Oletko nähyt?
Miten selittäisit ilmiön?
Lucid dreaming, mitä tiedät?
3
97
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä ei ole vielä hyväksyttävästi selitetty. Jotain siitä on toki kirjoitettu tutkijoiden toimesta, että voidaan siirtyä eteenpäin muihin aiheisiin...
- Anonyymi
Samoin kuin maailman syntykin on kautta aikain selitetty monella eri tavalla. Tällä hetkellä selitys on Big Bang. Sitten seuraavaan aiheeseen...
- Anonyymi
Kyllä olen nähnyt ja olen voinut hallita uniani, mm. tahdonvoimalla luomaan ilmapalloja ja omenoita unessani. Monesti myös olen osannut lentää ja hallita esineitä magneettivoimalla kuin jedi-ritari, mutta niin käy ehkä kerran vuodessa tai harvemmin. Yleensähän luominen tapahtuu vain painajaisissa ja pelon kautta. Näet unessa hämähäkin seinällä ja sitten se katoaa ja mieleesi tulee että entä jos onkin nyt vaikka käsivarressa niin sitten kun katsoo unessa käsivartta niin siellähän se todennäköisesti onkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412365Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423001951- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001299
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta32975