Oli mukamas kellarissaan kuvia Nissestä seurueineen Bodomilla, mutta poliisit eivät viitsineet edes käydä katsomassa niit, kun eivät uskoneet sanaakaan sekolantun puheista.
Alkkomahoolia, sano Markka...
Mitähän Markkalle kuuluu nykyään?
5
128
Vastaukset
- Anonyymi
Markka ja Jäppinen olivat Markan mukaan Bodomilla silloin. Omituista, etteivät joutuneen milloinkaan kuulusteluihin murhaepäiltyinä. Omituista myös, ettei kukaan ollut nähnyt heitä silloin Bodomilla...
- Anonyymi
Harhat vaan pahenee annulistilla, ryyppäsit sitten taas koko yön :D
- Anonyymi
Niin otinkin. Lisää alkkomahoollia tänne Markalle. Kaikki horitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin otinkin. Lisää alkkomahoollia tänne Markalle. Kaikki horitaan.
Silloin markka oliki iso raha, se oli 1 markka = 100 markkaa ja 100 markkaa oli kymppitonni.
1963 läks 2 nollaa markkojen perästä ja niistä tuli pienempiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin markka oliki iso raha, se oli 1 markka = 100 markkaa ja 100 markkaa oli kymppitonni.
1963 läks 2 nollaa markkojen perästä ja niistä tuli pienempiä.Sitten tuli Volvo Markkanen ja historiaa kirjoitettiin uusiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785652
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384094- 573642
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293297- 452500
- 342072
- 2131785