Ihmetyttää se ministeri joka aikanaan oli sitä
mieltä , että televisioluvan kuuluu kaikkien maksaa . Eli siis , niidenkin , joilla ei ole
televisiota. ???? Se on tosi väärin . Köyhempi
eläkeläinen , jos haluaa säästää siinä ettei hänellä ole televisiota , niin siitä huolimatta pitää maksaa vaikket katsoisikaan.
Sama henkilö taitaa olla ihan ministerinä .
Ihme että tollanen laki on mennyt läpi .
Se on kai sellaista pakkorahastustusta.
En ihaile . Mutta ihailen näitä
muita naisministeriltä . Heillä on kaikilla
akateeminen loppututkinto , maistereitä a
yksi on kanditaatti ja yksi on tohtori.
Kun seuraavat vaalit tulee niin
äänestän vain älykkäitä ja akateemisen loppututkinnon suorittaneita.
Televisiolupa ?
Anonyymi
2
246
Vastaukset
- Anonyymi
Joo mutta muista katsoa mihin puolueeseen kuuluu, ettei sit tulisi turhaa pettymystä.
- Anonyymi
Onneks ei enää oo niitä tyyliin änkeäviä tv tarkastajia. Kerran melkeen jouduin poliisit soittaa,kun oli ovesta vaan änkeämässä ja pistin hanttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291290
- 1181117
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271798- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599