Viestiketju toisensa jälkeen tulee vastaan ihmisiä, jotka sanovat vanhempien käyttöoikeuden poistuvan automaattisesti 18 ikävuoden tullessa täyteen. Itse kuitenkin täytin 18 jo useampia kuukausia sitten, mutta vanhemmat edelleen näkevät kaikki tapahtumat, tuntimerkinnät, arvosanat ja muut vastaavat omilla tileillään. Käyttöoikeudet-osiossa kuitenkin näkyy vain oma tili, mihin vanhemmilla ei ole käyttöoikeutta.
Mitenköhän tämän voisi estää?
Miten poistaa vanhempien käyttöoikeus wilmaan?
3
7083
Vastaukset
- Anonyymi
Etsi lomakkeista "opiskelijan tiedot".
- Anonyymi
Eivätkö nuo asiat kuulu vanhemmillesi mitenkään?
Mun kotona mun vanhemmat sanovat, että koulumenestykseni ja tekemiseni kuuluvat heille niin kauan kuin asun heidän luona heidän elätettävänä. Ja vielä sen jälkeenkin. Minulla ei ole mitään salattavaa.
Ehkä sinulla on jotain salattavaa? - Anonyymi
Hanki aikakone ja matkusta vuoteen 1999 tai 1970. Silloin ei ollut moisista kuullutkaan, Wilma oli korkeintaan se ekaluokanlikka nimeltään joka halusi vain seurustella, ei lukea luokiossaan. Eihän tästäkään Wilmasta kukaan saa mitään selkoa tai edes kiinni kun sitä yrittää :D Vastaukset täyttä siansaksaa jos sen vikatilasta tekee valituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852410- 431990
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851788- 821610
- 491300
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261274Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471235- 771221
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481142- 591121