Hei, onko kukaan suorittanut englannin kielen perusopintoja Avoimessa yliopistossa? Linjalle on karsiva tasokoe. Materiaali on ollut vuosia sama.
Muistatteko mitä siinä kysyttiin?
Onko opinnot mahdollista suorittaa työn ohella ja ovatko kovinkin aikaa vieviä?
Englannin perusopinnot tasokoe
4
167
Vastaukset
- Anonyymi
Et sitten yhtään avannut, mistä avoimesta yliopistosta on kyse. Vaikea on silloin vastata kysymyksiisi.
Yleisesti voin sanoa, että eri kielten perusopinnot ovat 25-30 op. Se onnistuu vuodessa ahkeralta myös työn ohessa. Toisaalta kielten perusopinnot ovat varsin sitovia, pakollista lähiopetusta on paljon. Runsaat poissaolot syystä riippumatta katkaisevat opinnot tai ainakin kursseja jää suorittamatta, jolloin myöskään perusopintojen opintokokonaisuutta ei muodostu.- Anonyymi
Hei, ja kiitos vastauksestasi. Puhun Helsingin Avoimesta. Kurssi järjestetään tänä vuonna Kesäyliopiston toimesta mutta näemmä sama tasokoe on ollut myös Aikuisopiston puolella. Oletko itse läpikäynyt sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, ja kiitos vastauksestasi. Puhun Helsingin Avoimesta. Kurssi järjestetään tänä vuonna Kesäyliopiston toimesta mutta näemmä sama tasokoe on ollut myös Aikuisopiston puolella. Oletko itse läpikäynyt sen?
Olen opiskellut joitakin vuosia sitten muualla avoimessa erään toisen kielen perusopinnot. Tasokoetta ei ollut. Ensimmäinen kurssi toimi karsivana.
- Anonyymi
Vahva suositus multa Alkio-opistolle Jyväskylässä! Siellä voi suorittaa vuodessa englannin perusopinnot ja siellä voi myös asua. Ihan huippu paikka!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741