Anneli alaniassa

Anonyymi

Kun Anneli matkasi ensi kerran Alanyaan, hän oli naimisissa. Hotellilla kohtalo iski kiinni - ja tarjoutui matkaoppaaksi. Jokin Annelissa värähti, kun hän kohtasi 27 vuotta nuoremman turkkilaismiehen. Entinen elämä sai jäädä.

Miss ya

Mehunmyyjä Muhammad varoittaa rannan bumstereista, joilla ei ole muuta tekemistä kuin yrittää päästä turistien oppaaksi.

- Ne etsivät vain seksiä ja elättäjää. Minulla on oma bisnes, enkä myy vartaloani riisisäkistä.

- Olen lopettanut suhteen suomalaisnaiseen. Suomalaiset ovat lomansa yhden miehen kanssa ja kun tulevat seuraavan kerran, ottavat uuden.

- Minä haluan muuta. Rakkautta. Sydämeni kertoo, että me kuulumme yhteen.

Sanon, etten halua kaukorakkautta. Muhammad olisi onnellinen yhdestäkin vuotuisesta viikosta.

Erehdyn antamaan kännykkänumeroni yhdelle rantapojista, Alille. Tunnin kuluttua alkaa tekstiviestitulva, joka ei laannu, vaikka kirjoitan, etten ole kiinnostunut parikymppisistä miehistä.

"i hope we giv each other d chance of knowin each other.ur very special in my life.cant get u out of ny head.miss ya" (toivon että voimme antaa toisillemme mahdollisuuden tutustua toisiimme. olet hyvin erityinen elämässäni.en saa sinua mielestäni.kaipaan sinua).

Ei hetken rauhaa

Hotellin työntekijät ovat kiusallisimpia. Ole ystävällinen, ja he tulevat kolkuttelemaan ovelle. Saamme kutsuja erilaisiin bileisiin. Meidän oletetaan tietävän, että laskun maksajina olisimme me.

Neljäntenä päivänämme hotellialueelta poistuminen vaatii hermoja. Ihailijoiden parivaljakot ovat loputtomat. Kaikki tietävät, että meillä on vain kolme päivää jäljellä. Sitä tuntuu paikallisten miesten olevan vaikea ymmärtää.

2

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos pappa lähtee hetkeksikään pissalle tai mehua hakemaan rannalla tai altaalla niin jo vain tulee maireita äijiä minulle lirkuttelemaan, vanhalle akalle. Kaikenlaisia tyhmiä puheenaloituksia, jotkut jopa suomea vääntävät.
      Häpeäisivät, nulikat. Minua ne ällöttävät.

Jos täällä Alanyassa yksin olisin niin ei mitään rauhaa häirinnältä olisi koskaan
      Minulla on vanhan ämmän riippuvat tissit, maha ja takapuoli, ei ne nyt silleen ketään enää voi sytyttää.
      No mitä nämä nulikat sitten vonkaavat? Olisiko kyse rahasta?

Kirjoitti Martta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51