KangaDzungel

Anonyymi

KangaDzungel Liike Tallinnassa on kehuttu käsityöliike , kokemuksia nettitilauksista kaipailen.
Kauanko teillä on mennyt tilauksesta, kun olette saaneet pakettinne .

Olen tilannut, mutten saanut ( ainakaan vielä ) Seuranta numeroa .

6

2746

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastaa itse itselleni, jos joku miettii uskaltaako tilata.
      Tilauksesta meni noin puolitoista viikkoa, kun sain paketin käsiini.
      Kaikki oli mitä pitkin. Omana mokana oli yksi kangas väärän väristä, johtuu kieli virheistäni.
      Tuotteita ei esitellä suomeksi, eli tilaus tehdään kääntämällä tai ”arvaamalla”.
      Itse paketti ei ollut mikään kaunistus, mutta se ei ole tärkeää.
      Yhteydenpito onnistui sähköpostin välityksellä.

Haluaisin vielä joskus lähteä paikan päälle, kankaita ja tarvikkeita on paljon.
      Eli uskaltaa tilata .

• Anonyymi

👍😊

• Anonyymi

Itse tilasin myös kankaan alkuviikosta. Nyt jännitän saapuuko perille. Ilmoitan tänne jos ongelmia tulee.

• Anonyymi

Tuliko kankaat perille ja olitko tyytyväinen? 🤗

• Anonyymi

Suosin Karnaluksia koska sillä suomenkielisetkin sivut. Helppoa kielitaidottomankin tilata ja hintataso todella edullinen.

• Anonyymi

Olen tilannut useamman kerran: aina tullut mitä pitikin ja ajallaan ja paketissa mukana muutama karamellikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      138
      13172
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      82
      3629
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      95
      2904
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      36
      1379
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      1374
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      148
      1309
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1274
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1184
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1071
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      193
      961
    Aihe