Hyväperseinen liikunnanope

Anonyymi

Elikkäs oli normi perjantaipäivä koulussa, liikassa joogaa joka oli aivan täyttä paskaa. Ainoa iloni oli katsella opettajani Marikan muhkeaa persettä kun hän luokan edessä demostroi joogaiikkeitä. Marika oli 35v melko pitkä blondi. Hän tykkäsi pukeutua naisten treenipaitaan ja tiukkoihin legginseihin, jotka muotoilivat hänen muhkeaa persettään, joka oli valehtelematta paras jonka olin ikinä nähnyt. Rinnatkin hänellä oli melko isot, mutta käytävällä kävellessä hänen perseensä keräsi kaiken huomion. Marika oli ilmeisesti myös naimisissa ja puutteessa. Oli kuulemma joskus opettajan koulutusreissulla antanut taksikuskin panna häntä perseeseen. (Tosin tämä taisi olla kuitenkin vain kiimaisten teinien tarinoita). Tätä ihanaa näkyä kun oli katsellut 45 minuuttia niin varmaan jokaisella meidän luokan pojalla oli muna pystyssä. Olin koko ysiluokan ajan haaveillut hänen nussimisestaan. Kun kello soi marika pyysi joitakin oppilaita auttamaan viemään joogapatjoja varastoon olin heti valmiina. Aioin tehdä sen. Aioin panna mun meheväperseistä liikanopea välinevarastossa jonne päin olin lähtenyt kävelemään otettuani pari patjaa kantoon. Olin varastossa ennen marikaa joten laitoin patjat pinoon ja menin ison rautaoven viereen odottamaan häntä. Kun marika tuli varastoon paukautin rautaoven kiinni ja aloin lähestyä häntä. Marika oli hetken hämmentyneenä ja aloitti kysymään mitä teen mutta ennen kuin hän ehti lausettaan lopettaa olin jo ottanut häntä toisellä kädellä takaraivosta ja toisella perseestä. Aloin suudella ja antaa kielareita marikalle kun hän mutisi erittäin hiljaa jotain että väärä aika ja paikka tämmöselle. Minua ei vittuakaan kiinnostanut ja jatkoin kielareita ja perseen agressiivista puristelua. Tätä kun olin tehnyt hetken käskin marikaa laskemaan verkkarini, kun itse aloin ottaa hänen tiukkoja legginsejään pois. Kun olimme saaneet toisiltamme housut pois työnsin nopeasti etusormen ja keskarin hänen pilluunsa tunteakseni märkyyden. Tätä tehdessä marika ähkyi ja sanoi mulle: Mitä ikinä teetkin älä lopeta, mua ei oo vuoteen koskettu noin. Tästä innostuneena jatkoin sormittamista vielä hetken kunnes kävi selväksi että marika oli jo tulossa. Häneen ei tosiaankaan oltu koskettu vuoteen. En halunnut huvin loppuvan vielä joten lopetin ja käskin marikaa riisumaan bokserini jotka vielä olivat jalassa. Kun iso juuri murrosiän ohittanut kyrpäni pongahti boksereista sanoin marikalle vain yhden sanan: Ime. Hän alkoi imeä kyrpääni samalla kun itse ähkyin ja laitoin hänen kädet selkänsä taakse ja aloitin myötäilemään liikettä pitäen kättäni hänen takaraivollaan. Tungin kyrpääni koko ajan syvemmälle marikan kurkkuun samalla kun hän ähkyi yhä kovempaa. Tunsin lastini lähtevän liikkeelle mutten ottanut munaa pois marikan suusta vaan tulin suoraan sinne. Katsoin marikan ilmettä kun hänen poskensa pullistui ja hän tajusi mitä juuri tapahtui. Vedin viimein kyrpäni ulos ja käskin marikan niellä kaiken. Nopean kauhunilmeen jälkeen hän teki työtä käskettyä. En aikonut vielä lopettaa koska ajattelin ettei tällainen tilanne koskaan toistu, joten käskin marikaa kääntämään selkänsä ja kumartumaan patjakasan ylle. Nyt marika sanoi että riittä jo, johon vastasin ettei hän ollut itse vielä edes tullut, ja että olin odottanut tätä melkein tunnin ja en ollut vielä lopettamassa. Hän sanoi sitten että selvä, jos poika haluaa vielä kaiken tän jälkeen vielä pillua niin antaa tulla vaan ja kumartui patjakasan ylle. Lipaisin pari kertaa klitorista ja aloitin työntyä marikan sisään. Aliomme molemmat ähkimään ja nopeutin tahtia jolloin ähkyntä lisääntyi. Marika huusi että se laukeaa johon sanoin että antaa tulla vaan. Marika sai huutavan orgasmin jolloin vetäisin vielä kerran sisään ja tulin itsekkin. Läpsäisin marikaa perseelle, sanoin et otetaan joskus uusiksi ja laitoin cerkkarit ja lähdin kotiin. Tehtiin tää parikertaa tän jälkeen vielä marikan kaa.

1

4957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vmp, vittu mitä paskaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe