Hyvää mökkikauden alkua.
Mökille pitäisi löytää 24v aurinkosähköstä toimiva vesipumppu saunaveden nostamiseen järvestä. Matka noin 5-10 metriä, nousua noin 5 metriä.
Mitä merkkiä, mallia, periaatetta kannattaa tutkailla? Kaikki vinkit otetaan vastaan.
24v järvivesipumppu mökille
13
271
Vastaukset
- Anonyymi
Mua kiinnostaa myös tämä! Toivottavasti tulisi vastauksia.
- Anonyymi
Aikas tehokkaan pumpun tarviit, kun tuo nousu noin suuri, yli 45 astetta.
- Anonyymi
Ei ole nousukulmalla mitään merkitystä, 5m nousuun riittää 0,5 bar ja siihenhän nyt pystyy mikä tahansa pumppu
- Anonyymi
Moi
Itselläni on motonetistä 12V uppopumppu, pitäisi nostaa max 10m, tuottaa silloin viiteen metriin jonkinlaisen lirun. Uskon itselläni riittävän nelimetrisestä kaivosta juoma- ja saunanvedeksi sitten talvella kun vesijohto on kiinni. Noista voisi löytyä myös 24V malleja liruttelemaan jos aikka riittää, eikä painevettä tarvita. - Anonyymi
Laita siihen 24volttiin 230voltin invertteri ja aja sillä normaalia pumppua
- Anonyymi
On jo, mutta 230 kapasiteetti on ylikuormitettu
Ja paljon fixumpaa noiden 24v käyttö, unohtamatta kuinka paljon halvempaa..
- Anonyymi
Tässä on huumorimiehet taas asialla!
Sinä et toimisi ilman aurinkoa, 2ämpäriä ja kädet vitun laiskimus.
- Anonyymi
Mistä näitä kommentteja?
Mitä jos olen liikuntavammainen, enkä laiskimus?
Entä jos mun saavi onkin reilut 1000 litraa? Anonyymi kirjoitti:
Mistä näitä kommentteja?
Entä jos mun saavi onkin reilut 1000 litraa?Oletko liikuntavammainen?
Jos olet niin miksi siltikään et keksi tapaa tehdä asiaa itse vaan jotain muuta?Anonyymi kirjoitti:
Mistä näitä kommentteja?
Entä jos mun saavi onkin reilut 1000 litraa?Selviydy saatana! 😂
- Anonyymi
Täältä joku, onko kokemuksia?
http://www.seaflo.com/en-us/product/category/294.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019