Tasa-arvo-harjoittelu

janinaf.

Löytyipä tälläinen ilmoitus, jossa haetaan harjoittelijaa, edistämään tasa-arvoa. Hakijaksi tosin kelpaa vain MIES???!!! Todellista tasa-arvon edistämistä. Tosin aihekin on suhteellisen järkevä, tarkoitus on kannustaa ihmisiä epätyypillisiin uravalintoihin. Miksei kannustettaisi ihmisiä heille sopiviin juttuihin, eikä epätyypillisiin....


A19: Vaasan kesäyliopisto

Ajankohta: 1.6.-31.8.2005

Työnkuva:
Harjoittelupaikka on avoin vain mieshakijoille. Harjoittelun
rahoitukseen osallistuu Ristiin Rastiin -ESR-hanke, jonka tavoitteena on
edistää sukupuolten tasa-arvoa kannustamalla epätyypillisiin koulutus-
ja uravalintoihin. Osana harjoittelua osallistutaan kesäyliopiston
kurssitarjonnan arviointiin miesnäkökulmasta. Tähän liittyviin
kysymyksiin vastaa Ristiin Rastiin -hankkeen projektikoordinaattori
Jutta Keski-Korhonen, [email protected]

Työtehtäviin kuuluu opiskelijoiden neuvominen, yhteydenpito opettajiin,
kesäyliopiston markkinointiin osallistuminen ja mahd. mukaan atk-tuki.
Noin kolmannes työajasta osallistutaan opetustarjonnan arviointiin.
Vaatimuksina 100 ov:a, suomen ja ruotsin kielen taito, eduksi katsotaan
hyvät atk-taidot. Työtehtäviä koskeviin tiedusteluihin vastaa Pia
Lahdenmäki, [email protected]

Hakuaika päättyy 15.4.

Hakuohjeet:
Palauta liitteenä oleva lomake 15.4.2005 klo 16.15 mennessä Viestintä-
ja työelämäpalveluihin Luotsiin (1 krs.) tai kansliaan. Hakulomakkeeseen
on liitettävä mukaan CV tai ansioluettelo ja opintorekisteriote (sekä
halutessasi työnantajalle osoitettu vapaamuotoinen työhakemus). Voit
palauttaa lomakkeet ja liitteet myös sähköpostitse osoitteeseen on
[email protected]

4

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Saatana että sinä olet tyhmä ihminen.

      Jos tehtävänä on tutkia jotain asiaa miehen näkökulmasta, omiin havaintoihin tai kokemuksiin perustuen, niin kai se on aika olennaista että tutkijana on mies.

      Idiootti.

      • arvosta

        Mutta mitenkä voi olla mahdollista selvittää tasa-arvoisuutta, jos ei sitä ole tekemässä kuin toisen sukupuolen edustaja? Eikö olekin niin, että tällöin ei ole pienintäkään mahdollisuutta saada täysin objektiivista arviointia.

        Ja kuulostaahan tuo toki melkoisen hassulta kun haetaan tasa-arvotyöntekijää ja suurinpiirtein eka lause on että nainen ei kelpaa.


      • Hmm...
        arvosta kirjoitti:

        Mutta mitenkä voi olla mahdollista selvittää tasa-arvoisuutta, jos ei sitä ole tekemässä kuin toisen sukupuolen edustaja? Eikö olekin niin, että tällöin ei ole pienintäkään mahdollisuutta saada täysin objektiivista arviointia.

        Ja kuulostaahan tuo toki melkoisen hassulta kun haetaan tasa-arvotyöntekijää ja suurinpiirtein eka lause on että nainen ei kelpaa.

        Hmm... Tekeehän naistutkimustakin aina miehet... Eikös niin;) Tuppaa tää tasa-arvo keskustelu ja asiat aina olevan vähän Orwelilaista tasa-arvoa...


    • Taas saatu ja haettu EU-rahaa johonkin näennäiseen epämäärä hankkeeseen tässä tapauksessa.Se on tuon ainoa todellinen tarkoitus ja kysymys kuuluu, että kuka on todellinen hyötyjä?Tasa-arvo kun ei käytännössä toteudu oikein missään.Jos ei usko niin vilkaisu työministeriön jakaumiin kertoo totuuden.Olkoon esimerkkinä farmaseutti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe