lauta??!!

AmAtÖöRi

Oon 158cm pitkä ja mulla on 146cm pitkä lauta..se on mua ala huuliin asti..onko se liian pitkä, kun mulle aina annetaan alle leukaan oleva lauta laskettelu keskuksissa..ja tietaakö kukaan sellast lautaa ku CRAZY CREEK 'lionstar'? sopiiko se aloittelijoille? HELP?

2

349

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antiflag

ei kai tuo crazy creek muille sovikaan kuin aloittelijoille. monien "parempien" laskijoiden käsissä (ei tarvi ottaa tuota "käsissä" niin kirjaimellisesti...) semmoset laudat menee aika äkkiä polttopuuksi. ainiin. crazy creekithän olivatkin vaahtomuovilla täytettyjä eikä puulla. mutta kai sie pärjäät semmosella jos kerran olet aloittelija.

ihan hyvä kai se on että tuo lautas on kunnon mittanen ku luultavasti kuitenki kasvat lähiaikoina. eipähän tarvi olla heti ostamassa uutta lautaa. itellä tuo lauta saman mittanen ku sinä. heh. no mutta kai tuo 146 on ihan sopiva kasvavalle aloittelijalle :)

• nno

No mä oon 152-153 ja mulla on 145 pitkä lauta ja iha sopiva,paitsi haarojen väli voi olla vähä huono.Mutta sä kummiski kasvat armaa kesänki aikana joku 5 cm ni se voi olla sitte ainaki hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      86
      1330
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      79
      849
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      844
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      273
      748
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      80
      612
    6. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      611
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      46
      585
    8. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      35
      568
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      25
      532
    10. 37
      532
    Aihe