Kun Anneli matkasi ensi kerran Alanyaan, hän oli naimisissa. Hotellilla kohtalo iski kiinni - ja tarjoutui matkaoppaaksi. Jokin Annelissa värähti, kun hän kohtasi 27 vuotta nuoremman turkkilaismiehen. Entinen elämä sai jäädä.
Miss ya
Mehunmyyjä Muhammad varoittaa rannan bumstereista, joilla ei ole muuta tekemistä kuin yrittää päästä turistien oppaaksi.
- Ne etsivät vain seksiä ja elättäjää. Minulla on oma bisnes, enkä myy vartaloani riisisäkistä.
- Olen lopettanut suhteen suomalaisnaiseen. Suomalaiset ovat lomansa yhden miehen kanssa ja kun tulevat seuraavan kerran, ottavat uuden.
- Minä haluan muuta. Rakkautta. Sydämeni kertoo, että me kuulumme yhteen.
Sanon, etten halua kaukorakkautta. Muhammad olisi onnellinen yhdestäkin vuotuisesta viikosta.
Erehdyn antamaan kännykkänumeroni yhdelle rantapojista, Alille. Tunnin kuluttua alkaa tekstiviestitulva, joka ei laannu, vaikka kirjoitan, etten ole kiinnostunut parikymppisistä miehistä.
"i hope we giv each other d chance of knowin each other.ur very special in my life.cant get u out of ny head.miss ya" (toivon että voimme antaa toisillemme mahdollisuuden tutustua toisiimme. olet hyvin erityinen elämässäni.en saa sinua mielestäni.kaipaan sinua).
Ei hetken rauhaa
Hotellin työntekijät ovat kiusallisimpia. Ole ystävällinen, ja he tulevat kolkuttelemaan ovelle. Saamme kutsuja erilaisiin bileisiin. Meidän oletetaan tietävän, että laskun maksajina olisimme me.
Neljäntenä päivänämme hotellialueelta poistuminen vaatii hermoja. Ihailijoiden parivaljakot ovat loputtomat. Kaikki tietävät, että meillä on vain kolme päivää jäljellä. Sitä tuntuu paikallisten miesten olevan vaikea ymmärtää.
Anneli alaniassa
2
243
Vastaukset 2
- Anonyymi
Jos pappa lähtee hetkeksikään pissalle tai mehua hakemaan rannalla tai altaalla niin jo vain tulee maireita äijiä minulle lirkuttelemaan, vanhalle akalle. Kaikenlaisia tyhmiä puheenaloituksia, jotkut jopa suomea vääntävät.
Häpeäisivät, nulikat. Minua ne ällöttävät.
Jos täällä Alanyassa yksin olisin niin ei mitään rauhaa häirinnältä olisi koskaan
Minulla on vanhan ämmän riippuvat tissit, maha ja takapuoli, ei ne nyt silleen ketään enää voi sytyttää.
No mitä nämä nulikat sitten vonkaavat? Olisiko kyse rahasta?
Kirjoitti Martta. Varmaan olisit voinut myös kertoa mistä olit tekstin kopioinut ja hieman muokannut. Kun ei ihan tapahtumapaikka täsmännyt...
https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/2011042613572943
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1581456Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️1041215Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2551033Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞42866On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75837- 55797
- 72752
- 47695
Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.177674- 43671
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä38660Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah199628Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30607Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus105573- 201554
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen61551- 106518
- 35511
Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle18492- 38481