Minä yritän tänään itse murha autolla että pääsen pahassa olo tilasta pois
Minä yritän itse murha se halusin rikko autoni
3
50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä sentään itseäsi tapa. Asiat järjestyvät kyllä. Käy vaikka terveyskeskuksessa tai sosiaalitoimistossa puhumassa tilanteestasi.
Tiedän ihmisiä, jotka ovat riistäneet hengen itseltään. Harmittaa ja säälittää, kun he eivät saaneet tietää, mitä mielenkiintoista edessä olisi ollut. - Anonyymi
miksi tekisit niin.mistä paha olo.käy selälleen sankyyn ja hengitä syvään ja ja sitten syvään ulos muutaman kerran .
i ryhdy kuuntelemaan tuntoja.muutaman kerran teet nöin niin ne ajatukset lähtee pois,voit samalla pyytää sitä joka sinun vierellä seisoo ,niin auttamaan,on se siinä vaikket sitä näe,pyydä uudestaan sun ei tartte uskoa siihen ,eikä tehdä mitään temppuja ,sanot vaan sille että auta.muutaman minuutin kuluttua huomaat että kaikki pahat ajatuksesi on poissa,huomaat ja tunnet että sinua autettiin tunnet ehkä siinä sen energian ,näin voi tehdä milloin haluttaa,vaikka ei olis hätääkän milloin vain autossa kaupassa kylässä ,ja tunnet kun elämäsi muuttuu,ihan uudelle tasolle.ja sana kiitos lopuksi,ei tarvi pelätä eikä hautoo itsaria kun onnelliseks tulet ja teet toisetkii.pyydä häneltä asioita joita sinä tarvitset,ja lopulta sulla on ne kaikki mitä tarvitset. - Anonyymi
joo iha hyvä vaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002974136- 122111
- 1841954
- 1041403
- 661239
- 73907
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu56895IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2839Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119777Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59677