Kun Anneli matkasi ensi kerran Alanyaan, hän oli naimisissa. Hotellilla kohtalo iski kiinni - ja tarjoutui matkaoppaaksi. Jokin Annelissa värähti, kun hän kohtasi 27 vuotta nuoremman turkkilaismiehen. Entinen elämä sai jäädä.
Miss ya
Mehunmyyjä Muhammad varoittaa rannan bumstereista, joilla ei ole muuta tekemistä kuin yrittää päästä turistien oppaaksi.
- Ne etsivät vain seksiä ja elättäjää. Minulla on oma bisnes, enkä myy vartaloani riisisäkistä.
- Olen lopettanut suhteen suomalaisnaiseen. Suomalaiset ovat lomansa yhden miehen kanssa ja kun tulevat seuraavan kerran, ottavat uuden.
- Minä haluan muuta. Rakkautta. Sydämeni kertoo, että me kuulumme yhteen.
Sanon, etten halua kaukorakkautta. Muhammad olisi onnellinen yhdestäkin vuotuisesta viikosta.
Erehdyn antamaan kännykkänumeroni yhdelle rantapojista, Alille. Tunnin kuluttua alkaa tekstiviestitulva, joka ei laannu, vaikka kirjoitan, etten ole kiinnostunut parikymppisistä miehistä.
"i hope we giv each other d chance of knowin each other.ur very special in my life.cant get u out of ny head.miss ya" (toivon että voimme antaa toisillemme mahdollisuuden tutustua toisiimme. olet hyvin erityinen elämässäni.en saa sinua mielestäni.kaipaan sinua).
Ei hetken rauhaa
Hotellin työntekijät ovat kiusallisimpia. Ole ystävällinen, ja he tulevat kolkuttelemaan ovelle. Saamme kutsuja erilaisiin bileisiin. Meidän oletetaan tietävän, että laskun maksajina olisimme me.
Neljäntenä päivänämme hotellialueelta poistuminen vaatii hermoja. Ihailijoiden parivaljakot ovat loputtomat. Kaikki tietävät, että meillä on vain kolme päivää jäljellä. Sitä tuntuu paikallisten miesten olevan vaikea ymmärtää.
Anneli alaniassa
2
86
Vastaukset
- Anonyymi
Jos pappa lähtee hetkeksikään pissalle tai mehua hakemaan rannalla tai altaalla niin jo vain tulee maireita äijiä minulle lirkuttelemaan, vanhalle akalle. Kaikenlaisia tyhmiä puheenaloituksia, jotkut jopa suomea vääntävät.
Häpeäisivät, nulikat. Minua ne ällöttävät.
Jos täällä Alanyassa yksin olisin niin ei mitään rauhaa häirinnältä olisi koskaan
Minulla on vanhan ämmän riippuvat tissit, maha ja takapuoli, ei ne nyt silleen ketään enää voi sytyttää.
No mitä nämä nulikat sitten vonkaavat? Olisiko kyse rahasta?
Kirjoitti Martta. Varmaan olisit voinut myös kertoa mistä olit tekstin kopioinut ja hieman muokannut. Kun ei ihan tapahtumapaikka täsmännyt...
https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/2011042613572943
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185