Piiskausjuttuja

Anonyymi

Löysin sattumalta viime syksynä nämä sivut, joissa puhutaan piiskaamisesta ja selkäsaunoista. Ne oli mielenkiitoisia tapauksia. En ole koskaan aikaisemmin ollut missään tekemisissä sellaisen asian kanssa. Nyt olen huomannut, että jos joku mies piiskaa ikäistäni poikaa, niin mulla kalu kovettuu siitä lukiessani. Mikään muu ei saa aikaan yhtä rajua kovettumista. Vaikuttaa erikoiselta, vai onko muilla sama. 14 W

7

1866

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomi24:ssa on kyllä toinenkin keskustelualue, Seksi -> Leiki ja fetissit, jossa asiasta keskustellaan seksuaalisen kiinnostuksen näkökulmasta.

• Anonyymi

Täälläkin on kyttäämässä joku tavallaan kieroutunut, joka hyökkää rääpimään kirjoituksia. Tositapauksia aiheesta olisi, mutta antaa niiden olla. Haukkaapa rääpijä kakkaa

• Anonyymi

Odotan innolla, että kirjoittaisit kuitenkin. Entä jos kokeilisit sijoittaa tekstisi parille eri palstalle. Ehkäpä tuo ahdistunut moralisti ei mallasta toisella palstalla.

• Anonyymi

Kokeilepa miltä tuntuu, jos pari vuotta sua vanhempi tyttö leikkii sun isosiskoa ja piiskaa sua.

• Anonyymi

En usko, että tapahtuisi mitään, mutta jos pari vuotta vanhempi iso poika leikkisi isoveljeäni, niin varmasti tapahtuisi jotain.

• Anonyymi

Sehän tuntuisi hyvältä, jos kohtuudessa pysyisi

• Anonyymi

Eipä niitä löydy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1018
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      300
      939
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      78
      761
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      742
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      656
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      641
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      630
    Aihe