AMK todistusvalintojen tulokset

Anonyymi

Onko kukaan saanut vielä tuloksia ammattikorkeakoulujen todistusvalinnoista? Haluaisin kuulla pisterajoja. Itse odottelen tuloksia Laureasta.

33

9150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon, savoviaan 149p ja jamk 125p

    • Anonyymi

      Odottelen kans tuloksia. Hain tosin amispapereilla, mut 150/150, luulis johonkin pääsevän. Inhottavaa odotella.

      Mä odottelen Laureasta ja Metropoliasta.

      • Anonyymi

        Nii tympeä odotella, ite haen kans metropoliaamk mut sieltä ei oo tullut mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii tympeä odotella, ite haen kans metropoliaamk mut sieltä ei oo tullut mitään

        Joo must tuntuu et se on about ainoa Laurean lisäks mistä ei oo tullut mitään. Hain hetkellisenä mielenhäiriönä myös Turkuun asti, siellä oli Yo-pohjaisten tulokset tullut, mut ei paljoo lohduttele mua amispohjalla hakevaa ja toki toivoisin pääseväni ykkösvaihtoehtoon joka on Metropolia. Tosi tuskallista odotella.


    • Anonyymi

      Onko kenelläkään muuten tieoa, voiko tulokset mahdollisesti tulla tänään vaikka on pyhä? Ja voiko ne tulla mihin vuorokaudenaikaan hyvänsä vai päivittyykö opintopolku tyyliin kerran päivässä?

    • Anonyymi

      Uppia

      • Anonyymi

        Metropolia ei ole vissiin vielä julkaissut mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metropolia ei ole vissiin vielä julkaissut mitään?

        No eii ja ärsyttää ku odotan niitä iteki...


    • Anonyymi

      Xamkin tulokset tulleet! Terveydenhoitajaksi sisään 125 pisteellä, alin hyväksytty 114 p. 😍

      • Anonyymi

        Onnea! 🙂


    • Anonyymi

      Uppia

    • Anonyymi

      Metropolia on kuulemma julkassu jotain!

      • Anonyymi

        Joo yo tuloksia. Amiksena tää ei lohduta 😁


    • Anonyymi

      Lukeeko muilla ammattikoulun papereilla hakevalla opintopolussa, että todistusvalinnat (YO)?

      • Anonyymi

        Lukee ja tää nyt vähän hämää ainakin mua.


      • Anonyymi

        Kyllä, mut sinne tulee erikseen amm jonot sit joskus ku ne perkele saa aikaseks 🤣 mulla näkyy 1/5 toi amm jono mut ei mtn tuloksia.


    • Anonyymi

      Onko kukaan kuullut Laureasta mitään?

      • Anonyymi

        Tänään oli lisätty AMM-rivi, mutta pisteitä ei näkynyt vielä. Itse haen yo-tokarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään oli lisätty AMM-rivi, mutta pisteitä ei näkynyt vielä. Itse haen yo-tokarilla.

        Sama havainto lisätystä rivistä. Äh, kai se on pakko uskoa että vasta huomenna tulokset tulevat. Tai toivottavasti edes silloin...


    • Anonyymi

      Onko Oamk julkaissut todistusvalinnat?

    • Anonyymi

      Täh, vieläkään opintopolku ei näytä tietoja Laurean todistisvalinnasta 😳

      • Anonyymi

        Seuraatteko näitä pisterajoja ja valintoja oma opintopolusta (kirjautumalla ) vai jostain muualta??


    • Anonyymi

      Joo, ei näy vieläkään Laureasta mitään, eikä Metropolian amm. :(

    • Anonyymi

      Laurea on julkassu ainakin terveydenhoitajan pisteet, 135 yo-pistettä!

    • Anonyymi

      Diak varasija 6 pisterajat 133
      Muistaakseni....mulla 126 pistettä....

    • Anonyymi

      Ootteko jo saaneet Laurean amk todistushaku tulokset? Kysyn tyhmänä että jos ei pääse todistusvalinnalla niin silloinko ei tule mitään viestiä ennen 1/6 pääsykoeviestiä??

      • Anonyymi

        Just näin, viesti todistusvalinnan tuloksista tuli vain valituille. Muille pääsykoekutsu 1.6. Toki omasta opintopolusta kaikki näkevät tulokset.


    • Anonyymi

      Mulle tuli tnä tekstiviestillä yksilöllinen tunniste amk valintakokeeseen :o todistus valinnan tuloksia ei oo vielä merkitty opintopolkuun... Mut en kai sit päässy todistusvalinnalla, jos kerran tuli toi pääsykoe tunniste? :c
      Haen siis kajaaniin opiskelemaan pelialaa..

      • Anonyymi

        Automaattinen viesti kaikille. Tuli jo viime viikolla tieto, että mut on hyväksytty 4. hakukohteeseen ja sain tuon saman viestin tänään. Toki sillä erotuksella, että hain Kuopioon ja valintakoepaikkana Joensuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Automaattinen viesti kaikille. Tuli jo viime viikolla tieto, että mut on hyväksytty 4. hakukohteeseen ja sain tuon saman viestin tänään. Toki sillä erotuksella, että hain Kuopioon ja valintakoepaikkana Joensuu.

        Okei, kiva tietää että se on vaan automaattinen viesti! :)


    • Anonyymi

      Onko joku saanut vielä Kajaanin amk:sta tietoa pääsikö todistuksella?

    • Anonyymi

      Turun AMK:n yo-tulokset tuli eilen, vielä odottelen Seinäjokea...

    • Anonyymi

      Tietääkö kukkaan lähetetäänkö päättötodistukset päättäjäispäivänä vasta postissa vai pitäskö sen olla samana päivänä opiskelijalla kuin on päättäjäispäivä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe