Koiran pennut

Anonyymi

Heippa! Miten saada Koiran pentu? Tiedän iso vastuu
11 v lapselle, olen halunnut sitä jo 5v asti. Voitteko kertoa miten saan sen?

3

<50

Vastaukset

• Niitä ei saada, niiden saamisen eteen pitää tehdä työtä. Tutki mielenkiintoisia rotuja ja selvitä ihan kaikki, käy lenkittämässä muiden koiria, googlaile koirakuvia ja haaveile, mangu koiraa, tutki lisää sopivia rotuja ja selvitä ihan kaikki kasvattajista lähtien, lenkitä edelleen muiden koiria, keskustele miksi haluaisit koiran, tutki sopivia rotuja vielä tarkemmin, selvitä koiran sielunelämää, lue blogeja, kysele kasvattajilta, selvitä miksi pentua ei kannata ottaa ainakaan pentutehtailta..

Muutama vastaavanlainen kierros, niin ehkä käytte katsomassa jo joku päivä. Vastuullisuutta.

• Ei kukaan sekotuksia kestä, niitä saa muutamalla kympillä,kun omistajat kyllästyy hankaliin koiriin.
      Rotukoirat on jalostettu johonkin käyttötarkoitukseen.Sekoituksia tehdään vaain saadakseen rahaa niistä.

• elämäni paras koira oli sekarotuinen, Saku, hysky labbis sakemanni, totteleviainen, helppo kouluttaa, ei rähjännyt, oppi myös ihmisen etsinnän, eli jäljestyksen, eli 14 v, sitä ennn ollut muutama seropi ja sen jälkeen pari puhdasrotuista, kaikki olia peroonallisuuksia, mutta Saku oli paras

SEISKA.FI

• Addams Family -tähti Christina Ricci on jälleen sinkku - seitsemän vuoden avioliitto päättyy!
    • Janita Lukkarinen uhmaa sitkeästi ennustetta kuolemastaan – ”Olen tehnyt heidät naurunalaisiksi!”
    • Iholla-sarjasta nähdään keväällä julkkiskausi: Mukana Sara Sieppi ja Martina Aitolehti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onnea Sofia! Stefan jätti Eiran asunnon vuokrat maksamatta!

Stefanilta karhuttiin yli 33 000 e vuokrasaatavia Helsingin käräjäoikeudessa, kertovat mediat. Tämä on julkista tietoa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      396
      12109
    2. Pääministeri Sanna Marinin menehtyneen Lauri-isän

rankka elämä - avautui ongelmistaan viimeiseksi jääneessä haastattelussaan: "Olin minä ihan hyväkin isä, kun Sanna oli pikkuinen" https://www.seiska.f
      Maailman menoa
      128
      6075
    3. MARTINA,anna jo Sofian olla rauhassa!

Martina jätä jo Sofia rauhaan.Stefan ja Sofia ovat yhdessä ja koita jo hyväksyä se!On lapsellista olla mustasukkainen Sofialle.Stefan ei tule jättämä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      5164
    4. Arvokas pylly-haaste??!!

Sano ei slutshamingille! Somessa kampanjoidaan pyllykuvilla kehorauhan puolesta Jokaisen tulisi voida nauttia kesästä juuri sellaisissa uima-asuissa
      Maailman menoa
      164
      3709