Cheerleaderilla pitää olla:
- kestävyyttä harjoitella
- voimaa
- notkeutta
- kestävät äänihuulet
- rytmitajua
- loistava hymy
- halua olla cheerleader
- hyvä kunto.
Cheerleader-ryhmissä harjoitellaan akrobatiaa:
- voltteja
- kärrynpyöriä
- flikkejä
- arabialaisia.
Jokainen huolehtii itse cheerleaderin harjoitusasujen hankinnasta.
Seuran jäsenmaksu on 7 euroa/kalenterivuosi.
Lisäksi on ostettava lisenssi osoitteesta
http://www.scl.fi/lisenssi.html
Tietoa harjoitusajoista ja hinnoista saat valmentajalta.
cheerleader
15
1956
Vastaukset
- Mies
Eli, siis ihan kuka tahansa ei cheerleaderiksi kelpaakkaan!
- *cheerleader*
Niipä niin..
mä ite olen katos cheerleader.. - ominaisuudet
*cheerleader* kirjoitti:
Niipä niin..
mä ite olen katos cheerleader..cheerleaderille ovat tiukka peppu ja isot rinnat. Mikäs sen mukavanpaa ku leaderi heiluu siinä oikealle etuviistossa tiukat housut jalassa ja pyllistelee aina silloin tällöin. Tulee välillä katottua jotain muutakin kun ottelua :) Meinaa peli tilanteen kuva välillä hämärtyä ku mieleen tulee väkisin kaikkea härskiä...
- Cheer<3
ominaisuudet kirjoitti:
cheerleaderille ovat tiukka peppu ja isot rinnat. Mikäs sen mukavanpaa ku leaderi heiluu siinä oikealle etuviistossa tiukat housut jalassa ja pyllistelee aina silloin tällöin. Tulee välillä katottua jotain muutakin kun ottelua :) Meinaa peli tilanteen kuva välillä hämärtyä ku mieleen tulee väkisin kaikkea härskiä...
Moi! Ei Cheerleaderii tarvi mitää ulkonäkö suosituksii olla!!!!!! Vaannn kaikki tiedot jos haluu Cheerleaderiks: {ulkonakö,paino,notkeus,) Ja Ynnämuuta , Ei Niist tarvi huolehtii! Cheerleadereita otetaan ! Ulkonäöstä riippumatta! Olis vaikka kuinka lihava nii se otetaa Ja AlotusRymät on Olemassa Eli siellä harjoitellaan.. eli Tulkaa kaikki mukaan! T.KOKENUT CHEERLEADER
- ominaisuude
Cheer<3 kirjoitti:
Moi! Ei Cheerleaderii tarvi mitää ulkonäkö suosituksii olla!!!!!! Vaannn kaikki tiedot jos haluu Cheerleaderiks: {ulkonakö,paino,notkeus,) Ja Ynnämuuta , Ei Niist tarvi huolehtii! Cheerleadereita otetaan ! Ulkonäöstä riippumatta! Olis vaikka kuinka lihava nii se otetaa Ja AlotusRymät on Olemassa Eli siellä harjoitellaan.. eli Tulkaa kaikki mukaan! T.KOKENUT CHEERLEADER
Emmie ainakaa halua katsoa mitään läskiä cheerleaderiä. Mites muuten, paljon tuollasesta heilumisesta maksetaan.
- HALUKAS<3
ominaisuude kirjoitti:
Emmie ainakaa halua katsoa mitään läskiä cheerleaderiä. Mites muuten, paljon tuollasesta heilumisesta maksetaan.
mä tahon cheeriks ;) asun ylivieskassa... ja oisko vaikka Ylivieskassa? Raahessa? Vihannissa? Oulussa? Kempeleessä jne.. Mitään toimintaa cheeriks? ku oon halunnu jo 2vuotta. oon tsempannu sitä varten itteeni!
- cheerleader
HALUKAS<3 kirjoitti:
mä tahon cheeriks ;) asun ylivieskassa... ja oisko vaikka Ylivieskassa? Raahessa? Vihannissa? Oulussa? Kempeleessä jne.. Mitään toimintaa cheeriks? ku oon halunnu jo 2vuotta. oon tsempannu sitä varten itteeni!
oulussa on ainakin Northern Lights niminen joukkue.. mene ossaan www.scl.fi ja ota sieltä :linkkejä kohta löydät sieltä lisää! suosittelen kaikille tätä lajia!
- minttuhennakatriina
cheerleader kirjoitti:
oulussa on ainakin Northern Lights niminen joukkue.. mene ossaan www.scl.fi ja ota sieltä :linkkejä kohta löydät sieltä lisää! suosittelen kaikille tätä lajia!
niin aloitan cheerleadingin jaguarseissa joissain alkeisjoukkueessa vissiin mutta kun aloittaa alkeissa niin kuinka hyvä pitää olla jotta pääsee parmepiin joukkueihin ja mitä pitää osataettä pääsee parempiin? kiitos jo etukäteen vastauksista (jos niitä edes tulee)
- Littlecheer
minttuhennakatriina kirjoitti:
niin aloitan cheerleadingin jaguarseissa joissain alkeisjoukkueessa vissiin mutta kun aloittaa alkeissa niin kuinka hyvä pitää olla jotta pääsee parmepiin joukkueihin ja mitä pitää osataettä pääsee parempiin? kiitos jo etukäteen vastauksista (jos niitä edes tulee)
Jos cheerleaderiksi haluat ei sinun tarvitse mitään osata! Kaikki opetetaan alkeisjoukkueessa! Ymmärrättekö että cheerleading on paljon muuta,kuin vain perseen keikutusta lavalla? Tottahan toki ihminen voi olla hieman pulskempikin kun aloittaa siitähän laihtuu!
- tsiiptsiip
....... ei tartte loistavaa hymyä, akrobatiassakin tasoryhmät mistä aloittaa, ja kunto alkaa kohota viimeistään alkeisjoukkueessa. Senkään ei tarvitse olla loistava heti aluksi. Ja tuo kunnon kohoaminen riippuu siitä, onko tarpeeksi motivoitunut harjoittelemaan. ;:)
- kotona homehtuva
Olen aina halunut cheerleaderiksi! Mutta vanhemmat ei päästä :(
- edfgh
se on niin, että otteluissa on yleensä cheer-tanssioita ja niiden ulkonäkö kriteerit ovat suuret!!
- Maryann -80
Minun tietääkseni monissa otteluissa ei ole ollenkaan kyse cheerleadereista, vaan tanssitytöistä. Ei niiden taidot ainakaan häävit oo, jos vertaa aitoihin cheerleadereihin. Kyllä cheer-tanssijoidenkin tanssitekniikka on parempaa. Toki riippuu myös seuran tasosta...Olen itse ollut sekä cheer-tanssija, että cheerleader. Ei siellä kentällä (saati kisoissa) pelkästään hymyillä nätisti, ja keikistellä. Itseasiassa meidän valmentaja ei mitään keikistelyä edes hyväksynyt. Liikkeiden tuli olla hyvällä maulla tehtyjä ja urheilullisia. Kyllä se kovaa harjoittelua oli, siinä missä mikä tahansa urheilu. Meiltä ainakin Roosterseissa vaadittiin paljon, mutta se johti parempaan tulokseen myös, ja siksi menestyimme hyvin!
- Maryann -80
Nii, ulkonäöllä ei tosiaan ole väliä, koska ei cheerleaderit mitään barbinukkeja ole, vaikka miehet niin kuvitteleekin. Taidot ratkaisevat. Toisaalta, onhan nuoret tytöt nättejä, varsinkin kun meikkaavat ja laittavat itsensä. Aloin miettiä, et vaikka painorajoja ei ole, miksei meidänkään ryhmässä kovin lihavia ollut. Varmaan siksi, että lihavat usein häpeävät itseään, eivätkä he myöskään jaksa niin liikkua.
- tirppa248
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=606072546137670&set=a.606047976140127.1073741831.288346201243641&type=3&theater
Hyvin näyttää urheilijoita olevan ja erikokoisia. toki söpöjä kaikki =)
Tuohon kuitenkin tarvitaan paljon treenitunteja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941