1.4.20 minulle oli tullut puhelu numerosta 070003355. En ollut vastaamassa ko.puheluun. Soitin myöhemmin vastapuhelun ko. numeroon, mutta se ei vastannut.
Nyt tuli tuore lasku DNA:lta. Siinä oli 18 "soittoani"(joita en ole tehnyt) aikavälillä 12:18:16 - 12:49:55 euroissa yhteensä 35.22.
Soitin DNA:n asiakaspalveluun ja kysyin, miksi Te olette päästäneet läpi laskutukseenne tällaisen rikollisen huijausrahastuksen, kun varmasti se ei ole tullut eteenne ensimmäistä kertaa. Eikö operaattorin vastuulliseen toimintaan kuulu estää tällaisen edelleen laskutuksen läpipäästäminen, kun olette sen kohdanneet varmasti aiemminkin. Ettekö sen verran murehdi asiakkaiden etua, että rekisteröisitte huijarinumerot ja estäisitte niiden edelleenlaskutukset ?
Asiakaspalvelu totesi vain, että "ei kuulu meille, ottakaa poliisiin yhteyttä".
Mielestäni järkyttävää puhetta vastuullisen operaattorin taholta.
DNA:n huijarilaskuttajan välitys asiakkaalle
3
165
Vastaukset
- Anonyymi
DNA hoitaa tuon kyllä. Et ole ainoa rikoksen uhriksi joutunut. Pitää vain saada yhteys oikeaan henkilöön. Nuo "asiakaspalvelijat" ovat vain koulutetuja robotteja. Heidän puheillaan ei ole yhtikäs mitään merkitystä. DNA vastaa lain mukaan laskutuksen oikeellisuudesta. Eivät he saa sokeasti luottaa ulkolaisten huijariyritysten tekaistuihin laskuihin. Ja jos luottavat, korvasvastuu on aina heillä. Ei koskaan asiakkaalla. Yrittäjän riski!
Eli homma ei kuulu poliisille vaan DNA:lle! Jos DNA ei reagoi, haasta DNA oikeuteen. Homma hoituu aina varmasti. Huijarille ei poliisi voi tehdä yhtikäs mitään. - Anonyymi
Sinun on luokiteltu maailmalla ja nyt myös DNA:lla hyväuskoiseksi hölmöksi. Vaatii vaivaa korjata tilanne!
Koska kaikki muut operaattorit korjaavat automaattisesti nuo huijarien laskutukset eivät siis maksa niistä mitään huijareiden tilille, niin huijarit keskittyvät vain DNA:n asiakkaisiin.
Asiakaspalvelija toimi rikollisesti. Lähetä asiallinen viesti DNA:n toimitusjohtajalle. Hänen on hoidettava homma kuntoon. - Anonyymi
Aikoinaan 10vuotta sitten soneran laskussa oli 150e soitto 5min.... piti oikaista lasku .... mutta sonera korjasi.. lisä osa oli muutettu 50e. .. ha ha .... 100e oli poistettu... eikun uusiksi piti lähteä korjaamaan laskua.. sitten selvisi että kyseinen yritys oli xxxxxxx joten poistivat kokonaan tuon ylimääräisen 5min soiton laskusta... mutta palauttivat alkuperäisen laskun eräpäivän ja laskuttivat vielä laskutus lisää 5e per lasku.. 15e yhteensä.. joten tunnen voittaneeni jotenkin tasapelin.. vielä kerkisi karhukirje tulla tulla postissa, mutta se oli heti aiheeton.
Hyvä sonera :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2574590Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116- 471109