Minä yritän tänään itse murha autolla että pääsen pahassa olo tilasta pois
Minä yritän itse murha se halusin rikko autoni
3
81
Vastaukset
- Anonyymi
Älä sentään itseäsi tapa. Asiat järjestyvät kyllä. Käy vaikka terveyskeskuksessa tai sosiaalitoimistossa puhumassa tilanteestasi.
Tiedän ihmisiä, jotka ovat riistäneet hengen itseltään. Harmittaa ja säälittää, kun he eivät saaneet tietää, mitä mielenkiintoista edessä olisi ollut. - Anonyymi
miksi tekisit niin.mistä paha olo.käy selälleen sankyyn ja hengitä syvään ja ja sitten syvään ulos muutaman kerran .
i ryhdy kuuntelemaan tuntoja.muutaman kerran teet nöin niin ne ajatukset lähtee pois,voit samalla pyytää sitä joka sinun vierellä seisoo ,niin auttamaan,on se siinä vaikket sitä näe,pyydä uudestaan sun ei tartte uskoa siihen ,eikä tehdä mitään temppuja ,sanot vaan sille että auta.muutaman minuutin kuluttua huomaat että kaikki pahat ajatuksesi on poissa,huomaat ja tunnet että sinua autettiin tunnet ehkä siinä sen energian ,näin voi tehdä milloin haluttaa,vaikka ei olis hätääkän milloin vain autossa kaupassa kylässä ,ja tunnet kun elämäsi muuttuu,ihan uudelle tasolle.ja sana kiitos lopuksi,ei tarvi pelätä eikä hautoo itsaria kun onnelliseks tulet ja teet toisetkii.pyydä häneltä asioita joita sinä tarvitset,ja lopulta sulla on ne kaikki mitä tarvitset. - Anonyymi
joo iha hyvä vaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733951- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241636
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181036