Koiran pennut

Anonyymi

Heippa! Miten saada Koiran pentu? Tiedän iso vastuu
11 v lapselle, olen halunnut sitä jo 5v asti. Voitteko kertoa miten saan sen?

4

132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niitä ei saada, niiden saamisen eteen pitää tehdä työtä. Tutki mielenkiintoisia rotuja ja selvitä ihan kaikki, käy lenkittämässä muiden koiria, googlaile koirakuvia ja haaveile, mangu koiraa, tutki lisää sopivia rotuja ja selvitä ihan kaikki kasvattajista lähtien, lenkitä edelleen muiden koiria, keskustele miksi haluaisit koiran, tutki sopivia rotuja vielä tarkemmin, selvitä koiran sielunelämää, lue blogeja, kysele kasvattajilta, selvitä miksi pentua ei kannata ottaa ainakaan pentutehtailta..

Muutama vastaavanlainen kierros, niin ehkä käytte katsomassa jo joku päivä. Vastuullisuutta.

• Anonyymi

Ei kukaan sekotuksia kestä, niitä saa muutamalla kympillä,kun omistajat kyllästyy hankaliin koiriin.
      Rotukoirat on jalostettu johonkin käyttötarkoitukseen.Sekoituksia tehdään vaain saadakseen rahaa niistä.

• Anonyymi

elämäni paras koira oli sekarotuinen, Saku, hysky labbis sakemanni, totteleviainen, helppo kouluttaa, ei rähjännyt, oppi myös ihmisen etsinnän, eli jäljestyksen, eli 14 v, sitä ennn ollut muutama seropi ja sen jälkeen pari puhdasrotuista, kaikki olia peroonallisuuksia, mutta Saku oli paras

• Anonyymi

Meillä oli joskus seropi ja oli 18 kunnes vasta kuoli. Ikävä on kova vieläkin <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe