Me Naiset: Sampo Marjomaa sai puhelun, joka päätti 15 vuoden pestin Hauskoissa kotivideoissa kuin seinään – avautuu nyt yllätysratkaisusta - TV & elokuvat - Ilta-Sanomat
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006514939.html
Ja juontajaksi taas joku "Vitun Homo"! Loppu sitten 4:n katselu tähän!
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi Sampo, mä jään kaipaamaan sua, olet niin symppis❤️... "Hauskojen kotivideoiden ominaispiirteisiin kuuluivat Marjomaan omintakeiset juonnot. Hän paljasti IS:lle aiemmin, että hän laati juonnot sitten, kun kaikki jakson videomateriaali oli kasassa.
– Juontojen kirjoittaminen on yksinäinen mutta palkitseva prosessi, jossa haluan käyttää hienoa kieltämme mahdollisimman monipuolisesti. Jotkut sanovat katsovansa ohjelmaa juuri juontojen vuoksi, ja se on erittäin imartelevaa, Marjomaa sanoi IS:lle.". Lainaan yhtä IS. n kommenttia, jota komppaan töysin:" Sampo on verbaalisesti erittäin lahjakas ihminen. Juontoja on ollut rattoisaa kuunnella. Koko perheelle sopivien, vain aikuisten ymmärtämien piiloviestein ryyditetyin, spiikkien käsikirjoittamien on ollut koko kansan taidetta."... Miks toi tylsä tubettaja piti tuohon vaihtaa. Tommoset tubettajat on alle 25 vuotisten suosiossa, ei kiinnosta Roni Bäck eikä kotivideot enää.- Anonyymi
Aina täytyy antaa suojatyöpaikka bättre flle.ille
- Anonyymi
Onhan tämä osoitus meidän arvomaailmasta. HKV oli yhtä Sampon kanssa. Ei meillä brändätä ohjelmistossa asioita. Ainoastaan viihdytetään katsojia.
Kun sukii vastakarvaan väärän tyypin kanssa, loppuu sellainen, mitä oikeasti ihminen olemuksellaan on tehnyt yli vuosikymmenen. - Anonyymi
Ruma ukko tulee tubuttaa videoo sitten, mää laitan sontaluukun kiinni!🙉🙈🙊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749