Ihmetyttää se ministeri joka aikanaan oli sitä
mieltä , että televisioluvan kuuluu kaikkien maksaa . Eli siis , niidenkin , joilla ei ole
televisiota. ???? Se on tosi väärin . Köyhempi
eläkeläinen , jos haluaa säästää siinä ettei hänellä ole televisiota , niin siitä huolimatta pitää maksaa vaikket katsoisikaan.
Sama henkilö taitaa olla ihan ministerinä .
Ihme että tollanen laki on mennyt läpi .
Se on kai sellaista pakkorahastustusta.
En ihaile . Mutta ihailen näitä
muita naisministeriltä . Heillä on kaikilla
akateeminen loppututkinto , maistereitä a
yksi on kanditaatti ja yksi on tohtori.
Kun seuraavat vaalit tulee niin
äänestän vain älykkäitä ja akateemisen loppututkinnon suorittaneita.
Televisiolupa ?
Anonyymi
2
246
Vastaukset
- Anonyymi
Joo mutta muista katsoa mihin puolueeseen kuuluu, ettei sit tulisi turhaa pettymystä.
- Anonyymi
Onneks ei enää oo niitä tyyliin änkeäviä tv tarkastajia. Kerran melkeen jouduin poliisit soittaa,kun oli ovesta vaan änkeämässä ja pistin hanttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241833- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112978- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117648Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92629- 21622