Täytin siis just 13 vuotta ja kuukautiset alko viime lokakuussa. Mulla ne on ollu tosi säännölliset ihan alusta asti. Mulla on ollu paljon vuotoa ja aika kovat kivut ja on kestäny n. 6-10 päivää, ja oon siis kasvissyöjä, melkein vegaani. Kierto on mulla about sen 28 päivää. Nyt on kulunu n. pari viikkoa viime kuukautisista ja mulla alko tänään uudet. Mulla ei oo ollu aikasemmin muita oireita, kun kipua alavatsassa, selässä ja päässä. En tiedä johtuuko kuukautisista vai jostain muusta, mutta nousi tänään aamu- yöstä kuume (ennen kun huomasin kuukautisten alkaneen). On myös pyörryttänyt, enkä ole pystynyt syömään tänään paljoa, hyvä että pysyn pystyssä. Vanhemmat on eronneet ja just tulin eilen isille. En viittis äitiä asialla vaivata. Äitipuoli muutti meilee tossa noin puoltoista kuukautta sitten, mutta ei olla vielä niin läheisissä väleissä, et voisin sille tästä sanoa. Onko siis ihan normaalia ja onko muilla ollut samanlaisia oireita?
Onko normaalia menkoissa?
Anonyymi
1
76
Vastaukset
- Anonyymi
On ihan normaalia iässäsi, että menkat eivät ole vielä ihan säännölliset. Kuume johtunee ihan jostain muusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921460Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231238- 50978
- 70920
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56812
- 102794
- 82790
- 32725