Oon pilannu välit yhteen ihmiseen joka on mulle tärkee ku ollaan kaukosuhteessa. Laitoin sille päivällä että jutellaan sitten ku sillä ois kiinnostusta, se vastas sillo nii lyhyesti ja tylysti. Sit meni hetki, joku 5 tuntii ja se laitto ettei juttele ees mulle kahteen päivään. Mitä pitäis tehdä?
Auttakaa...
Anonyymi
3
195
Vastaukset
- Anonyymi
Ja nyt se kerto etten oo sen tyyppiä. Mä en tiiä mitä tekisin, tykkään siitä ihan liikaa ja oisin menny alkukesästä sinne tekee sille yllätyksen...ja itkettääki vähän.. :(
- Anonyymi
UNOHTAKAA sain koeaikaa ja aion muuttua! Nyt on parempi fiilis! :)
kaukosuhteilla ei ole tulevaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321226
- 55762
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe36656Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39566- 73536
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49520Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48512- 32510
Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.27488- 42485