Löysin sattumalta viime syksynä nämä sivut, joissa puhutaan piiskaamisesta ja selkäsaunoista. Ne oli mielenkiitoisia tapauksia. En ole koskaan aikaisemmin ollut missään tekemisissä sellaisen asian kanssa. Nyt olen huomannut, että jos joku mies piiskaa ikäistäni poikaa, niin mulla kalu kovettuu siitä lukiessani. Mikään muu ei saa aikaan yhtä rajua kovettumista. Vaikuttaa erikoiselta, vai onko muilla sama. 14 W
Piiskausjuttuja
7
1751
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi24:ssa on kyllä toinenkin keskustelualue, Seksi -> Leiki ja fetissit, jossa asiasta keskustellaan seksuaalisen kiinnostuksen näkökulmasta.
- Anonyymi
Täälläkin on kyttäämässä joku tavallaan kieroutunut, joka hyökkää rääpimään kirjoituksia. Tositapauksia aiheesta olisi, mutta antaa niiden olla. Haukkaapa rääpijä kakkaa
- Anonyymi
Odotan innolla, että kirjoittaisit kuitenkin. Entä jos kokeilisit sijoittaa tekstisi parille eri palstalle. Ehkäpä tuo ahdistunut moralisti ei mallasta toisella palstalla.
- Anonyymi
Kokeilepa miltä tuntuu, jos pari vuotta sua vanhempi tyttö leikkii sun isosiskoa ja piiskaa sua.
- Anonyymi
En usko, että tapahtuisi mitään, mutta jos pari vuotta vanhempi iso poika leikkisi isoveljeäni, niin varmasti tapahtuisi jotain.
- Anonyymi
Sehän tuntuisi hyvältä, jos kohtuudessa pysyisi
- Anonyymi
Eipä niitä löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli399331"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn333893Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi962475Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1252454Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392394Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271947Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151610Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.321431- 711267
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1741077