Heips!
Nyt tarvittaisiin apua/kommentteja/vinkkejä rotutietoisilta! ;)
Sopiiko lapinkoira ensimmäiseksi koiraksi?
Perheessämme on kolme lasta(ei ole pieniä lapsia)
Muita eläimiä ei ole.
Mikä olisi luotettava kasvattaja?
Onko kokemuksia lapinkoirista?
Kannattaako pentu varata ennenkuin ne syntyvät?
Onko yleensäkin terve rotu?
Laittakaa ihmeessä vinkkejä ja tietoja lapinkoirista. Olisi kiva kuulla ihan rodun omistajilta tietoa mutta muutkin saavat toki osallistua ;) ps. Olisi kiva saada muutakin tietoa kuin vain kysymyksiini :)
Suomenlapinkoira ensimmäiseksi?
2
283
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aloittaja...
Kertokaa tietoa näistä lapinkoirista koska siis mietimme koiran hankintaa..lapinkoira miellyttäisi varmaan eniten.
😊- Anonyymi
En osaa muuta sanoa kuin että vaikka pääsisitkin varaajaksi, teitä ennen saattaa olla useita (kymmeniäkin) varausjonossa ennen. Eli pentua saattaa joutua odottelemaan. Ja yleensä varausmaksu maksetaan siinä vaiheessa kun pentuja ja kasvattajaa on käyty moikkaamadsa. Ei se varauskaan ihan niin iisi juttu ole. Ainakin muutamissa seuraamissani roduissa hyvistä kennelistä saattaa joutua odottelemaan useampikin vuosi. Suomenlapink tilannetta en tiedä. Mutta älkää nyt ainakaan hätäilkö ja ottako sitä mikä eteen tulee. Tutkikaa kasvattajia ja googlettakaa ja Kysykää kasvattajalta ja huhuilkaa muilta omistajilta kokemuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564