Aihe

HD-digiboxit

Anonyymi

Onko tallentavia HD-tason digiboxeja enää saatavana?
Minulla on Topfield TF530PVRc-merkkinen rakkine joka hajosi, siinä on 500Gigan kovalevy. Se ei ole HD, mutta toimi kuitenkin mökkikäytössä riittävästi, eli kun katselin TV:tä aina sen boxin virittimen kautta niin saatoin tallentaa samalla ja päättää katsonko sen surkean ohjeman loppuun joskun myöhemmin.
En aio ostaa Elisaviihteen pakettia, jos löydän jostakin toimivan digiboxin, koska halvin ratkaisu on kolmen kympin telkku ja kaksivirittiminene, tallentava boxi.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Elisa Viihde olisi järkevin. Sillä kun saa ohjelmat talteen myös omalle koneelle eli ne lempisarjat ja leffat voi näin tallentaa arkistoihin ja katsella myöhemmin uudestaan..

• Anonyymi

Alussa jo sanoin, että en osta Elisaviihdettä mkilleni, jossa ei ole kaapelia, vaan surkean heikko mobiiliyhteys. Se maksaisi yli 40 euroa kuukaudessa. Sillä saisi telkun ja puhelinyhteyden. Jos siis olisi se piuha. Nyt maksan 16.90 puhelinyhteydestä jossa on 100 megan netti, jolla käytän myös tätä läppäriä. Se digiboxi maksaa (TF530) satakaksikymppiä, joten jos se kestää vuoden, joka on takuuaika, niin kuukausikulut 10 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alussa jo sanoin, että en osta Elisaviihdettä mkilleni, jossa ei ole kaapelia, vaan surkean heikko mobiiliyhteys. Se maksaisi yli 40 euroa kuukaudessa. Sillä saisi telkun ja puhelinyhteyden. Jos siis olisi se piuha. Nyt maksan 16.90 puhelinyhteydestä jossa on 100 megan netti, jolla käytän myös tätä läppäriä. Se digiboxi maksaa (TF530) satakaksikymppiä, joten jos se kestää vuoden, joka on takuuaika, niin kuukausikulut 10 euroa.

Viihde maksaa vain 7 euroa/kk..

• Anonyymi

Miten niin 7e? 20e+20e =40e.

• Anonyymi

Osta VU+ digiboxi niin et kaipaa erikseen ostettuja kanava paketteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29535
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20794
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14057
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10845
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7981