LADEC JOHTAJAREMONTIN PAIKKA maakunnassa

Anonyymi

Halsti aivan oikein kyselee isojen ja erityisesti vaikuttavien hankkeiden perään maakunnassa. Ei ole eikä tule näitä, jos nämä samat ihmiset jatkaa kehityksen kärkikoneen johtamista. Tuo kärkikone ladec on kutistunut nuhapumpuksi Jukka Rantasen ohjauksessa, tämä johtaja on jo 8 vuotta "näyttöjä" antanut ja joutaa heti lintulaudalle!. Ladec pyörittää muutamien ihmisten varassa yrityspalveluja pk sektorille ja se onkin ainoa järki selitys olemassaololle. Jos tämä on valinta, joutaa koko ladec pois syömästä veroeuroja ja nuo em. Palvelut järjestettäköön kustannustehokkaasti ilman johtajakavalkaadia kulissihommiin keskittyneinä. Haloo ruustetti siellä jossain, vinkki sulle ja Lahden politiikalle!

8

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitat varmaan päivän etlarin mielipiteen kirjoittanutta Risto Halstia, 21.5.2020 siis on tämä päivä. Halstin kirjoitus on siinä mielessä merkittävä, että juuri tällaiset tilanteet, poikkeustilanne isolla Pllä, vaativat ennakoivia hyvin ammattitaidolla harkittuja panostuksia. Ladec olisi oiva työväline, mutta tämä Rantanen ei todellakaan osaa eikä pysty, edes osittain. Jatkamalla samalla kokoonpanolla osoittaa poliitikkokaarti oman kyvyttömyytensä totaalisesti. Edes toteutustapoja ei osata päälle katsoa!

      • Meillä on näpertelijä ja sisäinen nussi johtajanamme, arvelen ettei meistä välitetä yhtään mitään ladecin ulkopuolella, kaikille on ihan sama mitä me ollan tai tehdään,


    • Anonyymi

      Tänään 28.5. Etlarin mielipiteissä Lahden johdon ja etlarin ongelmasta tuli mieleen ladec, tätäkin tyhjänpäiväisyyttä varjellaan kun olkihimmeliä, parit perussuoritukset on tehtävissä murtoosalla kuluista ja loput tästä kyhäelmästä roskapönttöön, etlari ei ole kiinnostunut tehtävästään maakunnassa

      • Vesiliikennelaki toi hyvän helpotuksen tähän höpöhöpö johtajien toisiin tehtäviin ohjaamisen haasteeseen että saadaan vahingon syntyminen loppumaan (vahinkoja syntyy kun lojutaan vaan ja näperrellään juttuja vaikutusarvoltaan tasan nolla maakuntakehittäjien paikoilla) kuten Jukka Rantanen LADEC , ja liekö se Juha Rostedt samaa kastia? Nyt pitää olla johtaja kaikissa soutuveneissäkin. Pistetään Jukka vetämään kaupungin soutuvenettä! Vähän pienennetään, noin 5000 euroa, palkkaakin niin päästään edes sille tasolle mitä pikkukuntien kunnanjohtajat saa. Säästyneellä rahalla voidaan palkata toisia suojatyön johtajia tässä suuressa tulontasausautomaatissa mitä nämä kaupungin tytäryhtiön edustavat.


      • Anonyymi
        Asiapohjalta kirjoitti:

        Vesiliikennelaki toi hyvän helpotuksen tähän höpöhöpö johtajien toisiin tehtäviin ohjaamisen haasteeseen että saadaan vahingon syntyminen loppumaan (vahinkoja syntyy kun lojutaan vaan ja näperrellään juttuja vaikutusarvoltaan tasan nolla maakuntakehittäjien paikoilla) kuten Jukka Rantanen LADEC , ja liekö se Juha Rostedt samaa kastia? Nyt pitää olla johtaja kaikissa soutuveneissäkin. Pistetään Jukka vetämään kaupungin soutuvenettä! Vähän pienennetään, noin 5000 euroa, palkkaakin niin päästään edes sille tasolle mitä pikkukuntien kunnanjohtajat saa. Säästyneellä rahalla voidaan palkata toisia suojatyön johtajia tässä suuressa tulontasausautomaatissa mitä nämä kaupungin tytäryhtiön edustavat.

        Koronan luulisi herättävän lahtelaiset politiikan ihmeet tarkemmin harkitsemaan mihin veroeurot laitetaan, tällainen Jukka Rantanen pesueineen pitää ensimmäisten joukossa siivota pois kustannettavien asioiden joukosta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koronan luulisi herättävän lahtelaiset politiikan ihmeet tarkemmin harkitsemaan mihin veroeurot laitetaan, tällainen Jukka Rantanen pesueineen pitää ensimmäisten joukossa siivota pois kustannettavien asioiden joukosta!

        En usko politiikan tekijöiden mielenkiintoon niin paljoa asiaan, että pistäisivät uusiksi ladec ja Jukka Rantasen, kokonaan pitäisi alkaa alusta, tämä on niin syvällä koko ladec jo suossa


      • Ladeccilainen kirjoitti:

        En usko politiikan tekijöiden mielenkiintoon niin paljoa asiaan, että pistäisivät uusiksi ladec ja Jukka Rantasen, kokonaan pitäisi alkaa alusta, tämä on niin syvällä koko ladec jo suossa

        Nyt on vihoviimeinen aika pyyhkäistä johtaja Rantanen Jukka pois kuvioista, luulen että koko LADEC on lakkautettava ja luotava uusi kuvio tilalle, aivan uusin ihmisin, esim. Korkeakoulupuolella on ahkeria fiksuja kehittäjiä korvaamaan nämä lumiukot herra rantanen päällimmäisenä. Samaa tekee mätiä poliisilaitoksiaan uusiva USA lätäkön tuolla puolen. Ladec vaan olisi pitänyt jo aikaa sitten siivota uusiksi. Ai niin, meillähän on tämä politiikan porukka joka ei kykene eikä ole rohkeutta kaupungin puolesta toimiin


      • Pietutoinensuuri kirjoitti:

        Nyt on vihoviimeinen aika pyyhkäistä johtaja Rantanen Jukka pois kuvioista, luulen että koko LADEC on lakkautettava ja luotava uusi kuvio tilalle, aivan uusin ihmisin, esim. Korkeakoulupuolella on ahkeria fiksuja kehittäjiä korvaamaan nämä lumiukot herra rantanen päällimmäisenä. Samaa tekee mätiä poliisilaitoksiaan uusiva USA lätäkön tuolla puolen. Ladec vaan olisi pitänyt jo aikaa sitten siivota uusiksi. Ai niin, meillähän on tämä politiikan porukka joka ei kykene eikä ole rohkeutta kaupungin puolesta toimiin

        Kesä tulee ja kärpäset, rennosti tämä meidän veroeuroilla loisiva porukka kusee kaupunkilaisia, ja hölmöläiset naapurikunnista on hiljaa, pääsee helpommalla. Tämä on taitavasti välinpitämättömyyttä ja kunnallista saamattomuutta hyödyntävä himmeli. Hyvä Lahti huhhuijaa hihhih


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe