Eroottinen tanssi

Afrodite

Siellä hän seisoi. Katsoi minuun kun olisin suuri kuilu johon hän haluaisi hukkua.
Halu paistoi silmissä. Raakaa, voimakasta, yksinkertaista halua. Se sai katseeni laskeutumaan alaspäin. Valkoisen paidan läpi paistoi selvästi treenattu vatsa. Lihakset erottuivat kohoumina paitaa vasten. Halusin hivellä ja nuolla niitä. Tunsin hänen katseensa polttavan minua. Katseeni laskeutui reisiin jota enää löyhähköt bokserit verhosivat. Mutta ne paljastivat silti helposti sen miten paljon hän haluaa minua. Katseeni nousi takaisin kasvoihin. Komeat piirteet jotka oikein houkuttelivat koskettelemaan, hivelemään. Leuka oli jykevä ja silmät olisivat voineet siirtää vuorenkin jos olisivat halunneet. Leuassa oli sänkeä. Se tuntuisi karhean seksikkäältä kättäni vasten. Silmien intensiivinen katse sai minut roihuamaan joka puolelta. Näin hänen mittailevan minua. Kuin jonkin käsikirjoituksen sanelemana kätemme kohosivat ja astuimme toistemme luo. Hän sulki minut intohimoisen syleilyynsä. Huulemme kohtasivat ja hänen kätensä lähtivät harhailemaan Yhtä innokkaasti kuin minunkin. Intohimo siivitti käsiämme kun huulemme ahmivat epätoivoisesti toisiaan. En enää välittänyt ajasta enkä paikasta. Olit vain sinä ja palava himo. Kunnes kuin taikaiskusta rauhoituimme maistelemaan toisiamme. Nostin käteni olkapäillesi ja painauduin lähemmäs. Sinä siirsit kätesi uumalleni ja vedit niin lähelle kun sait. Se oli taivaallista. Tunsin jokaisen lihaksesi mukautuvat pehmeään vartalooni. Panoit minut seinää vasten ja aloit maistelemaan huuliani. Pehmeitä hipauksia. Kuin jokainen maku olisi uusi, tuntematon. Hiljaa syvensit suudelmaa tuoden kielesi hampaitteni luokse. Maistelit ja houkuttelit kieltäni mukaan tanssiin. Aloitimme maailman vanhimman tanssin, minkä oli jo keksitty ennen musiikkia. Voihkaisten siirsin jalkaa ylöspäin hieroen lantiotasi omaani vasten. Tunsin himosi. Kaappasit minut syliisi ja suutelit minua joka askeleella matkalla vuoteelle….

1

4797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Jatka tarinaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      72
      4944
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3359
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2645
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1707
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1312
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      219
      1093
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1005
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      889
    Aihe