Aihe

Meidän suku muuttaa kusetti taas kaikkia

Anonyymi

Vitun pöllöt lähditte tosissaan kommentoimaan minua ja saitte aivan valtaisan viestiketjun aikaiseksi. Meidän suku tosissaan nauraa teille kaikille idiooteille, heippa vaan sinne hoitolaitokseen. Varokaa, ettei korona iske, tai kunnan päättäjät päätä lopettaa teitä, tai viimeistään hoitajanne. Ja muistakaa, että tehän maksatte Marketan palkan, siitä voi saada säästöjä, kun irtisanoo sen, siis Marketan. Ja kun vielä irtisanoo kaikki muut myös, paitsi sossun henkilökunnan (siis teidän palkanmaksajat), niin sossulle jää vielä lisää jaettavaa. Eläköön yhteiskunta ja demokratia, annetaan viisaimpien päättää, kuntalaisten, jotka ovat lähes kaikki sossun asiakkaita. Onneksi itse kuulun paremmin pärjäävään kastiin, eli on tullut maksettua vähän parempia eläkkeitä yrittäjänä. Miltä tuntuu köyhät, kun tulee 4000 kuussa puhtaana käteen? Hä?

5

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja sitten heräsit ... onnettomaan provoilijaelämääsi :/

• Anonyymi

Onko sukunimi Hagert

• Anonyymi

Aloittaja, käyppä tänään terveyskeskuksessa ja kerro ahdistuksestasi siellä ihan omin sanoin. Olen varma että apu löytyy ja pääset suljetulle osastolle tahdon vastaiseen hoitoon.

• Anonyymi

Tuossa taitaa olla kyseessä tajunnan pullonkaulan täystukkeuma. Ahtauman voi vielä hoitaa, ehkä, mutta tuohon ei auta kuin lobotomia.

• Anonyymi

Hupaisaa. Aloittaja osoittaa uskomattoman yksinkertaisuutensa kirjoituksellaan. Meistä muista on ollut tosi hupaisaa jatkaa tai seurata ketjua. Ja olihan siellä ihan asiaa välillä. En olisi ikinä uskonut, että joku voi olla noin yksinkertainen, että tunnustaa vielä tyhmyytensä näin "julkisesti".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      15818
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      333
      5621