Tasa-arvo-harjoittelu

janinaf.

Löytyipä tälläinen ilmoitus, jossa haetaan harjoittelijaa, edistämään tasa-arvoa. Hakijaksi tosin kelpaa vain MIES???!!! Todellista tasa-arvon edistämistä. Tosin aihekin on suhteellisen järkevä, tarkoitus on kannustaa ihmisiä epätyypillisiin uravalintoihin. Miksei kannustettaisi ihmisiä heille sopiviin juttuihin, eikä epätyypillisiin....


A19: Vaasan kesäyliopisto

Ajankohta: 1.6.-31.8.2005

Työnkuva:
Harjoittelupaikka on avoin vain mieshakijoille. Harjoittelun
rahoitukseen osallistuu Ristiin Rastiin -ESR-hanke, jonka tavoitteena on
edistää sukupuolten tasa-arvoa kannustamalla epätyypillisiin koulutus-
ja uravalintoihin. Osana harjoittelua osallistutaan kesäyliopiston
kurssitarjonnan arviointiin miesnäkökulmasta. Tähän liittyviin
kysymyksiin vastaa Ristiin Rastiin -hankkeen projektikoordinaattori
Jutta Keski-Korhonen, [email protected]

Työtehtäviin kuuluu opiskelijoiden neuvominen, yhteydenpito opettajiin,
kesäyliopiston markkinointiin osallistuminen ja mahd. mukaan atk-tuki.
Noin kolmannes työajasta osallistutaan opetustarjonnan arviointiin.
Vaatimuksina 100 ov:a, suomen ja ruotsin kielen taito, eduksi katsotaan
hyvät atk-taidot. Työtehtäviä koskeviin tiedusteluihin vastaa Pia
Lahdenmäki, [email protected]

Hakuaika päättyy 15.4.

Hakuohjeet:
Palauta liitteenä oleva lomake 15.4.2005 klo 16.15 mennessä Viestintä-
ja työelämäpalveluihin Luotsiin (1 krs.) tai kansliaan. Hakulomakkeeseen
on liitettävä mukaan CV tai ansioluettelo ja opintorekisteriote (sekä
halutessasi työnantajalle osoitettu vapaamuotoinen työhakemus). Voit
palauttaa lomakkeet ja liitteet myös sähköpostitse osoitteeseen on
[email protected]

4

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Saatana että sinä olet tyhmä ihminen.

      Jos tehtävänä on tutkia jotain asiaa miehen näkökulmasta, omiin havaintoihin tai kokemuksiin perustuen, niin kai se on aika olennaista että tutkijana on mies.

      Idiootti.

      • arvosta

        Mutta mitenkä voi olla mahdollista selvittää tasa-arvoisuutta, jos ei sitä ole tekemässä kuin toisen sukupuolen edustaja? Eikö olekin niin, että tällöin ei ole pienintäkään mahdollisuutta saada täysin objektiivista arviointia.

        Ja kuulostaahan tuo toki melkoisen hassulta kun haetaan tasa-arvotyöntekijää ja suurinpiirtein eka lause on että nainen ei kelpaa.


      • Hmm...
        arvosta kirjoitti:

        Mutta mitenkä voi olla mahdollista selvittää tasa-arvoisuutta, jos ei sitä ole tekemässä kuin toisen sukupuolen edustaja? Eikö olekin niin, että tällöin ei ole pienintäkään mahdollisuutta saada täysin objektiivista arviointia.

        Ja kuulostaahan tuo toki melkoisen hassulta kun haetaan tasa-arvotyöntekijää ja suurinpiirtein eka lause on että nainen ei kelpaa.

        Hmm... Tekeehän naistutkimustakin aina miehet... Eikös niin;) Tuppaa tää tasa-arvo keskustelu ja asiat aina olevan vähän Orwelilaista tasa-arvoa...


    • Taas saatu ja haettu EU-rahaa johonkin näennäiseen epämäärä hankkeeseen tässä tapauksessa.Se on tuon ainoa todellinen tarkoitus ja kysymys kuuluu, että kuka on todellinen hyötyjä?Tasa-arvo kun ei käytännössä toteudu oikein missään.Jos ei usko niin vilkaisu työministeriön jakaumiin kertoo totuuden.Olkoon esimerkkinä farmaseutti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe