Eroottinen tanssi

Afrodite

Siellä hän seisoi. Katsoi minuun kun olisin suuri kuilu johon hän haluaisi hukkua.
Halu paistoi silmissä. Raakaa, voimakasta, yksinkertaista halua. Se sai katseeni laskeutumaan alaspäin. Valkoisen paidan läpi paistoi selvästi treenattu vatsa. Lihakset erottuivat kohoumina paitaa vasten. Halusin hivellä ja nuolla niitä. Tunsin hänen katseensa polttavan minua. Katseeni laskeutui reisiin jota enää löyhähköt bokserit verhosivat. Mutta ne paljastivat silti helposti sen miten paljon hän haluaa minua. Katseeni nousi takaisin kasvoihin. Komeat piirteet jotka oikein houkuttelivat koskettelemaan, hivelemään. Leuka oli jykevä ja silmät olisivat voineet siirtää vuorenkin jos olisivat halunneet. Leuassa oli sänkeä. Se tuntuisi karhean seksikkäältä kättäni vasten. Silmien intensiivinen katse sai minut roihuamaan joka puolelta. Näin hänen mittailevan minua. Kuin jonkin käsikirjoituksen sanelemana kätemme kohosivat ja astuimme toistemme luo. Hän sulki minut intohimoisen syleilyynsä. Huulemme kohtasivat ja hänen kätensä lähtivät harhailemaan Yhtä innokkaasti kuin minunkin. Intohimo siivitti käsiämme kun huulemme ahmivat epätoivoisesti toisiaan. En enää välittänyt ajasta enkä paikasta. Olit vain sinä ja palava himo. Kunnes kuin taikaiskusta rauhoituimme maistelemaan toisiamme. Nostin käteni olkapäillesi ja painauduin lähemmäs. Sinä siirsit kätesi uumalleni ja vedit niin lähelle kun sait. Se oli taivaallista. Tunsin jokaisen lihaksesi mukautuvat pehmeään vartalooni. Panoit minut seinää vasten ja aloit maistelemaan huuliani. Pehmeitä hipauksia. Kuin jokainen maku olisi uusi, tuntematon. Hiljaa syvensit suudelmaa tuoden kielesi hampaitteni luokse. Maistelit ja houkuttelit kieltäni mukaan tanssiin. Aloitimme maailman vanhimman tanssin, minkä oli jo keksitty ennen musiikkia. Voihkaisten siirsin jalkaa ylöspäin hieroen lantiotasi omaani vasten. Tunsin himosi. Kaappasit minut syliisi ja suutelit minua joka askeleella matkalla vuoteelle….

1

4788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Jatka tarinaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      63
      3351
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1144
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      960
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      22
      944
    5. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      810
    6. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      734
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      33
      717
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      45
      709
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      29
      653
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      647
    Aihe