Tuohan on aivan selvä asia. Kengät oli piilotettu molemmin puolin tietä, joten 2 piilottajaa. Kossit väittivät murhapaikalla jonkun piilosta puhuneen heille ym. soopaa. Kossit eivät muka olisi nähneet I:n paljasta persettä teltanraadon päällä tai Nisseä siinä.
Aivan huuhaajuttua nuo kossien höpinät.. Mutta poliisin poikaa ei laitettu tiukoille asiasta.
t: Wagner
Bodomilla poliisin poika kaverisa kanssa vei kengät piiloon!
7
74
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö annulistilla ole parempaa tekemistä yöllä kuin trollailla? Mikä ihmeen tie, samaan paikka Nisse molempien kengät piilotti.
- Anonyymi
Sinähän olet amatööri, näemmä. Kengät olivat eri paikoissa. Nyt voitkin mennä näpertelemään junaratasi, legojesi ja kikkelisi kanssa uudestaan.
- Anonyymi
Joo hei mul oli aikaa juosta koko yö piilottelemas tupakitki.
Mitä jos istutaan ales ja poltetaan nortit. Punaista sen olla pitää.
Tasan kaks viikkoo on bodomin teltan 60-vuotis synttärit.
Pari vuot viel niin on omat 80 synttärit, repikää siit.
- Anonyymi
Kenkien sisällä oli verijälkiä. Ne eivät olleet kenenkään jaloissa murhahetkellä.
Mutta tyhmät eivät ymmärrä tätä. - Anonyymi
Heheh, annulistien trollailu joka ketjussa vienyt viimeisenkin uskottavuuden, tosin eihän sitä ole koskaan ollutkaan.
- Anonyymi
Ai millä tavalla? Kerro vaan.
- Anonyymi
Nii onkii, Ulvilaketju, Aarnioketju, Bodomketju kaikki multinikein paskottu. Pitkä potta päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509