Oon pilannu välit yhteen ihmiseen joka on mulle tärkee ku ollaan kaukosuhteessa. Laitoin sille päivällä että jutellaan sitten ku sillä ois kiinnostusta, se vastas sillo nii lyhyesti ja tylysti. Sit meni hetki, joku 5 tuntii ja se laitto ettei juttele ees mulle kahteen päivään. Mitä pitäis tehdä?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ja nyt se kerto etten oo sen tyyppiä. Mä en tiiä mitä tekisin, tykkään siitä ihan liikaa ja oisin menny alkukesästä sinne tekee sille yllätyksen...ja itkettääki vähän.. :(
- Anonyymi
UNOHTAKAA sain koeaikaa ja aion muuttua! Nyt on parempi fiilis! :)
kaukosuhteilla ei ole tulevaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231291
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411199Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331101Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain611062Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,57956- 63871
- 83851
- 65647
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S30600- 39555
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14530- 32509
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28509- 28490
- 29459
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39455- 49427
- 24427
- 52418
Olet komea ja kaikkea
En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o19409