Minä yritän tänään itse murha autolla että pääsen pahassa olo tilasta pois
Minä yritän itse murha se halusin rikko autoni
3
86
Vastaukset
- Anonyymi
Älä sentään itseäsi tapa. Asiat järjestyvät kyllä. Käy vaikka terveyskeskuksessa tai sosiaalitoimistossa puhumassa tilanteestasi.
Tiedän ihmisiä, jotka ovat riistäneet hengen itseltään. Harmittaa ja säälittää, kun he eivät saaneet tietää, mitä mielenkiintoista edessä olisi ollut. - Anonyymi
miksi tekisit niin.mistä paha olo.käy selälleen sankyyn ja hengitä syvään ja ja sitten syvään ulos muutaman kerran .
i ryhdy kuuntelemaan tuntoja.muutaman kerran teet nöin niin ne ajatukset lähtee pois,voit samalla pyytää sitä joka sinun vierellä seisoo ,niin auttamaan,on se siinä vaikket sitä näe,pyydä uudestaan sun ei tartte uskoa siihen ,eikä tehdä mitään temppuja ,sanot vaan sille että auta.muutaman minuutin kuluttua huomaat että kaikki pahat ajatuksesi on poissa,huomaat ja tunnet että sinua autettiin tunnet ehkä siinä sen energian ,näin voi tehdä milloin haluttaa,vaikka ei olis hätääkän milloin vain autossa kaupassa kylässä ,ja tunnet kun elämäsi muuttuu,ihan uudelle tasolle.ja sana kiitos lopuksi,ei tarvi pelätä eikä hautoo itsaria kun onnelliseks tulet ja teet toisetkii.pyydä häneltä asioita joita sinä tarvitset,ja lopulta sulla on ne kaikki mitä tarvitset. - Anonyymi
joo iha hyvä vaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1942695Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki612671- 1842655
Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752288Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276742144Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen412135Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22025Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la731636- 1461497
Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue21395