1.4.20 minulle oli tullut puhelu numerosta 070003355. En ollut vastaamassa ko.puheluun. Soitin myöhemmin vastapuhelun ko. numeroon, mutta se ei vastannut.
Nyt tuli tuore lasku DNA:lta. Siinä oli 18 "soittoani"(joita en ole tehnyt) aikavälillä 12:18:16 - 12:49:55 euroissa yhteensä 35.22.
Soitin DNA:n asiakaspalveluun ja kysyin, miksi Te olette päästäneet läpi laskutukseenne tällaisen rikollisen huijausrahastuksen, kun varmasti se ei ole tullut eteenne ensimmäistä kertaa. Eikö operaattorin vastuulliseen toimintaan kuulu estää tällaisen edelleen laskutuksen läpipäästäminen, kun olette sen kohdanneet varmasti aiemminkin. Ettekö sen verran murehdi asiakkaiden etua, että rekisteröisitte huijarinumerot ja estäisitte niiden edelleenlaskutukset ?
Asiakaspalvelu totesi vain, että "ei kuulu meille, ottakaa poliisiin yhteyttä".
Mielestäni järkyttävää puhetta vastuullisen operaattorin taholta.
DNA:n huijarilaskuttajan välitys asiakkaalle
3
141
Vastaukset
- Anonyymi
DNA hoitaa tuon kyllä. Et ole ainoa rikoksen uhriksi joutunut. Pitää vain saada yhteys oikeaan henkilöön. Nuo "asiakaspalvelijat" ovat vain koulutetuja robotteja. Heidän puheillaan ei ole yhtikäs mitään merkitystä. DNA vastaa lain mukaan laskutuksen oikeellisuudesta. Eivät he saa sokeasti luottaa ulkolaisten huijariyritysten tekaistuihin laskuihin. Ja jos luottavat, korvasvastuu on aina heillä. Ei koskaan asiakkaalla. Yrittäjän riski!
Eli homma ei kuulu poliisille vaan DNA:lle! Jos DNA ei reagoi, haasta DNA oikeuteen. Homma hoituu aina varmasti. Huijarille ei poliisi voi tehdä yhtikäs mitään. - Anonyymi
Sinun on luokiteltu maailmalla ja nyt myös DNA:lla hyväuskoiseksi hölmöksi. Vaatii vaivaa korjata tilanne!
Koska kaikki muut operaattorit korjaavat automaattisesti nuo huijarien laskutukset eivät siis maksa niistä mitään huijareiden tilille, niin huijarit keskittyvät vain DNA:n asiakkaisiin.
Asiakaspalvelija toimi rikollisesti. Lähetä asiallinen viesti DNA:n toimitusjohtajalle. Hänen on hoidettava homma kuntoon. - Anonyymi
Aikoinaan 10vuotta sitten soneran laskussa oli 150e soitto 5min.... piti oikaista lasku .... mutta sonera korjasi.. lisä osa oli muutettu 50e. .. ha ha .... 100e oli poistettu... eikun uusiksi piti lähteä korjaamaan laskua.. sitten selvisi että kyseinen yritys oli xxxxxxx joten poistivat kokonaan tuon ylimääräisen 5min soiton laskusta... mutta palauttivat alkuperäisen laskun eräpäivän ja laskuttivat vielä laskutus lisää 5e per lasku.. 15e yhteensä.. joten tunnen voittaneeni jotenkin tasapelin.. vielä kerkisi karhukirje tulla tulla postissa, mutta se oli heti aiheeton.
Hyvä sonera :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161