sanon suoraan, että kyllä perheessä on lapset joka päivä ja joka päivä heistä huolehditaan ja välitetään, minusta tämä vain jää usein unholaan eronneitten vanhempien ajatuksenjuoksussa. Jos joku nyt sanoo, että tapahtyy sitä ydinperheissäkin, en kiellä eikö tapahtuisi ja monesti se viekin perheen eroon, mutta lapset vielä huonompaan tilanteeseen.
      Ja lapsista pitää huolehtia niin kauan, että heillä on edes joku mahdollisuus elää normaalia elämää. Älkää ajako heitä kotoa kun se 18 vuotta täytyy, jos ei ole varmuutta tulla toimeen ja lisäksi valmiuksia siihen. He ovat lapsianne ikuisesti, aikuisinakin. En ole jättänyt lapsiani ja tunnen jopa tuskaa siitä, että en pysty heitä esim. tässä korona kriisissä auttamaan ja samalla lapsenlapsiani. Ajatuksissani ovat kuitenkin aina.

• Anonyymi

Kaikkein kamalinta on olla miehen lapsi, jota tuo äitipuoli kuritti 2-vuotiaasta alkaen. Olin aina mustelmilla hänen "kasvatuksensa" jäljiltä. No, iskä kyllä jätti sen akan kun olin 12-vuotias, mutta vahinko oli jo tapahtunut. En edes kuse sinnepäin, kun pääsin aikuisena omiin oloihini. Ukko kyllä kerjää joskus käymään, mutta haistatan sille pitkän ...

• Anonyymi

Jotenkin outoa ja sairasta tää puolikkaista naisista kertovat mielipiteet. Mikä kumma olio on äiti puolikas? Ihan uusi sana, onko se joku kumma otus? Eihän puolikkaita ihmisiä ole olemassa.

Äitipuoli on sadussa oelva noita akka. Ehkä se on sitten se.

Kauheen katkeria noitia on kyllä kun riitelee joidenkin lapsista ja haukkuu kaikki ihmiset täällä. Lapsista ei tykkää yhtään ei omista eikä naapurinkaan. Mutta minks teet jos noita on noita.

• Anonyymi

Ensin kirjoitat että äitipuoli on ihan uusi sana ja sitten, että äitipuoli on sadussa. Koetappas nyt päättää, mitä sopertelet. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4390
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      86
      2240
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      557
      1734
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1461
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1167
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1098
    7. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      5
      1008
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      218
      971
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      913
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      898
    Aihe