KangaDzungel Liike Tallinnassa on kehuttu käsityöliike , kokemuksia nettitilauksista kaipailen.
Kauanko teillä on mennyt tilauksesta, kun olette saaneet pakettinne .
Olen tilannut, mutten saanut ( ainakaan vielä ) Seuranta numeroa .
KangaDzungel
6
2456
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaa itse itselleni, jos joku miettii uskaltaako tilata.
Tilauksesta meni noin puolitoista viikkoa, kun sain paketin käsiini.
Kaikki oli mitä pitkin. Omana mokana oli yksi kangas väärän väristä, johtuu kieli virheistäni.
Tuotteita ei esitellä suomeksi, eli tilaus tehdään kääntämällä tai ”arvaamalla”.
Itse paketti ei ollut mikään kaunistus, mutta se ei ole tärkeää.
Yhteydenpito onnistui sähköpostin välityksellä.
Haluaisin vielä joskus lähteä paikan päälle, kankaita ja tarvikkeita on paljon.
Eli uskaltaa tilata .- Anonyymi
👍😊
- Anonyymi
Itse tilasin myös kankaan alkuviikosta. Nyt jännitän saapuuko perille. Ilmoitan tänne jos ongelmia tulee.
- Anonyymi
Tuliko kankaat perille ja olitko tyytyväinen? 🤗
- Anonyymi
Suosin Karnaluksia koska sillä suomenkielisetkin sivut. Helppoa kielitaidottomankin tilata ja hintataso todella edullinen.
- Anonyymi
Olen tilannut useamman kerran: aina tullut mitä pitikin ja ajallaan ja paketissa mukana muutama karamellikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648