Siellä hän seisoi. Katsoi minuun kun olisin suuri kuilu johon hän haluaisi hukkua.
Halu paistoi silmissä. Raakaa, voimakasta, yksinkertaista halua. Se sai katseeni laskeutumaan alaspäin. Valkoisen paidan läpi paistoi selvästi treenattu vatsa. Lihakset erottuivat kohoumina paitaa vasten. Halusin hivellä ja nuolla niitä. Tunsin hänen katseensa polttavan minua. Katseeni laskeutui reisiin jota enää löyhähköt bokserit verhosivat. Mutta ne paljastivat silti helposti sen miten paljon hän haluaa minua. Katseeni nousi takaisin kasvoihin. Komeat piirteet jotka oikein houkuttelivat koskettelemaan, hivelemään. Leuka oli jykevä ja silmät olisivat voineet siirtää vuorenkin jos olisivat halunneet. Leuassa oli sänkeä. Se tuntuisi karhean seksikkäältä kättäni vasten. Silmien intensiivinen katse sai minut roihuamaan joka puolelta. Näin hänen mittailevan minua. Kuin jonkin käsikirjoituksen sanelemana kätemme kohosivat ja astuimme toistemme luo. Hän sulki minut intohimoisen syleilyynsä. Huulemme kohtasivat ja hänen kätensä lähtivät harhailemaan Yhtä innokkaasti kuin minunkin. Intohimo siivitti käsiämme kun huulemme ahmivat epätoivoisesti toisiaan. En enää välittänyt ajasta enkä paikasta. Olit vain sinä ja palava himo. Kunnes kuin taikaiskusta rauhoituimme maistelemaan toisiamme. Nostin käteni olkapäillesi ja painauduin lähemmäs. Sinä siirsit kätesi uumalleni ja vedit niin lähelle kun sait. Se oli taivaallista. Tunsin jokaisen lihaksesi mukautuvat pehmeään vartalooni. Panoit minut seinää vasten ja aloit maistelemaan huuliani. Pehmeitä hipauksia. Kuin jokainen maku olisi uusi, tuntematon. Hiljaa syvensit suudelmaa tuoden kielesi hampaitteni luokse. Maistelit ja houkuttelit kieltäni mukaan tanssiin. Aloitimme maailman vanhimman tanssin, minkä oli jo keksitty ennen musiikkia. Voihkaisten siirsin jalkaa ylöspäin hieroen lantiotasi omaani vasten. Tunsin himosi. Kaappasit minut syliisi ja suutelit minua joka askeleella matkalla vuoteelle….
Eroottinen tanssi
Afrodite
1
4806
Vastaukset
- .......
Jatka tarinaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1953924Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t532799Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per801370Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101199Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020991- 46964
- 48911
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt225907Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä107696