Kokonaisuus ja viestinnän usko?

Anonyymi

Huvittavaa miten Lieksassakin oli ennen koronaa rahapeliriippuvaisia markettien automaateilla. Nyt Veikkaus kehittää koronan kera nettitoimintojaan. Ovatkohan köyhät sikäli siirtyneet nettiin? Kävin pelaamassa ”kymmenellä sentillä siirappia” !!

Typeryksiä lypsetään edelleen, ja Kiuru ei osaa lentää paikalleen.!! Livertää lentokyvytön kuitenkin.

Moni muu ministeri kohta ontuu myös.

Kuu aina kiurusta kesään.

12

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On vakavasti otettava huomioon se pudotus, ja luontainen kantonsa kyky, joka johtaa tietynlaiseen romahdukseen. Kaikki kaunis nousee, mutta myös katoaa. joskus hyvin nopeasti. On se nähty.

      • Anonyymi

        Ihme juttu, että näinkin kaunis poistetaan. Kirjoitin ainoastaan näin.

        Unohdit Marin. Hän on nyt hieman, sanoisinko epätavallisessa nousukiidossa.
        On vakavasti otettava huomioon se pudotus, ja luontainen kantonsa kyky, joka johtaa tietynlaiseen romahdukseen. Kaikki kaunis nousee, mutta myös katoaa. Joskus hyvin nopeasti. On se nähty.


    • Anonyymi

      Naurettavaa, todella, nämä tietyt poistot.

      Oltiin kumppanit
      Niin, hyvät kumppanit
      Joo, parhaat kumppanit
      Kun vaikeaa aikaa vietettiin

      Meidän onni kai
      Kesti vaikean
      Ajan kalvavan, vaan nyt
      Lausun näin:

      Hei, hei, hei, Mari
      Lähden nyt, Mari
      Hei, hei, hei, Mari, nyt
      Lähden näin

      Miten paljon sait, niin
      Enemmän sä vaadit
      Ennen riittivät vain yöt, jotka vietin vierelläs

      Sulle riitä ei
      Mikään riitä nykyään
      Koeta ymmärtää, kun nyt
      Lausun näin:

      Hei, hei, hei, Mari
      Lähden nyt, Mari
      Hei, hei, hei, Mari, nyt
      Lähden näin

    • Anonyymi

      Vakioveikkausta ollaan voitu pelata koko talavi. Belarussiassa potkkiivat. Siellä ku ei corona haettoo..kuulema.
      Sitte nämä elecropelloojat ja kaviokunppanit.
      Minä oun voettanna tänä talavena melekkein viistoestatuhattoo eurokuuskymmentäsenttii panoksella päevittäe.

    • Anonyymi

      Nyt on joku asiallinen kirjoittaja asialla. Joko sen harmaanruskeareikä Haaviston asia etenee, ja miten?

    • Ei haittoo vaikka rahapelikonneet jäisi kiinni, vai haittooko?

      • Anonyymi

        Eikä haittoosi jos nuo tuontisotaveteraanikeskukset mänisi kiinni, vai haittooko? Siinä tulisi valtiolle niin hyvät säästöt että rahapeliautomaatteja saisi tosi paljon suljettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä haittoosi jos nuo tuontisotaveteraanikeskukset mänisi kiinni, vai haittooko? Siinä tulisi valtiolle niin hyvät säästöt että rahapeliautomaatteja saisi tosi paljon suljettua.

        Nuo vastaanottokeskuksenkeskukset nauttivat aivan eri rahasta kuin normaalirahasta. Se on sellaista rahaa joka kasvaa suvakin siemenestä kasvatetussa puussa. Veikkauksen peliautomaatit marketeissa sentään tuottivat rahaa yhteiskunnalle. Höperöt maksoivat sen, mikä nyt lankeaa meille tavan veronmaksajille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuo vastaanottokeskuksenkeskukset nauttivat aivan eri rahasta kuin normaalirahasta. Se on sellaista rahaa joka kasvaa suvakin siemenestä kasvatetussa puussa. Veikkauksen peliautomaatit marketeissa sentään tuottivat rahaa yhteiskunnalle. Höperöt maksoivat sen, mikä nyt lankeaa meille tavan veronmaksajille.

        Mutta valittivathan nuo isänmualliset siitähhii kun ei olisi suannu anttoo rahapelirahoja mamujen hyväksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuo vastaanottokeskuksenkeskukset nauttivat aivan eri rahasta kuin normaalirahasta. Se on sellaista rahaa joka kasvaa suvakin siemenestä kasvatetussa puussa. Veikkauksen peliautomaatit marketeissa sentään tuottivat rahaa yhteiskunnalle. Höperöt maksoivat sen, mikä nyt lankeaa meille tavan veronmaksajille.

        Jussin taskussa ne vasta kasvvaa isot rahat. Ne on semmosia rahoja jotka realisoittuu vasta sitten kun persujen unelmat totteuttuu ja Suomessa ei oo ennee yhttään mammuu. Sitten vasta alakkaa auvosat ajat ja Jussin taskusta tursuvvaa setelilöitä kaikkiin tarppeisiin eikä oo ennee velekoja, ei tarvvii kenenkkään makssoo veroja ja elämä on yhtä juhlloo. Mutta kun tuo kaikki on niihen mamujen syytä jotta Jussi ei piäse raottamaan pohjatonta lompssoosa.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Jussin taskussa ne vasta kasvvaa isot rahat. Ne on semmosia rahoja jotka realisoittuu vasta sitten kun persujen unelmat totteuttuu ja Suomessa ei oo ennee yhttään mammuu. Sitten vasta alakkaa auvosat ajat ja Jussin taskusta tursuvvaa setelilöitä kaikkiin tarppeisiin eikä oo ennee velekoja, ei tarvvii kenenkkään makssoo veroja ja elämä on yhtä juhlloo. Mutta kun tuo kaikki on niihen mamujen syytä jotta Jussi ei piäse raottamaan pohjatonta lompssoosa.

        Ei raha kasva puussa, eikä Jussin taskussa. Raha painetaan Euroopan unionin kansallisissa rahapajoissa.
        Ja poliitikko, kuka tahansa, on aika heikko yksin ratkaisemaan rahatalouden ongelmia. Saahan sitä vitsailla kunkin kohdalla miten vaan, mutta tosi paikan tullen on sitten Matti kukkarossa. No, nyt meillä on sitten Matti kirstunvartijana. Luulisi jotain osaavan, tuolla kokemuksella.

        Euroopan unionin kansalliset rahapajat, noin niin kuin vitsinä, voisivat painaa hieman kahisevaa (2000 miljardia) ohi lokikirjan ja jakaa kansalle. Näin päästäisiin pahimman yli. Sovittaisin vielä se, että rahan arvo pysyy siitä huolimatta samana, sillä eihän rahan arvo ole kuin sopimuskysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei raha kasva puussa, eikä Jussin taskussa. Raha painetaan Euroopan unionin kansallisissa rahapajoissa.
        Ja poliitikko, kuka tahansa, on aika heikko yksin ratkaisemaan rahatalouden ongelmia. Saahan sitä vitsailla kunkin kohdalla miten vaan, mutta tosi paikan tullen on sitten Matti kukkarossa. No, nyt meillä on sitten Matti kirstunvartijana. Luulisi jotain osaavan, tuolla kokemuksella.

        Euroopan unionin kansalliset rahapajat, noin niin kuin vitsinä, voisivat painaa hieman kahisevaa (2000 miljardia) ohi lokikirjan ja jakaa kansalle. Näin päästäisiin pahimman yli. Sovittaisin vielä se, että rahan arvo pysyy siitä huolimatta samana, sillä eihän rahan arvo ole kuin sopimuskysymys.

        Rikkaatpa nolstaisi äläkän jos muillakin olisi rahaa kuin heillä, eihän se passaisi. Sitäpaitsi se tekisi lisää työttömyyttä sillä eihän tavan pulliainen enää menisi töihin ollenkaan jos se saisi rahaa ja voisi elää kuten rikkaat.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe